Keresés

Részletes keresés

comrade korovjov Creative Commons License 2011.11.26 0 0 19

De hová tűnt Damon Hill??????????? A Hírháttért ismét elnyelte a zecselon!

Előzmény: comrade korovjov (18)
comrade korovjov Creative Commons License 2011.11.26 0 0 18

Azóta történt egy s más:

Előzmény: pandavanda (16)
pandavanda Creative Commons License 2011.11.06 0 0 17

hova tűntek a trollok??

pandavanda Creative Commons License 2011.10.05 0 0 16

mind1.. kezdjük az elején.. :)

 

pandavanda Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15

áá.. az újabb ügynökgyűjtő topik... :) jó régóta meg van nyitva aztán semmi fight? érdekes..

GOLAZ111 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 14

Ja, hogy ez nem az a Hírháttér. Árpi 2005 - ben még Olaszországban élt, Krisztusnak szentelve életét, mint hajléktalan. 

GOLAZ111 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13

Hozzá lehet szólni?

NIL7 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12

Majd visszajön a hátsóajtón.

Előzmény: inverz (11)
inverz Creative Commons License 2011.02.25 0 0 11

ez a hírháttér az a hírháttér?

 

Lekapcsolták a Hírhátteret

A honlapon mindössze egy szűkszavú rendőrségi közlemény olvasható. Tovább »

forrás: Index.hu

Botticelli Creative Commons License 2008.10.06 0 0 10

Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy ez valami interneten terjedő poén, a Szalacsi Sándor, Polgár Jenő, Anettka, Matiz nagypapa, Uhrin Benedek és Kolláth György féle antisztár jelenség újabb figurája, vagy ezt az egészet halálosan komolyan gondolja szegény Molnár F. Árpád.

 

Ha ez utóbbi, felmerül bennem, hogy vajon azután kezdte el a "TV műsorát", hogy bezárt az OPNI és ez a sok szerenecsétlen ember kiszabadult a Lipótmezőről? Hogy jutott hozzá a webkamerához, ki tartja el, egyáltalán miből él, miből tudja fedezni az internet előfizetését stb?

Előzmény: Törölt nick (7)
Műhód Creative Commons License 2005.08.15 0 0 6

A Duna TV nagyon tájékozott:

"Pénteken 8 magyar kisgép indult Zágrábból, de csak egy gépnek voltak érvényes papírjai."

Műhód Creative Commons License 2005.08.15 0 0 5
"

Kényszerleszállást hajtott végre a szegedi plasztikai sebész, Bajusz Huba Horvátországban, miután nyolc repülőgépből álló kötelékük zivatarfelhőbe repült. Egy kisrepülő felrobbant, egy másik lezuhant. Összesen négyen vesztették életüket. " (Délmagyarország)

 


"A Polgári Légiközlekedési Hatóság szóvivője hozzátette, egy balesethez mindig több ok vezet, de az időjárás is közrejátszott a tragédiában. A szóvivő arra a kérdésünkre nem tudott válaszolni, Bajusz Hubán kívül utazott-e más szegedi a repülőgépeken.

A szegedi repülőtér vezetője, Podolcsák András szerint a rossz időjárási körülmények között nem lett volna szabad felszállniuk a repülőknek. – Egy ilyen túrának kell lennie felelős vezetőjének, aki döntéseket hoz – tette hozzá a szakember, aki szerint az is elképzelhető, hogy a pilóták egymást „gerjesztették". Podolcsák úgy véli, ha bárki egyedül repül, azonnal leszállt volna ilyen időjárási körülmények között" (Délmagyrország)
Műhód Creative Commons License 2005.08.15 0 0 4
úgy tünik a Repülő Orvosok Klubja lazára vette a figurát...
Előzmény: rali (3)
rali Creative Commons License 2005.08.15 0 0 3
Lesz mit magyarázkodniuk.
Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.14 0 0 2
Ha láttad a mostani híradót akkor már többet lehet tudni, pl hogy azért repültek kötelékben mert gyakorlatlanok voltak, tudtak a rossz időről, de figyelmen kívül hagyták, meg ilyesmi.
De biztos ha megjönnek Mo-ra akkor majd alaposan kifaggatják őket.
Előzmény: Műhód (-)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.14 0 0 1
Érdekes kérdések.
Előzmény: Műhód (-)
Snakeins Creative Commons License 2005.08.14 0 0 0
Bizonyára 0 volt a látótávolság.
Műhód Creative Commons License 2005.08.14 0 0 topiknyitó
Én most éppen a Horvátországban szerencsétlenül járt kisrepülőgépek esetén töprengek.

 

„A két utast szállító magyar sportrepülőgép péntek este tűnt el. A nyolc egymotoros, 2-4 személyes gép pénteken fél hatkor szállt fel a Somogy megyei Kaposújlak repteréről, összesen húsz ember tartott volna Brac szigetére, tudtuk meg Bajkó Erikától, a Magyar Polgári Légiközlekedési Hatóság illetékesétől. A kötelékben hét magyar és egy külföldi lajstromjelű gép volt. A kötelékparancsnok Split közelében úgy döntött úgy, hogy visszafordulnak Zadar felé egy nagy kiterjedésű zivatarfelhő miatt. Öt gép rendben leszállt a zadari repülőtéren, egy gép pedig Sibenik használaton kívüli repterén landolt.

 

A visszafordulás helyétől távolabb, Rakovica közelében egy Sinus típusú a hegyek között fáknak ütközött és felrobbant, két utasa meghalt. Az eltűnt gép Zlin-142-es típusú.”

 

 

Fél hatkor szálltak fel a gépek, hány órakor voltak Split közelében?

Mennyi időt vesz igénybe odáig kisrepülővel az út?

Világos volt még, sötét?

Nem indultak túl későn?

Miért repültek kötelékben?

Nem lett volna jobb önállóan repülni, de világosban?

A Kaposújlaki reptér nem rendelkezik az útvonalra vonatkozó időjárás-jelentéssel, előre jelzéssel?

Ha eljutottak Split közelébe, akkor nem lett volna célszerű a tengerpart vonalát követve repülni Zadar felé?

Esetleg a főút, a „magisztrál” fényeit sötétben is látni lehet…

Arra ment a Sibenikben kényszerleszállt gép?

 

 

„Az épségben leszállt hat gép utasai most egy zadari szállodában várják, hogy a horvát Közlekedési Minisztérium hatósági kivizsgálója kikérdezze őket a baleset körülményeiről. Amíg ez nem történik meg tulajdonképp nem hagyhatják el a szállásukat, bár a magyar nagykövetség már tett lépéseket arra, hogy kiengedjék őket legalább a városba.”

 

Ilyenkor a kötelék többi gépének személyzete felelős a szerencsétlenül jártak sorsáért?

Mert, hogy még a városba sem engedik ki Őket…

 

Számomra zavaros ez az egész.

Érti valaki?

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!