Keresés

Részletes keresés

kavicsos1964 Creative Commons License 2 órája 0 0 75957

Ha a kuplung csésze és a felfogató csavarok stimmelnek gond nélkül használható .

Előzmény: kormos* (75955)
András952 Creative Commons License 6 órája 0 0 75956

fs 38 szárvastagság: 25 mm ,meghajtó :4szögletes 5mm-es . A 80-as méreteit nem tudom.  Sikerül megtudnod megírhatnád .Én 26-os  kínai ruddal próbálkoztam, vastag volt.     üdv

Előzmény: kormos* (75955)
kormos* Creative Commons License 13 órája 0 0 75955

FS 80-nak a szárát rá lehet tenni az FS 38-as motorra, csinált már valaki ilyet?

kavicsos1964 Creative Commons License 29 órája 0 0 75954

Hát azt nem tudtam hogy a kipufogód nem nehéz . Amiben nincs katalizátor az jóval könnyebb ,mint amiben benne van a drótgubanc ! Ha megkopogtatotd a hangja is más .

Előzmény: A nyulon tul (75953)
A nyulon tul Creative Commons License 1 napja 0 0 75953

Felkoncoltam a kipufogot, par dolog magatol megvalaszolodott. Nem volt benne katalizator, es a kipufogocso belso atmeroje is olyan 14-15mm.

Előzmény: kavicsos1964 (75951)
kavicsos1964 Creative Commons License 1 napja 0 0 75952

40cm3

Előzmény: kavicsos1964 (75951)
kavicsos1964 Creative Commons License 1 napja 0 0 75951

Miért kéne egyeznie a két különféle dolognak ? Soha sehol nem olvastam ilyesmiről még de tanitani se tanítottak ilyesmit Egy motorbiciklinek pl Simson sem azonos a kilépő átmérője mi több folytása is van ne tudjon túl gyorsan távozni a kipufogógáz . A katalizátort ha kiszeded csak annyit csinálsz hogy a hengerből a gáz ki tud áramlani akadály nélkül a dobba ahol le tud lassulni a kilépő nyílások meg adottak . Módosítani csak ha rossz az iránya akkor szoktam 40cm két 8mm lyuk bőven elegendő .

Előzmény: A nyulon tul (75950)
A nyulon tul Creative Commons License 2 napja 0 0 75950

A lancfureszes topikot egy artatlannak indulo olajos kerdes utan szetoffoltam. Ott most ott tartunk, hogy lehet jobb helybol egy godorfuros vagy fojtatlan kinai (gyakorlatilag ugyanaz) ra. Felteszem (feltettem...) hogy a kipufogocso es a karbi atmerojenek erdemes egyeznie. Gondolom az lesz a valasz hogy persze. Akkor meg elobb vagy utobb sajnos megy a gyari kipufogo trofeanak a polcra, mert kizart hogy a csovet is meg tudom tuningolni.

Előzmény: kavicsos1964 (75949)
kavicsos1964 Creative Commons License 2 napja 0 0 75949

Kis lángforrasztóval meg melegíted a peremet és csavarhúzóval felfeszíted amikor piros ,aztán már halad csak melengetni kell ,visza meg kalapács vissza teszi !

Előzmény: A nyulon tul (75947)
laca615 Creative Commons License 2 napja 0 0 75948

545 RX mellé keresek egy könnyű kis kaszát.

FS 120-on hezitálok. Esetleg van valami jobb ötletetek?

A nyulon tul Creative Commons License 2 napja 0 0 75947

Hecht163-hoz ha a balesetek elkerulese vegutt katalizatormentes kipufogot szeretnek egyszer, annak mi a modja? Nem igazan tunik bonthatonak. Flex+hegeszto, vagy van tuti online forras?

Jocjoc123 Creative Commons License 3 napja 0 0 75946

@kavicsos1964, @sankó36

 

Köszönöm szépem a véleményeket!

 

Első körben az lesz, hogy szétborítjuk a meglévő jó öreg 323R-t, megnézzük milyen állapotban van, aztán ha nagyon ki van a bele, akkor egy 525RX lesz helyette.

 

323R-hez van esetleg valakinek service/workshop manual? Pont csak 322/325-höz találtam, nem tudom azok mennyire térnek el. Illetve találtam videot 323R-ről, csak pont a szétszerelést nem mutatja alaposan. Majd még keresek hátha van 323C-ről, elvileg az ugyanaz a motor.

 

sasa0955 Creative Commons License 3 napja 0 0 75945

Utángyártott Stihl 40/2 AutoCut damilfej minőségével kapcsolatban mik a tapasztalatok ? 

sankó36 Creative Commons License 3 napja -1 0 75944

Nekem 525 rx fűkaszám van. Kicsi kőnnyű kényelmes gép.Jó az ergonómiája,alacsony a vibrációja.

A teljesítménye elég nagy,de egy kis nyomatékot még hiányolok belőle,de én nagyobb gazba is 

bele engedem. Ház körül karbantartott területre elég az 525-ös.

Az 120-as Stihlt közelebbről nem ismerem de nagyobb,nehezebb,nagyobb a vibrációja,viszont

lényegesen erősebb. Ha a kényelem a fontosabb akkor a Husqarna, ha a teljesítmény akkor a Stihl.

Előzmény: Jocjoc123 (75942)
kavicsos1964 Creative Commons License 4 napja 0 0 75943

A husik szerintem kényelmesebb gépek !

Előzmény: Jocjoc123 (75942)
Jocjoc123 Creative Commons License 4 napja 0 0 75942

Sziasztok,

 

Apukám 20 évi körüli husqvarna kaszája letette a lantot, a típusát nem tudom, 0,9KW-os gép. Ház körül használja csak, rendszeresen karbantartott fűben, damillal, főleg árokparton.

 

Venne helyette egy másikat, a Husqvarna 525 rx és Stihl FS 120 között vacillálunk.

 

- a Stihl erősebb és olcsóbb

- a husi könnyebb és az itteni fórumot visszabogarászva profibb kialakítású gépnek tűnik

- a Stihlnél automata fejet írnak, a husié meg koppintós (a mostani is ilyen fej, ki tudunk vele békülni)

 

Idős felhasználónak kellene, ahogy írtam, főleg árokpartra, pár száz nm-re. Ő a husit nézte ki elsőre (mivel márkán belül nézelődött csak eleve), én utána találtam az FS120-at. Ti melyiket vennétek? Mindkettő elég jól bevált gépnek tűnik. Lényeg hogy tegye a dolgát, ne legyen vele gond. Szerviz elvileg van mindkettőre a környéken, bár a husi szervizzel volt már nem túl pozitív tapasztalat.

 

kavicsos1964 Creative Commons License 6 napja 0 0 75941

Ha nem heréled ki akkor sül be a motorod inkább ! A karburátort majd át kell kalibrálni mert megugrik az alapjárat meg minden más is . Másként fog járni a gép ,nem lesz folytva .

Előzmény: Zoltán Kocsis (75939)
kavicsos1964 Creative Commons License 6 napja 0 0 75940

Hát akkor én a kis kínai bemélyedést a 28mm szárra ,ráerőszakoltam az gy megnyúlt a műanag ott a szár formályát próbálta felvenni ,feltágúlt párszor ,után húztam vagy kétszer és azóta jól elvan . Lehet hőlégfújóval kellett volna megmelengetnem .na majd ha ez eltörik !

Előzmény: kombájnos (75938)
Zoltán Kocsis Creative Commons License 6 napja 0 0 75939

Sziasztok!

Elég régen jártam erre... Lenne egy kérdésem! Husqvarna 135r fűkasza x-torq motorral. Ha kiherélem a katalizátort, nem sül be a motor??

 

kombájnos Creative Commons License 6 napja 0 0 75938

Én eddig amit találtam az 26 mm-es a 6 mm az sok átmérőben.

Előzmény: kavicsos1964 (75937)
kavicsos1964 Creative Commons License 6 napja 0 0 75937

Bármelyik piacon a kinait javaslom ,nekem is az van a husin mert a gyáritól a nyakamig rtekes voltam ,így már csak a derékig ver tele . Az egyik fele műanyag az kisebb szokott lennei de hajlik annyit felül meg egy félkörívben meghajtott alu lemez van . Kicsit macerás míg oda nem idomul de idővel beáll . A 28 száron van . Árban sem vészes 1800 forint volt .

Előzmény: kombájnos (75936)
kombájnos Creative Commons License 2024.05.07 0 0 75936

Hello!

Univerzális szórásvédőt keresek Makita DBC-4510es fűkaszához a szár átmérője 32 mm. A gyári 33e Ft lenne.

kavicsos1964 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 75935

Nem lehet hogy csak az egyik kereket hajtja ? Alá kell nézni van-e egyáltalán kapcsolat a két kerék közt ,nem e eltört valami ,vagy kiesett a helyéről .

Előzmény: Kersti (75934)
Kersti Creative Commons License 2024.04.30 0 0 75934

Üdv a forumtársaknak!
Van egy STIGA Combi 53 SQB önjáró fűnyírom.
A hajtás egy ideje az egyik oldali kereket megfelelő nyomatékkal hajtja, a másik oldalon viszont olyan gyenge , hogy a kereket kézzel meg tudom fogni.
Állótottam az ékszíj feszességén de a helyzet nem változott.
Mi lehet a probléma?

abnm Creative Commons License 2024.04.28 0 0 75933

Elővettem a nagy, 45 cm3,  22 éves mc culloch fűkaszámat, gyertyát megnéztem, kidrótkeféztem, szűrő rendben volt, szöghajtásba nyomtam zsírt, 100-as keverék bele, dekompresszoros indítás, 4-re indult, boldogság.

 

 

 

 

csabika11 Creative Commons License 2024.04.28 0 0 75932

Ugyan ilyen gépem van, csak 2002-es kiadású: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=101686690&t=9128440

Honda GX35-ös motor van rajta. Amit javítani kellett rajta:

- kb. 6 évvel ezelőtt gázkarcsere egy kínaira;

- 2 évvel ezelőtt karburátorcsere és vezérműszíj csere szakadás miatt, valamint tanksapka csere - mindhárom az Aliról, összességében pár ezer forintért. Gyertya, légszűrő, szöghajtás, benzincsövek, stb. minden az eredeti, természetesen a damildob már többször elkopott - az is Kínából rendelve.

 

Mint írtam, lényegében fűnyíráskor leginkább szegélyezésre, illetve párszáz nm-ig kisebb kertek rendszeres (néhány hetenkénti) kaszálására használom, durvább területek kaszálására ott vannak a kétütemű kínaik, amelyeket nem kell kímélni, jobban is pörögnek, nagyobb erő is van bennük.

 

Négyütemű kaszából van még egy MTD és egy ismeretlen márkájú is, azok is 100%-ig megbízhatóak, tartalékok, évek óta nem voltak beindítva.

 

Négyütemű előnye: megbízható, nem kell keverékkel foglalkozni, viszont kb 25 óránkét olajcsere (1 dl), csendes, szinte vibrációmentes, valamint alacsony fordulaton is nyomatékos. Hátránya: nehezebb és gyengébb mint a hasonló köbcentis kétütemű.

Előzmény: Móncsa (75931)
Móncsa Creative Commons License 2024.04.28 0 0 75931

Milyen gépet használsz? tudnál írni típust modellszámot? Mi a tapasztalatod vele?

 

Előzmény: csabika11 (75929)
Falusi1 Creative Commons License 2024.04.27 0 0 75930

Nagyon köszönöm a részletes diagnosztikai javaslatot. Közölni fogom a szerelővel.

Most éppen tökéletesen működik, már vagy négy üzemórája. Amíg nem lesz ismét valami baja nem nyúlunk hozzá.

Előzmény: keszeg88 (75928)
csabika11 Creative Commons License 2024.04.27 0 0 75929

Én igen, napi rendszerességgel, leginkább szegélyezésre fűnyíráskor.

Előzmény: Móncsa (75925)
keszeg88 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 75928

Adj egy ultrahangos tisztítást a karburátornak, benne a mikor szűrőt cseréld ki, membránozd fel és állítsátok be jól a benzin szintet. Az összes szelep fúvókat ellenőrizzétek. Cserélj benzin csövet a szívó oldalon teljes hosszában és a benzin szűrőt is egy nagyon jó minőségűre, tank szuszogóra is nézzetek rá. Egyszerű baja van csak figyelmesnek kell lenni. A szívócsonk bakelit 2 rögzítő csavarját ellenőrizd a lazulás végett. Kezdő körben ennyi és meglesz a hiba. Esetleg még a benzin könnyezések után kutatnék a tömítéseknél. Minden csavart ragasztani.

Előzmény: Falusi1 (75877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!