Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.21 0 0 122559

Biztosíték, relé, kapcsoló. Első körön.

Előzmény: Levanthey (122558)
Levanthey Creative Commons License 2020.01.20 0 0 122558

Köszönöm! Valamint lenne mégegy kérdésem. 
valamilyen oknál fogva nem világít az első kettő ködlámpám, a ködzáró pedig igen. Ennek mi lehet az oka? az izzók jók bennük.

Előzmény: Énvagyok148V (122554)
Móncsa Creative Commons License 2020.01.19 0 0 122557

Sziasztok!

 

2009.09.havi egy gazdás Grande Punto 1.2 8V  Actual  62000km-el sérülés mentesen -- rendszám alapján le lett ellenőrizve az ügyfélkapun  -- Téli gumikkal szerelve acélfelnin, tartozék a nyári gumik alufelnivel!  Ezért sok az  1.1 millió?

 

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.16 0 0 122556

Ha nem bowdenes akkor meg a mozgató mechanika szorulhat pátyolgatásra vagyis szétszedés, tisztítás, kenésre.

Előzmény: gufo (122555)
gufo Creative Commons License 2020.01.16 0 0 122555

Kösz az infót.Körbenézem.Már nem bovdenes.

Előzmény: Énvagyok148V (122552)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.15 0 0 122554

Tartsd egy kicsit feljebb a fordulatszámmérőt. A 90 lovas motor 1800 körül kezd el élni. "Ugyanaz a motor" Hát nem, más a turbó, més a szoftver, szóval nem ugyanaz. A kettős tömegű is hálás lesz ha nem kínzod 1500-on.

Előzmény: Levanthey (122553)
Levanthey Creative Commons License 2020.01.14 0 0 122553

Sziasztok! Immár 1,5 hete került hozzám egy Grande Punto, 1.3JTD Dynamic, 90 ló. Tök jó a kocsi, csak egy észrevételem van, ami nem tudom hogy egészséges e. 3-4-5 fokozatban ha olyan stabilan tartanám 1500-1600 körül a fordulatot, elkezd rángatni az autó, ha hírtelen gyorsítok akkor is egy kicsit rángatózik... az az érdekes hogy ez előtt egy C Corsám volt ugyanezzel a motorral, és az is ugyanezt produkálta. Ötletek (ha valami bibi van persze)

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.14 0 0 122552

Első lépésben tisztítanám a fojtószelepet. Illetve az előtt megnézném hogy könnyen jár e a szelep, vagyis nem szorul e a tengelye. Ha EU2-es akkor még lehet bowdenes a mozgatása. Ebben azért bizonytalan vagyok, de hátha...

Előzmény: gufo (122551)
gufo Creative Commons License 2020.01.14 0 0 122551

Talán nem nagy off.Nem Grande Puntó,de Puntó 1.2.2000évj.Gondom a következő.800-as alapjáratról,akármilyen finoman nyomom a pedált,egyből 2000-es fordulat van.Tehát nem tudom 800 és 2000-es fordulat közt szabályozni.Mi lehet a probléma.?

nemtomika Creative Commons License 2020.01.13 0 0 122550

Bocsánat azt gondoltam,hogy dízel :( 

Előzmény: ThePretorian (122546)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.12 0 0 122549

M6   09 ÷ 11 Nm 

Előzmény: ThePretorian (122544)
sanis_7 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 122548

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Digit klíma van az autómban és meglehetősen önálló életet él a fűtőmotor ventilátora. Ahogy olvasgattam, ez eléggé típushiba. Meg is találtam a hibát, az egyik csatlakozó égett szét. Feltételezem, hogy ez a kábel megy a fűtőmotor ellenállásához. A gond az, hogy ebben csak két kábel fut, amiket találtam neten, azokban pedig öt. Honnan tudnék ilyet rendelni?

Van ennek a csatlakozónak valamilyen típusa vagy neve? Hátha az alapján találok valahol.

 

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.11 0 0 122547

Tekintve hogy gumi tömítéssel oldották meg, nem kell agyonhúzni. Ha már felfekszik egymásra a két fémfelület akkor jó. Közepes erősségű menetrögzítőt tehetsz rá de akkor már más nyomaték kell. De ha a kolléga által megadott értékkel dolgozol, ami hihetőnek tűnik, akkor ne kenj semmit a menetre.

Előzmény: ThePretorian (122544)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122546

Köszönöm szépen!!!! :)

Előzmény: nemtomika (122545)
nemtomika Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122545

Szia! 22-27 Nm

Előzmény: ThePretorian (122544)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122544

Továbbra is várom hátha tudja valaki a termosztátház csavarjainak a meghúzási nyomatékát!

Arról már fel lettem világosítva hogy a "krovából" készült dugókulcsal bele lehet szakítani a menetet.

Ha nem lesz pontos adat akkor szakszerűen beállítom a nyomatékkulcsot "érzés" fokozatra

Persze csak ha szabad

ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122543

Köszi a tanácsot :) :) :)

Előzmény: Énvagyok148V (122542)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122542

Ne szakítsd bele a menetet a hengerfejbe, ennyi a lényeg. Kis krova szárral szépen érzed hogy meddig szabad húzni. Ha nem akkor ne nagyon szerelj.

Előzmény: ThePretorian (122540)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122541

Persze hogy sok, de forszírozott üzemben egy közepesen elhasznált motornál lehet normális. Nálam 1-2 dl fogy el 1000 km-en. A használat változatos.

Előzmény: 598 (122538)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122540

Tudna nekem nézni valaki meghúzási nyomatékot a termosztát házhoz? 

Köszönöm előre is!

EAG E95 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122539

Szerintem is nagyon sok, amilyen szerencsém van még a gyűrűkkel is baj van. :c

Előzmény: 598 (122538)
598 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122538

Könyv ide könyv oda ha nekem bármelyik autóm (beleértve a "szocikat" is) 4 decit evett volna 1000km-en azonnal ment volna a háztól!

Szerintem az k..va sok!

Előzmény: Énvagyok148V (122537)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122537

Az még nem a világ vége. A kézikönyv szerint 0.4 kg/1000 km a legtöbb ami normálisnak tekinthető, persze nem mindegy hogy milyen körülmények között. Igen, kg-ban van megadva, amit ha visszaszámolsz dl-re, az kb 5 dl. Persze ha látványosan füstöl az nem jó. Lehetséges, hogy gyakori olajcsrékkel puhul valamelyest a szimering.

Előzmény: EAG E95 (122536)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 122536

Teszek majd fel, ha lesz lehetőségem, egyébként az első 1000 km után beleöntöttem ~4decit, így ott a szint ahonnan indult.

Előzmény: Énvagyok148V (122535)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122535

Hát sajnos az lesz a vége. Nézd csak meg azt olajszintet nyugodtan de 200 km az kevés bármiféle konzekvencia levonására. Legalább kéne menned 500 km-t úgy hogy előtte hidegen felső nívóra állítod az olajat, aztán persze megint hidegen nézed meg, nem úgy ahogy a könyvben van leírva (melegen, pár perccel leállítás után. Gyertyák milyenek? Cserélted őket? Ha nem akkor kikaphatnád őket lefényképezni, aztán felteszed ide a képet. Ha vastagon áll rajtuk a lerakódás akkor az egyértelmű jel. 

Előzmény: EAG E95 (122534)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122534

Egyébként nem füstöl, néha olyan fura szagút pöfög, mint a motorolaj, nem mikor elég hanem simán olaj szagot kipufog, vagy legalábbis ahhoz tudnám hasonlítani, de igazából magam se tudom.

Előzmény: EAG E95 (122533)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122533

Igen, néztem ezt az alapjáratos dolgot,meleg motornál álltam a parkolóban pár percet és hopp jön a füst ha gázfröccsöt adok neki. Főtengelynél nem jön olaj,cseréltem vezérlést az a része jó, a szelepfedél tömítést is kicseréltem, de ez a dolog bosszant nem kicsit, lehet szétkapni az egészet... Jöttem most vele ~210 km- et az olajat  meg se merem nézni benne.

Előzmény: Énvagyok148V (122531)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122532

Bejut az.. Merthogy a benzin is bejut. Hidegüzem közben egészen biztosan, csak az a kérdés hogy van e ideje kipárolognia belőle. Akiknél nincs azok büszkén mesélik hogy két olajcsere között egy csepp olaj sem fogy.

Előzmény: gss (122525)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122531

Hosszabb alapjárat? Mondjuk egy piros lámpányi idő. Na igen, az autóváltás mindig rejt kockázatot.

Előzmény: EAG E95 (122523)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122530

Akkor cserés.. a főtengely szimringek nem eresztenek, a szelepfedélnél nincs olaj? Azért mert nem elkopni szoktal a szimeringek hanem megkeményedni. Az idő is komoly faktor, de a le nem cserélt olaj még nagyobb. Városban sínylődő autóknál a 10000 km is lehet sok, még jó olajjal is, hát még a kevésbé jóval.

Előzmény: EAG E95 (122529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!