ugy birom hogy itt a forumokon mindenki ossza az észt, fogalma nincs senkinek a dolgokrol és nyomassa a magáét.
debrecenben, györben , igenis kifejezetten tervezika villamosvonalat, de pájázni kell punijos-tutijos pénzekre, mer emugy sosem lene.
mér is ne lenne gazdaságos a vidék fejlesztése ? ez hülyeség, Mo-on minden településnek fejlödnie kéne, szörnyü a nagyobb városok lemaradása, mindig csak pest pest és pest. nem arrol van szo, én imádom, de más város is létezik.
Szeméy- és esetleg korlátozott áruforgalomra berendezett szolgálati hely, ahol a nyílt pálya vágányain kívül más vágány nincs. (magyarul nincs váltó, tehát Ádám meghatározása megállja a helyét)
Ezek szerint a Keleti megállóhely lenne, de még a Deák vagy a Déli is, mivel a bejárati és a kijárati jelzők között nincs másik vágány, a Stadi és az Örs állomásnak számítana. Viszont a metróban minden személyforgalomra berendezett szolgálati hely állomásnak számít.
"nem gond ha egy internetes forumon helyesirási hibák vannak"
Persze, ebben egyetértek, de azért sok odafigyelést nem igényel.
"Minek kellet felujitani az álomásokat? miért, eddig ne mvolt jo? inkább vettek volna uj buszokat még vagy néhány metro kocsira gyüjtöttek volna. nézzétek meg pl a londoni metrokat, ott nem ilyen hokik mennek."
Buszokat vettek is, ott van a 100 db Volvo busz, amik most felszabadultak, és most más buszvonalakon járnak. Metro tender lesz, ha jól tudom a teljes felújítás után. Azért London más tészta...
"meg most még 4-es metrot épitenek? minek ? nincs elég közlekedési eszköz pesten?"
De van, de te jártál már csúcsidőben a 7-es busz vonalán?
"vidéken meg egy egyszerü 3 km-es villamos v trolivonal megépitése is szinte lehetetlen."
Nem biztos, hogy bárhol gazdaságos lenne. (nem a vidéki fejlesztések ellen vagyok, hisz én is vidéki vagyok, de Pesten tanulok, nem azért mondom)
De azért a vidéki nagyvárosokban is vannak járatok, de bárhová tényleg nem hasznos villamost tenni.
"ki osztja ela pénzeket? nem kéne sirni állandoan hogy Mo milyen szegény van itt pénz, csak rossz az elosztás és politika."
Ezzel csak halkan jegyzem meg, egyetértek, vagy éppen nem arra megy el a pénz, amire kéne. (egészségügy...)
nem gond ha egy internetes forumon helyesirási hibák vannak, elvégre ez nem a szépirodalmi figyelö , minden platformnak megvan a maga nyelvezete.
ha viszont ugy nézzük debilgéza sem tul király mert neki is lehet találni hibát az irásában.
Minek kellet felujitani az álomásokat? miért, eddig ne mvolt jo? inkább vettek volna uj buszokat még vagy néhány metro kocsira gyüjtöttek volna. nézzétek meg pl a londoni metrokat, ott nem ilyen hokik mennek.
meg most még 4-es metrot épitenek? minek ? nincs elég közlekedési eszköz pesten?
vagy legalább az özönviz elötti HÉV-eket cserélnék le , akor legalább egy fejlett elövárosi közlekedés lehetne.
ezekböl a pénzekböl amit elszornak, a vidéket csodásan fel lehetne fejleszteni,
rossz nézni hogy pesten milliárdokat invesztálnak be , semmi hatás ellenében, vidéken meg egy egyszerü 3 km-es villamos v trolivonal megépitése is szinte lehetetlen. Befektetöket kéne találni, olyat akinek pénze van és képes minöségi közlekedést fenntartani, meg kellene szüntetni a Bkv egyenjoguságát.
ki osztja ela pénzeket? nem kéne sirni állandoan hogy Mo milyen szegény van itt pénz, csak rossz az elosztás és politika.
ja és nektek sem kéne mindenben a hibát keresni, ha megvalosult, akkor ennyi, örüljetek neki hogy ennyire törödnek a városotokkal.
Többnyire csak olvasni szoktam a városi- és a nagyvasút topicjait, de azért ez... nem semmi... Már a cím is. "Új Keleti Pályaudvar megálló" Nem új az, csak felújították, másrészt, meg ha jól tudom, akkor inkább állomás, mint megálló...
Mégegyszer elolvastam. Neeem, ezt senki nem írhatta komolyan, szerintem ez azért íródott, hogy egy jót röhögjön mindenki. Komolyan, ha van annyi esze, hogy használni tudja a fórumot valamilyen szinten, akkor annak nem lehetnek problémái a fogalmazással, neeem, ezt valaki poénból írta.
Szerintem nem baj hogy lett egy ilyen topic is, mert eszméletlen nagyokat röhögtem az olvasása közben. Kemény... Aztán valszeg el fog süllyedni, de azért írhatna még pár sort a topicnyotó, mert ez iszonyúan nevetséges. Bár lehet hogy siralmas is.
Szerintem a topicnyitó totál be van kattanva. :) Rettentő zavarosak a mondatai... Igazából azt sem értem, miért kellett ennek a témának külön topicot nyitni. Bőven elfért volna a metró vagy a metró felújítás topicban.
Többször is elolvastam. Nem akarom elhinni, hogy ezt a topicnyitó komolyan írta, és nem provokáció, vagy valamilyen parodizálás szándékával.
" mert fent járnak a tömegközlekedési terhelések, ott dübörögnek, mi meg lent be vagyunk szorulva."
Mik azok a tömegközlekedési terhelések? És mi közük van a mélyen lévő metróalagúthoz? És miért vagyunk beszorulva? Nincs kijárat?!?!?!?
"Ez a dominó- elv, ami azt jelenti, hogy ha egy kártya eldől, akkor az egész beomolhat."
MI VAN ?!?!?!!??
Javaslom a többieknek: Olvassátok el a topicnyitót figyelmesen! Iszonyatos, hogy mik vannak itt összehordva! A 12 éves fiam különbül fogalmaz, hogy a helyesírásról már ne is beszéljek!
Keveri a szezont a fazonnal. A 10km hosszú Keleti, a Kelet-Nyugati metró lehet? Talán, mert van aki nem utazik a keletivel. Ettől persze az egész, úgy ahogy van, értelmetlen, és értelmezhetetlen.
Egyszerűen a mondatok jelentését nem értem!!!!!!!!!!
Én magyar vagyok. Tudok fogalmazni.
Bummbelebalázs, és Búbele Balázs: Ők az építésvezetők?
"Először is, a Keleti 10 km hosszú" ?????? A Keleti alatt mit kell érteni?
"Merem azt mondani ezek után, hogy veszélyes a metró, életveszélyes, mert a mennyeten rések vannak, mert fent járnak a tömegközlekedési terhelések, ott dübörögnek, mi meg lent be vagyunk szorulva." Na neeee, ez már tényleg!!! És ott van még az a sütögető mikrohullám is, ott bent abba a gyilkos alagútba' :-)
Húvazze!!!!!!!!!!!
"Nem beszélve arról, hogy a lemezeken ujjnyi repedések vannak, akkor a mennyezetet hogyan fogjuk használni? " Hogyan kell használni egy mennyezetet? Menni rajta, fejjel lefelé?
"meg tudta volna átújítani." Ez milyen nyelven van?
"Arra kérem, hogy most szakemberként viselkedjünk " --- jó, jó, persze, viselkedjünk szakemberként! Bummbelebalázs, és az átújító Búbele testvére neki.
Jaja, ezt en sem vagom, hogy mi a fenenek kell az osszes allomasnak ugyanugy kinezni. Olvasol/elbobiskolsz aztan fingod sincs hol vagy... Szerintem halal ruppotlan egyenalomasokat csinalni, nagy hulye volt, aki kitalalta /es hogy nem metroval jar, hanem szolgalati auto van a segge alatt, az is evidens sztem :) /
Engem ez a rombolás felháborít és azt hiszem, nem vagyok vele egyedül.
Rondák, műanyagok és _egyformák_ lettek az állomások. Ha nem látod a feliratot, nem tudod, hol vagy. És akkor nem beszéltünk a valóban szép burkolatról amit tönkretettek/elloptak és helyettesítették valami műanyag szeméttel. :-(
Én itt lakom(még 1 jó darabig). Szvsz ha szép megállót akar Demsyky akkor a keletin még van mit dolgozni nemcsak az ásatásokban hanem amúgy is. A(z ÁNTSZ) gyanús büfékból már ledúrtak egy sort. Lehetne folytatni. Meg azokat az ocsmány kockákat is fel lehetne szedni stb stb . Persze még soká lesz kész. A "játékautomata kell még a kínai büfébe" feeling sem tetszik. Ameddig a Rákoczi út jobb oldala egy kukkolda/kaszinó/stb gyülekezet addig a Keleti is a legrondább pályaudvar. Jó persze tudom jobb mint a belső 8ker.
Nem akarom azt mondani, hogy ez az állomás jellemzi ezt a metróátújítást, de ez valami tragédia.
Arra kérem, hogy most szakemberként viselkedjünk és beszéljük meg ezt az egész témát.
Először is, a Keleti 10 km hosszú és nem hiszem el, hogy 10 hét alatt fel lehet újítani. Azaz fel lehet újítani, de csak Búbele Balázs módjára. A 10 km az heti 1 km. Az 1000 méter. Vagyis 5 nap dolgoznak, akkor az napi 200 méter. Napi 20 órával is csak egy 10 métert lehet átfelújítani, lehetetlen. Hova tart ez az ország? Már nem látják az elejét csak a végét ezeknek a fene nagy átújításoknak.
Arról nem is beszélve, hogy én nem láttam annyi munkást, amennyi ezt a nagy állomást meg tudta volna átújítani. Én véleményem, hogy ehhez több munkás kellett volna. Persze, persze elhiszem, hogy vannak gépek, de ha gépek dolgoznak minek a csákány meg a lapát? Mert az is volt az aluljáróban!!! LÁTTTAM!!!
Minden csapot meg papot lezártak ahogy szokták mondani, az ember azt hitte, hogy itt egy európai állomás épül, erre nem érdekes szép, ezért nem jönnek majd ide a külföldiek, nem változatosak a magyarok, mert rittig ugyanaz a Keleti mint a Blaha.
Hibák is vannak ugye, nem is egy, a jobbra nyíl elmegy jobbra, a balra meg jobbra. Kinek kellett ez a demokratizmus?
Nem beszélve arról, hogy a lemezeken ujjnyi repedések vannak, akkor a mennyezetet hogyan fogjuk használni? Összeáll ez szerkezetileg? Ez hogy bírja el a buszt meg a villamost? És a munkásokat?
Ez egy Bummbelebalázs munka!
Mindenki nagyon jól tudja, mert ott voltunk a városban, nem mehetünk vidékre tömegközlekedni, ha Budapesten élünk!
Mikor csinálták a feltúrásokat? Mert a felszínt is feltúrták, nem csak az alagutat! De mikor? Mert azt nem a munkások végezték, hanem gépek. Ha pedig a gépek végezték, akkor minek kellett ásó meg csákány?
Merem azt mondani ezek után, hogy veszélyes a metró, életveszélyes, mert a mennyeten rések vannak, mert fent járnak a tömegközlekedési terhelések, ott dübörögnek, mi meg lent be vagyunk szorulva.
Ez a dominó- elv, ami azt jelenti, hogy ha egy kártya eldől, akkor az egész beomolhat.
Akkor a véleményem:
A keletit csak szegények használják. A gazdagok és a külföldiek a kék metróval járnak vagy autóval. Biztos azért csinálták ezt így, hogy ne éljenek annyit a szegények, hanem szoruljanak be a Keletinél a felszín alá.