Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ThePretorian Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122566
pajti11 Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122565

Sziasztok egy kérdésem volna hozzátok már biztos hogy volt róla szó de az én hibámra nem találtam infot a forumon

szoval az a gondom hogy elindulok az autoval és kb 5-10 km megtétele után elmegy a szervom ujrainditás után birja akár 200 km is de ezt csinálja minden nap indulás után már vagy 3-4 honapja.

a kormány nem remeg nem zug semmi hibát nem észlelni talán olyan mintha egy kicsit balra huzna az auto 

1kabo1 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 122564
Sziasztok
170ezerhez érek lassan a kicsikével, és az lenne a kérdésem kell-e valami nagyobbat szervizeltetni rajta? (Illetve hogy érdemes-e)
Gyújtógyertya, folyadékok stb alap..ezeken felül esetleg?
Kuplung kinek mennyit ment el? Elvileg ezen még gyári, legalábbis cseréről nem tudok, és tesz is a dolgát :)

Köszi!
Varshi Creative Commons License 2020.01.22 0 0 122563

Nincs.

Előzmény: nemszabad (122561)
Varshi Creative Commons License 2020.01.22 0 0 122562

De, sok.
Évi 6000 km, havi 500, az nagyon sok városi üzemet jelent, ez legalább olyan sokat kivesz az autóból, mint ha kétszer annyit menne autópályán. Persze szívesen hinnénk, hogy 4 hétből 3 hétig állt, a többin meg tempolba és rokonokhoz jártak vele az ország másik felébe, amúgy meg garázsban óvták, de ez többnyire rózsaszínű állon. Persze csodák azért vannak! :)

 

Ráadásul az nem egy erőmű, én elkerülném. Kivéve, ha szintén havi pár 100 km-re kell, és előzni eszedbe se jut. De akkor meg ott leszel, hogy 5 év múlva is alig lesz benne km, de a kutya se fogja elhinni... Nehéz ügy ez.

Persze egy próbát megér, már csak hogy összehasonlítsd a piac többi darabjával.

Előzmény: Móncsa (122557)
nemszabad Creative Commons License 2020.01.22 0 0 122561

Sziasztok! Van az 1.3-as 75 lovas jtd Grandéban kettőstömegű? Mert az alkatrész kereső oldalakon

nincs rá találat....

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.21 0 0 122560

Kérdés hogy neked megéri-e. Nem olcsó az tény, és itt jön egy nagybetűs DE.. Ha minden rendben van vele, az állapota szalonszerű akkor megéri többet fizetni a nyugalomért ami a jó állapottal és megbízhatósággal jár. Én kifizetném.

Előzmény: Móncsa (122557)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.21 0 0 122559

Biztosíték, relé, kapcsoló. Első körön.

Előzmény: Levanthey (122558)
Levanthey Creative Commons License 2020.01.20 0 0 122558

Köszönöm! Valamint lenne mégegy kérdésem. 
valamilyen oknál fogva nem világít az első kettő ködlámpám, a ködzáró pedig igen. Ennek mi lehet az oka? az izzók jók bennük.

Előzmény: Énvagyok148V (122554)
Móncsa Creative Commons License 2020.01.19 0 0 122557

Sziasztok!

 

2009.09.havi egy gazdás Grande Punto 1.2 8V  Actual  62000km-el sérülés mentesen -- rendszám alapján le lett ellenőrizve az ügyfélkapun  -- Téli gumikkal szerelve acélfelnin, tartozék a nyári gumik alufelnivel!  Ezért sok az  1.1 millió?

 

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.16 0 0 122556

Ha nem bowdenes akkor meg a mozgató mechanika szorulhat pátyolgatásra vagyis szétszedés, tisztítás, kenésre.

Előzmény: gufo (122555)
gufo Creative Commons License 2020.01.16 0 0 122555

Kösz az infót.Körbenézem.Már nem bovdenes.

Előzmény: Énvagyok148V (122552)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.15 0 0 122554

Tartsd egy kicsit feljebb a fordulatszámmérőt. A 90 lovas motor 1800 körül kezd el élni. "Ugyanaz a motor" Hát nem, más a turbó, més a szoftver, szóval nem ugyanaz. A kettős tömegű is hálás lesz ha nem kínzod 1500-on.

Előzmény: Levanthey (122553)
Levanthey Creative Commons License 2020.01.14 0 0 122553

Sziasztok! Immár 1,5 hete került hozzám egy Grande Punto, 1.3JTD Dynamic, 90 ló. Tök jó a kocsi, csak egy észrevételem van, ami nem tudom hogy egészséges e. 3-4-5 fokozatban ha olyan stabilan tartanám 1500-1600 körül a fordulatot, elkezd rángatni az autó, ha hírtelen gyorsítok akkor is egy kicsit rángatózik... az az érdekes hogy ez előtt egy C Corsám volt ugyanezzel a motorral, és az is ugyanezt produkálta. Ötletek (ha valami bibi van persze)

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.14 0 0 122552

Első lépésben tisztítanám a fojtószelepet. Illetve az előtt megnézném hogy könnyen jár e a szelep, vagyis nem szorul e a tengelye. Ha EU2-es akkor még lehet bowdenes a mozgatása. Ebben azért bizonytalan vagyok, de hátha...

Előzmény: gufo (122551)
gufo Creative Commons License 2020.01.14 0 0 122551

Talán nem nagy off.Nem Grande Puntó,de Puntó 1.2.2000évj.Gondom a következő.800-as alapjáratról,akármilyen finoman nyomom a pedált,egyből 2000-es fordulat van.Tehát nem tudom 800 és 2000-es fordulat közt szabályozni.Mi lehet a probléma.?

nemtomika Creative Commons License 2020.01.13 0 0 122550

Bocsánat azt gondoltam,hogy dízel :( 

Előzmény: ThePretorian (122546)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.12 0 0 122549

M6   09 ÷ 11 Nm 

Előzmény: ThePretorian (122544)
sanis_7 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 122548

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Digit klíma van az autómban és meglehetősen önálló életet él a fűtőmotor ventilátora. Ahogy olvasgattam, ez eléggé típushiba. Meg is találtam a hibát, az egyik csatlakozó égett szét. Feltételezem, hogy ez a kábel megy a fűtőmotor ellenállásához. A gond az, hogy ebben csak két kábel fut, amiket találtam neten, azokban pedig öt. Honnan tudnék ilyet rendelni?

Van ennek a csatlakozónak valamilyen típusa vagy neve? Hátha az alapján találok valahol.

 

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.11 0 0 122547

Tekintve hogy gumi tömítéssel oldották meg, nem kell agyonhúzni. Ha már felfekszik egymásra a két fémfelület akkor jó. Közepes erősségű menetrögzítőt tehetsz rá de akkor már más nyomaték kell. De ha a kolléga által megadott értékkel dolgozol, ami hihetőnek tűnik, akkor ne kenj semmit a menetre.

Előzmény: ThePretorian (122544)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122546

Köszönöm szépen!!!! :)

Előzmény: nemtomika (122545)
nemtomika Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122545

Szia! 22-27 Nm

Előzmény: ThePretorian (122544)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122544

Továbbra is várom hátha tudja valaki a termosztátház csavarjainak a meghúzási nyomatékát!

Arról már fel lettem világosítva hogy a "krovából" készült dugókulcsal bele lehet szakítani a menetet.

Ha nem lesz pontos adat akkor szakszerűen beállítom a nyomatékkulcsot "érzés" fokozatra

Persze csak ha szabad

ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122543

Köszi a tanácsot :) :) :)

Előzmény: Énvagyok148V (122542)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122542

Ne szakítsd bele a menetet a hengerfejbe, ennyi a lényeg. Kis krova szárral szépen érzed hogy meddig szabad húzni. Ha nem akkor ne nagyon szerelj.

Előzmény: ThePretorian (122540)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122541

Persze hogy sok, de forszírozott üzemben egy közepesen elhasznált motornál lehet normális. Nálam 1-2 dl fogy el 1000 km-en. A használat változatos.

Előzmény: 598 (122538)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122540

Tudna nekem nézni valaki meghúzási nyomatékot a termosztát házhoz? 

Köszönöm előre is!

EAG E95 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122539

Szerintem is nagyon sok, amilyen szerencsém van még a gyűrűkkel is baj van. :c

Előzmény: 598 (122538)
598 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122538

Könyv ide könyv oda ha nekem bármelyik autóm (beleértve a "szocikat" is) 4 decit evett volna 1000km-en azonnal ment volna a háztól!

Szerintem az k..va sok!

Előzmény: Énvagyok148V (122537)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122537

Az még nem a világ vége. A kézikönyv szerint 0.4 kg/1000 km a legtöbb ami normálisnak tekinthető, persze nem mindegy hogy milyen körülmények között. Igen, kg-ban van megadva, amit ha visszaszámolsz dl-re, az kb 5 dl. Persze ha látványosan füstöl az nem jó. Lehetséges, hogy gyakori olajcsrékkel puhul valamelyest a szimering.

Előzmény: EAG E95 (122536)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!