Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gufo Creative Commons License 2020.01.14 0 0 122551

Talán nem nagy off.Nem Grande Puntó,de Puntó 1.2.2000évj.Gondom a következő.800-as alapjáratról,akármilyen finoman nyomom a pedált,egyből 2000-es fordulat van.Tehát nem tudom 800 és 2000-es fordulat közt szabályozni.Mi lehet a probléma.?

nemtomika Creative Commons License 2020.01.13 0 0 122550

Bocsánat azt gondoltam,hogy dízel :( 

Előzmény: ThePretorian (122546)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.12 0 0 122549

M6   09 ÷ 11 Nm 

Előzmény: ThePretorian (122544)
sanis_7 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 122548

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Digit klíma van az autómban és meglehetősen önálló életet él a fűtőmotor ventilátora. Ahogy olvasgattam, ez eléggé típushiba. Meg is találtam a hibát, az egyik csatlakozó égett szét. Feltételezem, hogy ez a kábel megy a fűtőmotor ellenállásához. A gond az, hogy ebben csak két kábel fut, amiket találtam neten, azokban pedig öt. Honnan tudnék ilyet rendelni?

Van ennek a csatlakozónak valamilyen típusa vagy neve? Hátha az alapján találok valahol.

 

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.11 0 0 122547

Tekintve hogy gumi tömítéssel oldották meg, nem kell agyonhúzni. Ha már felfekszik egymásra a két fémfelület akkor jó. Közepes erősségű menetrögzítőt tehetsz rá de akkor már más nyomaték kell. De ha a kolléga által megadott értékkel dolgozol, ami hihetőnek tűnik, akkor ne kenj semmit a menetre.

Előzmény: ThePretorian (122544)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122546

Köszönöm szépen!!!! :)

Előzmény: nemtomika (122545)
nemtomika Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122545

Szia! 22-27 Nm

Előzmény: ThePretorian (122544)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122544

Továbbra is várom hátha tudja valaki a termosztátház csavarjainak a meghúzási nyomatékát!

Arról már fel lettem világosítva hogy a "krovából" készült dugókulcsal bele lehet szakítani a menetet.

Ha nem lesz pontos adat akkor szakszerűen beállítom a nyomatékkulcsot "érzés" fokozatra

Persze csak ha szabad

ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122543

Köszi a tanácsot :) :) :)

Előzmény: Énvagyok148V (122542)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122542

Ne szakítsd bele a menetet a hengerfejbe, ennyi a lényeg. Kis krova szárral szépen érzed hogy meddig szabad húzni. Ha nem akkor ne nagyon szerelj.

Előzmény: ThePretorian (122540)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122541

Persze hogy sok, de forszírozott üzemben egy közepesen elhasznált motornál lehet normális. Nálam 1-2 dl fogy el 1000 km-en. A használat változatos.

Előzmény: 598 (122538)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.10 0 0 122540

Tudna nekem nézni valaki meghúzási nyomatékot a termosztát házhoz? 

Köszönöm előre is!

EAG E95 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122539

Szerintem is nagyon sok, amilyen szerencsém van még a gyűrűkkel is baj van. :c

Előzmény: 598 (122538)
598 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122538

Könyv ide könyv oda ha nekem bármelyik autóm (beleértve a "szocikat" is) 4 decit evett volna 1000km-en azonnal ment volna a háztól!

Szerintem az k..va sok!

Előzmény: Énvagyok148V (122537)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.09 0 0 122537

Az még nem a világ vége. A kézikönyv szerint 0.4 kg/1000 km a legtöbb ami normálisnak tekinthető, persze nem mindegy hogy milyen körülmények között. Igen, kg-ban van megadva, amit ha visszaszámolsz dl-re, az kb 5 dl. Persze ha látványosan füstöl az nem jó. Lehetséges, hogy gyakori olajcsrékkel puhul valamelyest a szimering.

Előzmény: EAG E95 (122536)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 122536

Teszek majd fel, ha lesz lehetőségem, egyébként az első 1000 km után beleöntöttem ~4decit, így ott a szint ahonnan indult.

Előzmény: Énvagyok148V (122535)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122535

Hát sajnos az lesz a vége. Nézd csak meg azt olajszintet nyugodtan de 200 km az kevés bármiféle konzekvencia levonására. Legalább kéne menned 500 km-t úgy hogy előtte hidegen felső nívóra állítod az olajat, aztán persze megint hidegen nézed meg, nem úgy ahogy a könyvben van leírva (melegen, pár perccel leállítás után. Gyertyák milyenek? Cserélted őket? Ha nem akkor kikaphatnád őket lefényképezni, aztán felteszed ide a képet. Ha vastagon áll rajtuk a lerakódás akkor az egyértelmű jel. 

Előzmény: EAG E95 (122534)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122534

Egyébként nem füstöl, néha olyan fura szagút pöfög, mint a motorolaj, nem mikor elég hanem simán olaj szagot kipufog, vagy legalábbis ahhoz tudnám hasonlítani, de igazából magam se tudom.

Előzmény: EAG E95 (122533)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122533

Igen, néztem ezt az alapjáratos dolgot,meleg motornál álltam a parkolóban pár percet és hopp jön a füst ha gázfröccsöt adok neki. Főtengelynél nem jön olaj,cseréltem vezérlést az a része jó, a szelepfedél tömítést is kicseréltem, de ez a dolog bosszant nem kicsit, lehet szétkapni az egészet... Jöttem most vele ~210 km- et az olajat  meg se merem nézni benne.

Előzmény: Énvagyok148V (122531)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122532

Bejut az.. Merthogy a benzin is bejut. Hidegüzem közben egészen biztosan, csak az a kérdés hogy van e ideje kipárolognia belőle. Akiknél nincs azok büszkén mesélik hogy két olajcsere között egy csepp olaj sem fogy.

Előzmény: gss (122525)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122531

Hosszabb alapjárat? Mondjuk egy piros lámpányi idő. Na igen, az autóváltás mindig rejt kockázatot.

Előzmény: EAG E95 (122523)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122530

Akkor cserés.. a főtengely szimringek nem eresztenek, a szelepfedélnél nincs olaj? Azért mert nem elkopni szoktal a szimeringek hanem megkeményedni. Az idő is komoly faktor, de a le nem cserélt olaj még nagyobb. Városban sínylődő autóknál a 10000 km is lehet sok, még jó olajjal is, hát még a kevésbé jóval.

Előzmény: EAG E95 (122529)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122529

Nagy valószínűséggel ez a probléma, amit vázoltál a szelepszár szimeringgel.

Előzmény: Énvagyok148V (122522)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122528

Nézzétek el a lustaságom amiért nem olvasok vissza, de tjet-be melyik termosztátot szabad választani?

gss Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122527

Motorba használtam én is, bevállt, azért merem kocsiba is boritani.

Ja, elírtam, na bumm.

Előzmény: grande645 (122526)
grande645 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 122526

Grandéba nem sokan hasznàlunk Motult(max.mkp-ba)

De még 'fusch'-ot sem.

Viszont Fuchs-ot igen.

Előzmény: gss (122525)
gss Creative Commons License 2020.01.06 0 0 122525

prémium benzinben tisztitó adalék ami bejut az olajba ??????????

ezt hol olvastad-hallottad?

 

 

 

Motulnak meg Fuschnak is van Fiat minősitése (én ezeket használom) 

Előzmény: Énvagyok148V (122522)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.06 0 0 122524

És a hosszabb alapjárat kb hány perc meddig járassam?

Előzmény: EAG E95 (122523)
EAG E95 Creative Commons License 2020.01.06 0 0 122523

A hosszabb alapjárat mit takar hideg vagy meleg motornál? Öblítőt használtam a mostani olajcsere alkalmával... :( Én is gondoltam, hogy nem veszek bele Seléniát mert ha megeszi tök fölösleges.. Total-on gondolkodtam, vagy Elf-en, és próbálok erre a nagyobb terhelésre is oda figyelni, mert elég "kíméletesen" vezetek egyébként. Nagyon bízom benne, hogy nincs nagy baj, nagyot csalódnék, direkt a kevesebb hiba lehetőség miatt váltottam dízelről benzinre erre tessék.. :c

Előzmény: Énvagyok148V (122522)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.06 0 1 122522

A hangra nem tudok mit írni. Az olajjal kapcsolatban lehet bármi még szelepszár szimering is. Azt úgy tudod megnézni hogy motorfékezés vagy hosszabb alapjárat után adsz egy kövér gázt, ha akkor nyom egy jól látható kék pamacsot, de egyébként máskor nem látsz füstöt az ziher hogy szimering. De ekkor már egy fél liter olaj is elfogy 500 kmen. Inkább belül csupa trutyi minden. Lehet orvosolni. Innentől tankolj prémium 95-öst. 100-ast csak akkor ha ár nem számít. Ezekben jó sok tisztító adalék van. Persze elsősorban az üzemanyag rendszerben hat, de ha nem csak egy ta nkkal használsz el akkor jutni fog belőle az olajba is. Minél többet próbálj városon kívül menni, a motort ésszel de nagyobb terheléssel használni. Az autópályázás lenne ideális. A selenia jó olaj de drága. Használj fele annyiba kerülő de neves olajat. 5W-40 szigorúan és full syn. Cseréld le 5000 km-nél. Ezt addig csináld amíg nem lesz normál mértékű az olajfogyás, ami 1-2 dl/1000 km. Ne használj motoröblítőt mert abból baj lehet ha túl intenzívre sikerül a tisztítás.

 

 

 

Előzmény: EAG E95 (122515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!