Szia!
Nekem az általad kiszemelt típus van 2009-től.Első gazdás.123000-t mentem vele idáig,különösebb gond nélkül.
Amit cseréltem eddig,tulajdonképpen kopó-fogyó alkatrészek,nevezetesen ezek:
-stabilizátor rúd (kopogott)
-kipufogó flexibilis cső (elszakadt)
-hátsó ABS szenzor (megadta magát)
-termosztát(könnyezett)
-Generátor hosszbordás szíj (megelőzésképp)
-vezérműszíj feszítővel,vízpumpával (szintén megelőzés,látszatra semmi baja sem volt)
-első fékbetét,féktárcsa (a betét lekopott,de "illik " együtt cserélni.hisz nem úr aki nem pazarol :D
-első spirál rugó(állóhelyben eltört)
-féklámpa kapcsoló(letiltotta a gázpedált a tempomat előkészítés miatt)
-ablaktörlő lapát (csíkozott,nyikorgott)
-csomagtérzár műszerfali kapcsoló (megpusztult)
-és természetesen motorolaj,sebváltó olaj,fékolaj,fagyálló,légszűrő.pollenszűrő,gyertyák,néhány izzó,
-hátsó ablakmosó vezeték toldás(hajlamos a törésre)
Összességében jó választás,de nem egy erőművész a maga 95LE-jével.Ezt teljesítményt a 80 lovas PII-m is tudta.
Fogyasztása erősen jobb láb függő,mint minden más típus.
Az általad említett generátor,illetve kormány szervó hiba nálam nem jelentkezett.
Rozsdásodással nincs gond.Futóműve átlagos.
A kormánybőrözés hajlamos lekopni,akárcsak a sebváltó gomb.
Ha van lehetőséged,vigyél magaddal valakit,több szem többet lát alapon.
Nem árt megnézni az egyenesfutást(elengedett kormánynál)
A vezetőülés mennyire van "kiülve"
A motor nem lehet olajos,nem jellemző a szivárgás,max a sebváltó kulisszánál
Nagyjából ennyi jutott eszembe,ha van kérdésed ne tartsd magadba,vannak itt nálam okosabb szakik ők is szívesen segítenek.
Ha van már konkrét "alany",akkor alapos nézelődést,jó vételt!