Ez egy Vernet Grande termosztatház. Ezt bűvölnéd át a Puntoba?
Ha komolyan kérdezted, akkor holnap ránézek. Talán még nem ment kukával el, tegnap is volt egy cserélés. Tömítése egybe volt, nem folyatott, de ezek már jól megkeményedett "hurkák". Ha kell kukázok neked.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy piros Grande Puntom. Fényezni kellene az első lökháritót de nincs színkód matrica az autóban. Azt kéri a fényező. Ha valakinek van piros kérem segítsen. Nem hiszem hogy több fajta pirost készítettek. De ha többen is külditek akkor össze tudom hasonlítani. Előre is Köszönöm a segítséget.
A tegnapi nap kormánytekerés közben furcsa kopogó, illetve enyhe kattogó hangot hallottam elölről. Ma próbáltam megkeresni a hiba okát, a kopogást biztos, hogy az egyik stabpálca adja. Ahogy rángatom, úgy kopog, ez kuka egyértelműen. Emellett hallok egy kattogó jellegű hangot, ami nem tudom mi lehet. Gondoltam a toronycsapágyakra, de valahogy mintha lejjebbről jönne, kicsit félek, hogy magából a kormányból/kormányműből jön. Szervolaj szép tiszta, van normálisan a tartályban is. Valakinek esetleg ötlete, hogy mit kellene átnézni? Grande Punto 2006 1.4 16v
Nekem 2006-os. 2016-ban volt egy első törött rugó miatt cserélve a toronycsapágyakkal együtt. A gyári fekete színű volt és már kicsit be is volt rágva. Az újnak fehér színe volt, legalábbis egyik oldalt ha jól emlékszem. Márkaszervizben cseréltettem és alvázszám alapján előtte rendelték a belevalót, ami akkor a köv. volt:
- első rugó (Fiat 52016889)
- toronycsapágy (Fiat 50521707)
Azt mondták az új toronycsapágy jobban bírja a koszt, sarat.
Most hogy jelenleg mi a friss cikkszám nemtom, de ezek alapján talán el tudsz indulni.
Kereső -> toronycsapágy szó és lesz anyag. Pl az enyém is:
Igaz Linea és ott is feltettem már a kérdést, de hátha tudtok infót adni!
Érdeklődnék, hogy gondoltatok-e már arra, illetve valaki csinált-e olyat, hogy a Linea 5-ös váltót lecserélte 6-osra?
1,4 T-jet, chippelt kocsim van, 2008-as,2009-es forgalombahelyezés, első tulaj, telet, havat, sót még nem látott, 63 ezer km van benne!
Anno amikor vettem a Fiat szervizben feltettem a kérdést, hogy váltócsere? Akkor azt mondták, hogy ezt a török csinálja, azt meg az olasz és ügyeltek arra, hogy ne legyen csereszabatos.
Köszi az infót! Képzeld van videó a YT-n amin egy 2006-ost műtenek, annak egy részes van, sanszos hogy az enyém is az. Én inkább Kovács-fan vagyok (szegediek tartsunk össze) ami az áruházakat illeti, majd megkérdezem őket telefonon, csak gondoltam volt már itt valaki hasonló helyzetben és megosztja velem a tapasztalatait. Persze ha valaki megtenné azt megköszönném. Üdv.!
Szia! Az enyém 2006/3. havi gyártás. Nem tudom van-e Bárdi autó regisztrációd, ha van ott már tudsz alvázszám alapján keresni, és látod a képeket, valamint a gyári cikkszámokat. Ha ez segít az enyémbe valónak ez a gyári cikkszáma: 51780079.
Érik az első rugók cseréje. Nem is, az már megérett... Inkább a toronycsapágyaké. Szóval ahogy néztem, van belőlük 2 féle. Egy és két részes. A két részesnél külön van a (fehér) szilent. A kérdésem az, hogy csereszabatos a kettő? Amennyire láttam a kerékdobba nézve akkor az enyém az egyben lévő. 2007 eleji gyártás. A zűrzavar akkor keletkezett a fejemben, amikor az alkatrész áruházban láttam olyat megadva, hogy az egy részes az 2007/9 hóig jó, a két részes meg 2005/10 -től... Mi az igazság?
A kérdés: digitklímás t-jet ,a hűtő ventillátor a motor térben 1-es 2-es módban nem indul el csak 3-as ban. A klíma kompresszor nagyon zúgott és kiderült (obd) hogy a relék ugyan kattannak de a ventillátor csak a legvégén kapcsol mikor már az egekben a nyomás.Mi lehet a probléma?
Szezonra felkészités,egy kis gombátlanitás,fertőtlenités forró gőzzel.
Gőz után egy kis VMD, majd klimahab radiátor külső-belső oldala.Legvégén egy klimabomba.Majd uj szenes szűrő.Mindenből volt itthon,igy nem kellett időpontért sorbaállnom a szakinál ebben a helyzetben.Tudom,ózonos a legjobb.
Amugy nem is láttam ilyen gőzös tisztitást,holott ecetet beleöntve sztem elég jó hatást lehet elérni igy mindent egybevetve.Szag eddig sem volt,de mondom kipróbálom.
Cooler rendszerbe kellene nyomáspróbát csinálni,nem szivárog e valahol a levegő.Amikor szivárog,a turbo fordulata nagyon megemelkedik,túlterhelődik,majd reped ,vagy besül a tengelye.Valami kiváltotta azt a szétrepedést,ez csak ugy nem jellemző a tipusra.
1.4 tjet, igaz Lancia Delta, de a lényegen nem vàltoztat.
Hàtha valaki talàlkozott hasonlóval, vagy ad egy jó tippet.
A helyzet a következõ: októberben turbót cseréltünk felújítottra, mert elrepedt a ház, és alig volt nyomás. 1 hónapig teljesen jó volt. Majd elkezdett ismét fogyni a nyomàs. Elõször csak 2 csík hiànyzott, majd 1-2 hét alatt a felére esett vissza. MES sel nézve 1750 mbar kérthez, 1530 at nyomott. Gondoltam, h rossz a felújított turbó. Vissza küldtem garanciàban. A szakműhely szerint jó volt. Nem hittem el, úgyhogy el lett küldve màshovà. Ott ràvàgták, h rosszul van beállítva. Àllítottak rajta. 3 barra a nyitàst!!?? Ezt még csak nem is értettem. Mindegy, összerakva a hiba ugyan az maradt. Majd megelégeltem és vettem egy bontottat. Sajnos a hiba ezzel is maradt. Tehàt belàttam, h nem turbó.
Amit még próbàltunk: MAP, turbonyomàs mérõ, nyomàsszabàlyzó szelep, turbó elektromos szelep. Ezekkel sem történt változàs.
Ami feltűnt, h a map érték alacsony. alapjàraton 300 körüli. Sajnos kifogytunk az ötletekbõl. Esetleg valakinek lenne hasznàlható ötlete?
Dehogy állok neki!! :))))) Kb. a kerékcserén és izzócserén kívül max. olyannak állok neki, ami balesetet és nagy műszaki galibát nem okozhat... az autó veszélyes üzem :D
Akkor azért 70-80e magasságban van a dolog, sejtettem... az előzőt kb. kihoztam 30-ból, és nem alja anyagokkal, de mondjuk az elvont szerelő miatt elment egy napom :)
22-30ig mennek a szettek.Nem vészes.Egyéb cullang esetleg rámehet,pl hosszbordás...feszitője....generátor szabadonfutó miegyéb.Általánosságba 30körüli a munkadij.
De ezt magad próbálod most otthon cserélni????
Én beadnám valahova,majd az elkészülés után 1-2nappal mennék érte.(ha félsz ami most zajlik ).
Ha nincs sehol kedvezményes beszerzési forrásod innét tudsz rendelni esetleg: fekmester.hu v kovács (postán maradóra ).
Valaki cseréltetett mostanság T-Jet-en vezérlést? Mai árakkal, munkadíjakkal nagyságrendileg mennyibe fáj? Az előzőhöz én szereztem kici pénzért anyagot, és elég bagó volt a szerelés, de most ez nem járható... Ahogy tudom, ennél elég szívás a csere :(