Üdv.mindenkinek! Sajnos az én Yamaha SR 125-motorom megunta a sok állást és most rakoncátlankodik a gyujtás.Úgy gondolom,hogy a gyújtáselektronika vacakol.Tudna-e valaki ebben nekem segíteni.Ha igen előre is köszönöm.
Sziasztok! Erre jártam, gondoltam benézek. Továbbra is betegesen ragaszkodom mindkét majdnem használható 250- esemhez. Lassan az újabbik is túl lesz a 30. szülinapján. :-)
Tárcsafékes SR125-höz keresném a képen sárgával begrétázott alkatrészt. Van valakinek eladó? Vagy az is jó, ha a méreteit leírná valaki, leesztergáltatnám. Illetve az oda való szimering méretei is érdekelnének :)
Az első villát olaj és szimeringcsere okán hogy kell szétszedni? A tetején kell kitekerni a szárból a vastag csavart és szétjön?
Jelenleg hobbi, aztán ha lesz időm és rendbe rakom akkor munkábajárós lesz. 2007-ben eladtam, de nem lett átpapírozva. 10 év állás után visszakerült. Azóta lassan de készülget.
A tiéden milyen kormány van? Most vettem hozzá tacskókormányt, de gyanús, hogy rövidebb a fékcső, a gázbowden és a kuplung is. Van ebből többfajta hosszúságú?
Az igaz, hogy dobfékesen volt, tehát a fékcső opcionális.
A srác, akitől vettem a cuccokat azt mondja, hogy ez nem 93-as, hanem 97 utáni, mert azon van ilyen henger, meg markolatkapcsolók, valamint a több fokozatban állítható hátsó telók.
Alapjárati fúvóka lesz, mint az enyémen volt. Nagyon nincs mit belőni rajta, volt vagy 10 perc, mire belőttem azzal a két csavarral. Addigra be is melegedett. Most reggel is szivató félig kihúzva, első fordulatra indult. :) Ezzel jöttem dolgozni. :)
Tegnap este szelephézag beállítás, fékolaj-pótlás, karbi pucolás (alapjárati fúvóka volt keményen eldugulva, de szemre mindent összeraktam, elsőre indult, alig kellett állítani), olajcsere, szűrők pucolása, buta doboz ledobása hátulról. szelephézag szívó 0.05 helyett 0.35, kipuszelep 0.1 helyett 0.25 volt, most már nem kerepel. gyertyát kézzel ki tudtam tekerni. :) Kapott új tükröket is, volt raktáron.
A nyereg télig kibírja, de van ismerős, aki szépen megcsinálja a télen. :) Képeket láttad?
A vezérműlányc feszítő környékét lefényképeznéd? Nekem egy műanyag kúppal van takarva, viszont van ott 2 felfogató furat, amin nincs semmi.
Helyileg merre vagy?
Szép hangja lett, de összehasonlítanám másikkal, mert fura a mechanikus hangja, (mást nem is nagyon hallani), mintha valami surrogás lenne.
Mielőtt újrahúzatod az ülést, nézesd meg hátha menthető. Eddig amit újrahúztak kevésbé bírta mint a gyári műbőr.
Lesz vele munka, de ha kész lesz igazi igásló lesz belőle. Nem megyen, de gyün. :-D Városi, elővárosi tempóhoz ideális. Országúton is bírja, csak ott már nagyon forog.
Karbit pucolni kell, csak félig kihúzott szívatóval nem állt le, légszűrő szerintem tele van, lánckerekek cápásak, tank picit horpadt és festékért kiált, szelepek csattognak, és a km spirál is szar lehet, mert mutatott 140-et is. :)
Hiányzik az oldalsztender rugója, kell bele egy új akksi, gumik repedtek az állásban. Tükrök már megvannak hozzá, most boltolom a lánckerék feletti aluplatnit, mert repedt, és a kulcs alatti műanyag is lejár. Oldalfedelek rögzítő gumijaiból csak a fele van meg. Most szedek össze hozzá olajcseréhez szűrőket.
Ülést télen újra kell húzatni.
Viszont.
Mogyoródon dombnak fel csak néha kellett visszaváltanom 4.-be, iszonyúan megy a méretéhez képest. Mire hazaértem vele, addigra kicsit megvibrált, de haverok lettünk. :)
Fékek jól fognak, az első fékbetétek nem mennek még vissza a helyükre. Friss műszakija van, és a hibák egy része csak a hosszú állás miatt került elő.
Valós lehet az a 51E km, ennek nem lóg a bele, érezni, hogy ez még sokáig új motor lesz. :)
Mivel elég hamar kifullad a vége, így előre valszeg 15-ös lánckereket teszek, hátra meg 48-ast.
Tehát megmarad, mivel az éves biztosítása nincs 5000, és rohangálni jó lesz.
Van még mellette egy 125-ös Scarabeo, fullra feldobozolva, az valszeg menni fog itthonról, ha sikerül eladni. Annak sincs semmi nagyobb gondja, de nincs váltója. :)