Sziasztok egy kérdésem volna hozzátok már biztos hogy volt róla szó de az én hibámra nem találtam infot a forumon
szoval az a gondom hogy elindulok az autoval és kb 5-10 km megtétele után elmegy a szervom ujrainditás után birja akár 200 km is de ezt csinálja minden nap indulás után már vagy 3-4 honapja.
a kormány nem remeg nem zug semmi hibát nem észlelni talán olyan mintha egy kicsit balra huzna az auto
Sziasztok
170ezerhez érek lassan a kicsikével, és az lenne a kérdésem kell-e valami nagyobbat szervizeltetni rajta? (Illetve hogy érdemes-e)
Gyújtógyertya, folyadékok stb alap..ezeken felül esetleg?
Kuplung kinek mennyit ment el? Elvileg ezen még gyári, legalábbis cseréről nem tudok, és tesz is a dolgát :)
De, sok. Évi 6000 km, havi 500, az nagyon sok városi üzemet jelent, ez legalább olyan sokat kivesz az autóból, mint ha kétszer annyit menne autópályán. Persze szívesen hinnénk, hogy 4 hétből 3 hétig állt, a többin meg tempolba és rokonokhoz jártak vele az ország másik felébe, amúgy meg garázsban óvták, de ez többnyire rózsaszínű állon. Persze csodák azért vannak! :)
Ráadásul az nem egy erőmű, én elkerülném. Kivéve, ha szintén havi pár 100 km-re kell, és előzni eszedbe se jut. De akkor meg ott leszel, hogy 5 év múlva is alig lesz benne km, de a kutya se fogja elhinni... Nehéz ügy ez.
Persze egy próbát megér, már csak hogy összehasonlítsd a piac többi darabjával.
Kérdés hogy neked megéri-e. Nem olcsó az tény, és itt jön egy nagybetűs DE.. Ha minden rendben van vele, az állapota szalonszerű akkor megéri többet fizetni a nyugalomért ami a jó állapottal és megbízhatósággal jár. Én kifizetném.
Köszönöm! Valamint lenne mégegy kérdésem. valamilyen oknál fogva nem világít az első kettő ködlámpám, a ködzáró pedig igen. Ennek mi lehet az oka? az izzók jók bennük.
2009.09.havi egy gazdás Grande Punto 1.2 8V Actual 62000km-el sérülés mentesen -- rendszám alapján le lett ellenőrizve az ügyfélkapun -- Téli gumikkal szerelve acélfelnin, tartozék a nyári gumik alufelnivel! Ezért sok az 1.1 millió?
Tartsd egy kicsit feljebb a fordulatszámmérőt. A 90 lovas motor 1800 körül kezd el élni. "Ugyanaz a motor" Hát nem, más a turbó, més a szoftver, szóval nem ugyanaz. A kettős tömegű is hálás lesz ha nem kínzod 1500-on.
Sziasztok! Immár 1,5 hete került hozzám egy Grande Punto, 1.3JTD Dynamic, 90 ló. Tök jó a kocsi, csak egy észrevételem van, ami nem tudom hogy egészséges e. 3-4-5 fokozatban ha olyan stabilan tartanám 1500-1600 körül a fordulatot, elkezd rángatni az autó, ha hírtelen gyorsítok akkor is egy kicsit rángatózik... az az érdekes hogy ez előtt egy C Corsám volt ugyanezzel a motorral, és az is ugyanezt produkálta. Ötletek (ha valami bibi van persze)
Első lépésben tisztítanám a fojtószelepet. Illetve az előtt megnézném hogy könnyen jár e a szelep, vagyis nem szorul e a tengelye. Ha EU2-es akkor még lehet bowdenes a mozgatása. Ebben azért bizonytalan vagyok, de hátha...
Talán nem nagy off.Nem Grande Puntó,de Puntó 1.2.2000évj.Gondom a következő.800-as alapjáratról,akármilyen finoman nyomom a pedált,egyből 2000-es fordulat van.Tehát nem tudom 800 és 2000-es fordulat közt szabályozni.Mi lehet a probléma.?
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Digit klíma van az autómban és meglehetősen önálló életet él a fűtőmotor ventilátora. Ahogy olvasgattam, ez eléggé típushiba. Meg is találtam a hibát, az egyik csatlakozó égett szét. Feltételezem, hogy ez a kábel megy a fűtőmotor ellenállásához. A gond az, hogy ebben csak két kábel fut, amiket találtam neten, azokban pedig öt. Honnan tudnék ilyet rendelni?
Van ennek a csatlakozónak valamilyen típusa vagy neve? Hátha az alapján találok valahol.
Tekintve hogy gumi tömítéssel oldották meg, nem kell agyonhúzni. Ha már felfekszik egymásra a két fémfelület akkor jó. Közepes erősségű menetrögzítőt tehetsz rá de akkor már más nyomaték kell. De ha a kolléga által megadott értékkel dolgozol, ami hihetőnek tűnik, akkor ne kenj semmit a menetre.
Az még nem a világ vége. A kézikönyv szerint 0.4 kg/1000 km a legtöbb ami normálisnak tekinthető, persze nem mindegy hogy milyen körülmények között. Igen, kg-ban van megadva, amit ha visszaszámolsz dl-re, az kb 5 dl. Persze ha látványosan füstöl az nem jó. Lehetséges, hogy gyakori olajcsrékkel puhul valamelyest a szimering.