Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy ez valami interneten terjedő poén, a Szalacsi Sándor, Polgár Jenő, Anettka, Matiz nagypapa, Uhrin Benedek és Kolláth György féle antisztár jelenség újabb figurája, vagy ezt az egészet halálosan komolyan gondolja szegény Molnár F. Árpád.
Ha ez utóbbi, felmerül bennem, hogy vajon azután kezdte el a "TV műsorát", hogy bezárt az OPNI és ez a sok szerenecsétlen ember kiszabadult a Lipótmezőről? Hogy jutott hozzá a webkamerához, ki tartja el, egyáltalán miből él, miből tudja fedezni az internet előfizetését stb?
Kényszerleszállást hajtott végre a szegedi plasztikai sebész, Bajusz Huba Horvátországban, miután nyolc repülőgépből álló kötelékük zivatarfelhőbe repült. Egy kisrepülő felrobbant, egy másik lezuhant. Összesen négyen vesztették életüket. " (Délmagyarország)
"A Polgári Légiközlekedési Hatóság szóvivője hozzátette, egy balesethez mindig több ok vezet, de az időjárás is közrejátszott a tragédiában. A szóvivő arra a kérdésünkre nem tudott válaszolni, Bajusz Hubán kívül utazott-e más szegedi a repülőgépeken.
A szegedi repülőtér vezetője, Podolcsák András szerint a rossz időjárási körülmények között nem lett volna szabad felszállniuk a repülőknek. – Egy ilyen túrának kell lennie felelős vezetőjének, aki döntéseket hoz – tette hozzá a szakember, aki szerint az is elképzelhető, hogy a pilóták egymást „gerjesztették". Podolcsák úgy véli, ha bárki egyedül repül, azonnal leszállt volna ilyen időjárási körülmények között" (Délmagyrország)
Ha láttad a mostani híradót akkor már többet lehet tudni, pl hogy azért repültek kötelékben mert gyakorlatlanok voltak, tudtak a rossz időről, de figyelmen kívül hagyták, meg ilyesmi. De biztos ha megjönnek Mo-ra akkor majd alaposan kifaggatják őket.
Én most éppen a Horvátországban szerencsétlenül járt kisrepülőgépek esetén töprengek.
„A két utast szállító magyar sportrepülőgép péntek este tűnt el. A nyolc egymotoros, 2-4 személyes gép pénteken fél hatkor szállt fel a Somogy megyei Kaposújlak repteréről, összesen húsz ember tartott volna Brac szigetére, tudtuk meg Bajkó Erikától, a Magyar Polgári Légiközlekedési Hatóság illetékesétől. A kötelékben hét magyar és egy külföldi lajstromjelű gép volt. A kötelékparancsnok Split közelében úgy döntött úgy, hogy visszafordulnak Zadar felé egy nagy kiterjedésű zivatarfelhő miatt. Öt gép rendben leszállt a zadari repülőtéren, egy gép pedig Sibenik használaton kívüli repterén landolt.
A visszafordulás helyétől távolabb, Rakovica közelében egy Sinus típusú a hegyek között fáknak ütközött és felrobbant, két utasa meghalt. Az eltűnt gép Zlin-142-es típusú.”
Fél hatkor szálltak fel a gépek, hány órakor voltak Split közelében?
Mennyi időt vesz igénybe odáig kisrepülővel az út?
Világos volt még, sötét?
Nem indultak túl későn?
Miért repültek kötelékben?
Nem lett volna jobb önállóan repülni, de világosban?
A Kaposújlaki reptér nem rendelkezik az útvonalra vonatkozó időjárás-jelentéssel, előre jelzéssel?
Ha eljutottak Split közelébe, akkor nem lett volna célszerű a tengerpart vonalát követve repülni Zadar felé?
Esetleg a főút, a „magisztrál” fényeit sötétben is látni lehet…
Arra ment a Sibenikben kényszerleszállt gép?
„Az épségben leszállt hat gép utasai most egy zadari szállodában várják, hogy a horvát Közlekedési Minisztérium hatósági kivizsgálója kikérdezze őket a baleset körülményeiről. Amíg ez nem történik meg tulajdonképp nem hagyhatják el a szállásukat, bár a magyar nagykövetség már tett lépéseket arra, hogy kiengedjék őket legalább a városba.”
Ilyenkor a kötelék többi gépének személyzete felelős a szerencsétlenül jártak sorsáért?
Mert, hogy még a városba sem engedik ki Őket…
Számomra zavaros ez az egész.
Érti valaki?