Keresés

Részletes keresés

kavicsos1964 Creative Commons License 1 órája 0 0 75917

Nincs mit ingyen volt ! https://kertigepes.hu/LM-full-szintetikus-2T-motorolaj ilyet vettem ma kipróbálásra ,ezt egy magyar cég csomagolja szerintem de valami olasz cégé .

Előzmény: Kata` (75916)
Kata` Creative Commons License 4 órája 0 0 75916

KÖSZI NAGYON SZÉPEN a segítséged!

Előzmény: kavicsos1964 (75914)
kavicsos1964 Creative Commons License 21 órája 0 0 75915

De most erre mondok valamit én meg 15 éve használom a husi 343r-t és még csak egy dugattyút cseréltem a motorban ,minden más eredeti . A gép meg a 16-17 éves lehet ,de ujabban a Kawasaki motoros megy mert erősebb gép . Azt már javítani kell a karburátora miatt ,valamiért kevés benzint adagol és hidegen nem szeret indulni . De még állmodtam egy próbát holnap kipróbálom működne-e az elgondolásom . Megpróbálom túlszívatni .

Előzmény: nyebojsza (75911)
kavicsos1964 Creative Commons License 21 órája 0 0 75914

Így van ! Keverékkel mennek általában a gépek ha nincs benne olaj a benzinhez öntve akkor kuka a gép ,megsül .

Előzmény: Kata` (75912)
Kata` Creative Commons License 23 órája 0 0 75913

Na, hát akkor van remény! :)

Előzmény: nyebojsza (75911)
Kata` Creative Commons License 23 órája 0 0 75912

Ó, köszönöm, köszönöm! - de azért még értetlenkedek kicsit. Szóval, venni kell 100-as benzint, és venni hozzá ilyen Full Syntetik(us) olajat? És a kettőből kell a keveréket megcsinálni? Jól értem? És akkor még ehhez löttyinteni a piros Spurit? (jó neve van :)

Előzmény: kavicsos1964 (75908)
nyebojsza Creative Commons License 1 napja 0 0 75911

Több mint 15 éve használok ilyen kínaiakat, ha szétvertem a szöghajtást, nem egy vagyonba került a javítás (mint a sógorom sógorának 80 ezerért cserélték ki), hanem 2-3 ezer ft-ért vettem másikat, de ugyanígy a kuplung harang is ilyen kategória, vagy amikor lenyalta a tengelyről a bordákat, 3 ezerért vettem egy komplett új szárat... jó, most a háború óta nem néztem az árakat, de a Stihl-hez képest biztos nem változtak az arányok.

Előzmény: kavicsos1964 (75910)
kavicsos1964 Creative Commons License 1 napja 0 0 75910

Ezek inkább a ritka kivételek ! Ami sikerül a kínainak az nagyon jó lesz, de sajnos inkább a nem sikerült jelző a jellemző !

Előzmény: nyebojsza (75909)
nyebojsza Creative Commons License 1 napja 0 0 75909

25e ft-os kínai nevesincs fűkasza, 95-ös benzin, tesco- olaj, zéró karbantartás, 4000 m2, vaddohánytól a bodzáig mindenféle susnya... 2-3 éve megy, ha bedöglik veszek másikat...

 

A másik az Hitachi, az csak 1.6LE, ugyanilyen mostohán tartva (95-ös benzin, zéró karbantartás, stb.) 2000+1600 m2, 6-8 éve megy, mondjuk ez csak füvet meg gazat vág (a susnyáshoz gyenge lenne), az is simán beindult a tavaly benne hagyott benzinnel.

Előzmény: András952 (75885)
kavicsos1964 Creative Commons License 2 napja 0 0 75908

100-as benzin ,ami árban van a helyi boltban és rá van írva Full Syntetik . 1:40 nél sűrűbbet ne keverjetek bőven elég neki . Ha még jót akarsz és a kopást szeretnéd megelőzni akkor 10ml Spurit adagoljatok a benzinhez 10 literenként ,ha netán csak löttyintesz bele az se nagy baj ha több megy 20ml-ig elég és nem tesz kárt ,de tisztán tartja a motort belülről . A piros színű a 2 üteműhöz használatos nálam .

Előzmény: Kata` (75907)
Kata` Creative Commons License 2 napja 0 0 75907

Köszi!

 

Na, már bánom, hogy nem előbb néztem be ide, és kérdeztem volna itt, hogy mit vegyünk, de hát késő bánat. Már mindegy. :(

De azért remélem, úgy lesz, ahogy írod, hogy azért egy jó darabig csak elmegy és működni fog. 

 

Majd próbálunk bele jobb minőségű olajat venni, legalább az legyen olyan, ami segít minél hosszabb ideig megőrizni az épségét. Esetleg valami márkát legalább ehhez javasolnátok? Mit vegyünk?

Előzmény: kavicsos1964 (75896)
kavicsos1964 Creative Commons License 2 napja 0 0 75906

Ez ám kéttorkú karburátor amik nálunk forgalomban vannak az ára miatt se jöhet szóba ami az alin 15000 az nálnunk 35 000 ezer ! Már azt is néztem hátha valamelyik hasonló karbi jó volna rá de a csavarhelyek miatt még csak hasonló sincs . Már írtam ripityára szedtem még a forgó súbert is kiszereltem belőle de ezen sehol sincs állító csavarnak még nyoma sem .

Előzmény: Landsmann_ (75905)
Landsmann_ Creative Commons License 2 napja 0 0 75905

Az állító csavar az, ami neked kellene. Azzal lehet a benzin-levegő keverék arányát beállítani. Ha a rögzítőcsavar helye megegyezik és a torok mérete is ugyanakkora, akkor fel lehet tenni az itthon is megvehető porlasztókat. 

Másik dolog, ha gyárilag ezt úgy gyártották, hogy nincs állítócsvar, akkor be van kalibrálva a keverék. DE tuti, hogy az is szabályozható valahol, mert nyilván nem a furatok méretével érték el a megfelelő keverési arányt. Ha hidegen nem indul a gép, akkor az a hidegindító valahogy mégsem működik, esetleg valahol farslevegőt szív.

Előzmény: kavicsos1964 (75903)
kavicsos1964 Creative Commons License 2 napja 0 0 75904

Azon is gondolkoztam már hogy a fúvókábol kéne egy kicsit levágni az uagyanis műanyag és lehet kissé hosszú és hiába húzódik ki a tű belőle még is keveset adagol . Kemény műanyag és fentről lehet beragasztva  lefelé nem láttam hová érhet be ,vagy takaja valami .

Előzmény: Landsmann_ (75902)
kavicsos1964 Creative Commons License 2 napja 0 0 75903

Ez más megoldású a hidegindítót kézzel kell ráhúzni de fel se akad és szoros is de valahogyan még se jó . Annyira kicsi benzinnel jár hogy azért nem indul . Csak kínábol lehetne olyan karbit rendelni hozzá amin van egy állítócsavar csak azt nem tudni az mi célt szolgál . Csak úgy gondolom az vezérli a benzin mennyiségét ,vagy remélem . Ennek a motornak már a török eladó is nehezményezte a hideg indítási nehézségeket . a szimeringjeit is megnéztem már porszáraz minden oldal és akkor alapjárat se lenne vagy erősen ingadozna . Próbáltam félgázzal meg minden féle elgondolással de nem jut benzinhez hidegen ,mert a gyertya száraz . Hacsak a tank szellőző nem szopat már egy ideje ezen agyalok . De le fogom húzni a benzin csöveket hogy lássam mi történik . Gumi cumija van azzal sincs hiba látom hogy tolja vissza a benzint a tank irányába. .

Előzmény: Landsmann_ (75902)
Landsmann_ Creative Commons License 3 napja 0 0 75902

Porlasztó cserén nem gondolkodtál? Amin állíthatóak a dolgok. A porlasztón indító állásban zéár rendesen a csappantyú? Én is miost néztem meg tüzetesebben. Amikor egy hosszú csavart tekertem be és felütközött, akkor a légszűrőházon a csappantyú által lezáró furat karimnája is sérült és ott van egy kis rés. Nem zár tökéletesen. Így nekem is hidegen kell 12-18 rántás mire beindul. Melegen már semmi gond, első rántásra indul. De én már megszoktam, tudom, hogy emiatt van. De nem kell neki beöntés. Akkor kellett, mikor tényleg keze-lába ki volt a szimeringnek, illetve csere után a csappantyú el volt deformálódva és gyakorlatilag semmit nbem suzűkított a beszívott levegőn, ezért nbem akart iondulni. Mikor ezt láttam, akkor a kis csappantyút gyertya fölött melengetve visszahajlítottam. Így már jobb lett, de nem tökéletes, de már használható.

Előzmény: kavicsos1964 (75901)
kavicsos1964 Creative Commons License 3 napja 0 0 75901

Ez se biztos ! A saját Kawasaki motoros kaszám nem indul csak beöntésre de akkor azonnal startol ! A karburátor a ludas csak ezen olyan karbi van semmit állítani nem lehet rajta , apróra szedtem az egészet semmin variálni nem lehet ,minden fix rajta ,semmi baj nincs vele de hogy hidegen 12 rántásra sem indul el az biztos hétszentség ! 1ml a torokba és egyből indul !

Előzmény: Falusi1 (75899)
Landsmann_ Creative Commons License 3 napja 0 0 75900

Kicseréltem a szimeringeket. Érzésre is jobb lett a kompresszió. Teljesen nem tudtam tesztelni, mert csak a motor részt hoztam el Debrecenből, a szárat nem, hogy könnyebb legyen a szállítás. Egyszer egy csavar kiesett valahonnan és lendkerék mágnes oda kapta. Azt most vettem észre, hogy az a külső légterelő burkolatr, ami valami alu öntvény, a felső bal oldali rögzítő csavarnál el is tört. De visszaragasztottam a pillanatragasztó+szódabikarbóna kombóval. Tart rendesen, úgyhogy ez is rendben. A berántó felőli szimering tűnt lazábbnak, bár nem volt olajos kicsapódás. A lehgajtás felúől volt retkesebb, de friss olajnyom ott sem volt. Valószínűleg éppen csak annyi szivárgott ki a forgattyús házból, amit a felvert por szépen felivott és olajsáros lerakódás volt rajta. Lem,ostam az egész blokkot, már amennyire tudtam, mert brigéciol nem volt itthon, így aztán egy flakon féktisztítót áldoztam a projektre. 

Falusi1 Creative Commons License 3 napja 0 0 75899

Köszönöm az újabb észrevételeket, bizonyára sokat tapasztaltatok. Én csak használom őket, ti viszont meg is tudjátok javítani.

kavicsos1964 Creative Commons License 3 napja 0 0 75898

Egymástól függetlenül ugyanazon a véleményünk !

Előzmény: Landsmann_ (75895)
kavicsos1964 Creative Commons License 3 napja 0 0 75897

Vagy inkább szimeringet ! Az a tapasztalatom és másoknak is hogy ami eddig minőségi szimeringnek számított az most nem az hanem egy minőséginek tűnő vacak .

Előzmény: Falusi1 (75894)
kavicsos1964 Creative Commons License 3 napja 0 0 75896

Túlzottan kínai és ebből fakadóan ha a fiú nem tudja jól szerelni mindig gondoz okoz majd . Már több ilyen csoda masinát láttam ami a gazdán kifogott többször is . Nekem működött de a tulajnak sehogyan sem ((::!! Jobb lett volna inkább egy Stiga vagy kicsit jobb minőséget nézni . Ha még nem volt ilyen gépetek akkor tapasztalatnak jó lesz . Remélem sokáig jó lesz ,mert néha van olyan gép ami évekig elmegy de az ritka .

Előzmény: Kata` (75892)
Landsmann_ Creative Commons License 3 napja 0 0 75895

A szimeringet nyilván nem a kasza gyártója készíti. Takarékosságból sokszor olcsóbb, gyengébb minőségűt alkalmaznak. A McCullogh láncfűrészem 20 évig bírta, sosem kellett benne cserélni a szimeringet. A Strausban fűkaszában éppen 4 éve cseréltem, most megint esedékes. Az Extolban is vagy 10 évig bírta a gyári. A Strausban meg alapból rossz volt. A drágább alkatrész sem biztos hogy jobb minőségű. 

Előzmény: Falusi1 (75894)
Falusi1 Creative Commons License 3 napja 0 0 75894

Amint már írtam, van egy tizenvalahány éves Oleo 370 T kaszám és még azon sem volt szimering csere, bár a szerelő már rövidesen szükségesnek tartja, de amíg működik nem nyúl hozzá.

Lehet, hogy akkor még tudtak kaszát gyártani?

Előzmény: Landsmann_ (75884)
Falusi1 Creative Commons License 3 napja 0 0 75893

A BCH 400-as az hobbi gép, az enyém BC 400 T. Van köztük különbség, sajnos árban is.

Köszönöm az észrevételeidet, konzultálok a szerelőmmel, ha ismét lesz vele probléma.

Előző írásom óta használtam vagy 2 óra hosszat eddig semmi baj.

Előzmény: kavicsos1964 (75888)
Kata` Creative Commons License 3 napja 0 0 75892

Ja, a nagy tudás alatt mit értesz? Azért a füvet csak lekaszálja?!? :)) Tudom én, hogy nem egy többszázezres gép, de a telekre lett véve, 1500 m2, van egy jó pár gyümölcsfa, málnabokor, egy kis sor szőlő, hepehupa, mogyoróbokor a kerítésnél, nagyjából ennyi. Fűnyíró van, de azt mondta a fiam, hogy ezek miatt jobb a kasza.

Előzmény: kavicsos1964 (75889)
Kata` Creative Commons License 3 napja 0 0 75891

András952kavicsos1964 !

 

Jaj, de jó! Már azt hittem, nem is válaszol senki. 

 

Köszönöm szépen!

kavicsos1964 Creative Commons License 4 napja 0 0 75890

Gyújtást cserélnék első körben és a karburátort megvizsgálnám alaposan ,vagy akár cserélném is ha ugyanis falsol akkor nem igazán lehet beállítani . A szerelők sajnos nem mindig tudják a szervízben se hogy mi is leli a gépeket ! Jópár eset van már hogy a gazdák szerint én jobban megcsináltam a gépét mint a szervíz pedig ott kétszer volt és egy rahedli pénzt fizettek érte . Azt is tudni kell a szervíznek nem érdeke hogy hosszú távon megjavítsa a gépet . Nekem meg az az érdekem csak ide ne hozzák ((::!! Úgy próbálom megoldani tartósan jó legyen a gép . Azt írod 3 éves a gép azon már sajnos szinte biztos hogy valamit cserélni kell . A pillangó szelep tengelyt meg kell nézni nem-e lóg ,azt is el kell dönteni a karburátor gyorsító szivattyús-e vagy sem . Ez a gyorsító szivattyú sajnos elég hamar behal és akkor jön ez a jelenség hogy a fordulatra nem ugrik hanem épp lehal a Husi 440 láncfűrész karburátora is ilyen és ez gyakori hibája is és csak a karburátor csere segít rajta . Egyre több az ilyen barom megoldás a gépeken sajnos . A gyújtások is okozhatnak ilyen tünetet .

Előzmény: Falusi1 (75877)
kavicsos1964 Creative Commons License 4 napja 0 1 75889

100-as benzin 1:40 full szintetikus olajjal és nem lesz vele probléma ,bár nagy tudást nem kell várni egy ilyen géptől .

Előzmény: Kata` (75879)
kavicsos1964 Creative Commons License 4 napja 0 0 75888

A BCH 400-as ami ránézésre jó gépnek tűnik ,de a kipufogót érdemes cserélni ,üresre ,ne okozzon problémát ! A katalizátorok mindig csak bajt okoznak a kaszákban ,nemrég járt itt nálam 1 ilyen kínai csoda ami nem akart menni és a gazdát kivallatva kataliztátoros kipufogója van ,kidobattam vele, azt mondja azóta úgy megy mint akibe belerúgtak ,csak minden fordulat túl nagy lett . Visszább kell venni ezeket és kész ! Azóta már láttam kaszált vele .

Előzmény: Falusi1 (75887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!