Keresés

Részletes keresés

Lúdas Matyi Creative Commons License 2010.02.27 0 0 204
Ügyes ez a szociálista-liberalista kormányzat, ért a privatizációhoz is, meg az államosításhoz is :/ Ismét állami vállalat a Malév

Pénteken a késő esti órákban megszületett a döntés a nemzeti légitársaság újbóli állami kézbe kerüléséről a magyar kormány és a cég jelenlegi orosz tulajdonosának képviselői között. Az állam az adósság tőkévé konvertálásával 95 százalékos tulajdonos lesz, a privatizációkor kapott 32 millió eurós bankgaranciát az oroszok kifizetik, de tovább nem finanszírozzák a légitársaságot, amire jelentős átszervezés vár. A Malév napközben kezdődött közgyűlése este tízkor folytatódik, ekkor szentesítik hivatalosan is az üzletet.

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/26/ismet_allami_vallalat_a_malev/?rnd=701

 

 

bormester Creative Commons License 2006.01.13 0 0 203
Megint milliárdos veszteség az államnak (jövőre feltámad a Malév?)
2006.01.13 11:35

A Malév azzal együtt, hogy a 1.5 mrd Ft-os levont követelések mellett még 5.5 mrd Ft-ot kapott nyereséges üzemanyag üzletágáért a Budapest Airport Rt-től, 2 mrd Ft-os mérleg szerinti veszteséggel zárhatja az esztendőt.
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.28 0 0 202
Még szerencse, hogy van!
Előzmény: Törölt nick (201)
breien Creative Commons License 2005.08.28 0 0 200
Némi "gondolkozás" után /15 év. / úgy döntöttem, " beszálok " a privatizációba.

Valszeg, a járatlanságom? v. a tudatlanságomnak? köszönhetően, lecsúsztam egy illen tuti bíízsníísssrűűűl!

No ezt a net -es licitet, még gyakorolnom köll.
Mindíg tanúl az embör. legközelebb majd ügyesebb lészek. / habár, 1ből úgy tudom, nem koppinthatok a líciten, mert akkó érvénytelen. / lehet, hogy rosszúl tudom?

Úgy emléxem, az elmúlt tizenöt évben , több illen azonnali koppíntás is vót.
habár, ahogy tudom, aztat, nem lehetett mindenkinek koppintani, sőt, lícitányi sem.
Előzmény: breien (199)
breien Creative Commons License 2005.08.27 0 0 199
OK.
A tiéd.
"elfelejtettem" lekoppintani a licitet.

lássátok feleim, soxor illen kicsínységeken csúszunk el egy nagy bízsnistől.
Előzmény: murmeli (196)
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.26 0 0 198
Malév-eladás stornó (!), de a reptér 390 milliárd forintot is megér
05.8.26 11:45

Az eladásról szóló döntés nélkül zárta le a Malév Rt. privatizációját az ÁPV Rt., igaz a Budapest Airport Rt. esetében az állam közel 400 milliárd forintot is kaszálhat.


Az eladásról szóló döntés nélkül zárta le a Malév Rt. privatizációját az ÁPV Rt. - közölte a mai ülés végén Mészáros Tamás elnök. Veres János pénzügyminiszter bejelentette: csak Budapest Airport Rt. - várhatóan az év végéig befejeződő - privatizációja után írnak ki újabb pályázatot a cég értékesítésére. Mészáros Tamás elmondta: a BA privatizációjára jelentkező kilenc társaság közül öt került fel a rövid listára: a BAA, a Hochtief, a Fraport, a Copenhagen Airports és a Macquire. A legalacsonyabb nettó ajánlat 202 milliárd forint, a legmagasabb 390 milliárd forint. ezért a pénzért a nyertesnek a 75 évre adnák oda az üzemeltetést. A kötelező érvényű ajánlatokat november 2-án kell beadni.

Diószegi József


http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&placein=index2&nID=259815
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.26 0 0 197
murmeli Creative Commons License 2005.08.26 0 0 196
Ha licit hát legyen.

emelem 3,60 Huf.
1x. kopp
2x ?
senki többet...
Előzmény: breien (195)
breien Creative Commons License 2005.08.26 0 0 195
3. Huf-ért vevő vagyok.

Enyém a Malév!
Háromszoros árat kínáltam érte.
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.26 0 0 194
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.26 0 0 193
Szárnyakat adna vágyaiknak
2005-08-25 18:45

Ha Zubek János, az MSZP korábbi sajtótitkára az elmúlt hetekben Magyarországon tartózkodott volna, akkor tisztában lenne azokkal a tényekkel, amelyek az elmúlt időszakban elhangzottak a Malév privatizációval kapcsolatban. Bízunk abban, hogy az ÁPV Rt. ügyvezetése és igazgatósága nem hozza hátrányos helyzetbe a magyar államot és a Malév Rt. a közvagyon részeként továbbra is magyar nemzeti légitársaság marad - írja közleményében Papcsák Ferenc.

Közlemény

Ha Zubek János, az MSZP korábbi sajtótitkára az elmúlt hetekben Magyarországon tartózkodott volna, akkor tisztában lenne azokkal a tényekkel, amelyek az elmúlt időszakban elhangzottak a Malév privatizációval kapcsolatban.
Zubek János egyedül maradt, csakúgy, mint az MSZP, aki egyedüliként továbbra is kiáll a Malév előnytelen privatizációja mellett. A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség után, mind az MDF, mind a másik kormánypárt az SZDSZ is ellenzi a Malév Rt. értékesítését. Teszik mindezt a nyilvánosságra került adatok és tények birtokában.
Bízunk abban, hogy az ÁPV Rt. ügyvezetése és igazgatósága nem hozza hátrányos helyzetbe a magyar államot és a Malév Rt. a közvagyon részeként továbbra is magyar nemzeti légitársaság marad.

flétóunfan Creative Commons License 2005.08.26 0 0 192
Rohadjon meg ez a ballib tolvaj banda. A vérükben van!
Előzmény: bikaborja pácban (191)
bikaborja pácban Creative Commons License 2005.08.26 0 0 191

http://www.mno.hu/index.mno?cikk=303600&rvt=155

a dokumentumok.

 

Ma dől el a Malév Rt. sorsa
A Fidesz tévedett: nem 160 millió forintot, hanem csak 150-et kínálnak a cégért
2005. augusztus 26. 0:03


Magyar Nemzet - Hunyor Erna
Egyvalamiben igazat mondott tegnap Zubek János, az AirBridge felügyelőbizottsági tagja, aki szerint „egyetlen szó sem igaz” abból, amit a Fidesz a Malév privatizációjára beadott AirBridge-ajánlat tartalmáról állít. Az biztos nem igaz, hogy 160 millió forint vételárat ajánlottak a Malév 99,95 százaléknyi állami részvénycsomagjáért, a lapunk birtokába került dokumentum szerint ugyanis az AirBridge Rt. ajánlata mindössze 150 millió forintról szól.

• Az AirBridge ajánlatának teljes szövege


Zubek János (AirBridge Rt.) a Fidesz sajtótájékoztatóján nyilatkozik, a háttérben egy régi ismerős
Fotó: Nagy Béla
Dobó László fideszes országgyűlési képviselő tegnap az AirBridge Rt. és a Power Systems Andrássy úti székhelye előtt tartott sajtótájékoztatóján elmondta: információik szerint tavaly december 8-án a magyarországi földgázpiacról tárgyalt egymással Veres János, aki akkor a Miniszterelnöki Hivatal kabinetfőnöke volt és Leonov Péter, az AirBridge Rt. igazgatósági tagja. Leonov akkor a Power Systems nevű cég képviselőjeként jelent meg a tárgyaláson. A képviselő felszólította a kormányt, hogy haladéktalanul hozza nyilvánosságra azt a jegyzőkönyvet, feljegyzést, emlékeztetőt, amelyből egyértelműen kiderülhet: Veres János valóban tárgyalt-e a Malév eladásáról ezekkel az üzletemberekkel. A sajtótájékoztatón megjelent Zubek János, az MSZP egykori sajtótitkára, aki az újságíróknak kijelentette: a Dobó László által elmondottak nem igazak, és hazugságnak minősítette azokat.

Dobó László fideszes országgyűlési képviselő tegnap felszólította a kormányt, hogy haladéktalanul hozza nyilvánosságra azt a jegyzőkönyvet, feljegyzést, emlékeztetőt, amelyből egyértelműen kiderülhet: Veres János valóban tárgyalt-e a Malév eladásáról ezekkel az üzletemberekkel. Lapunk birtokába került az Airbridge Malévra tett ajánlata, amelyből kiderül, hogy e cég nem 160, hanem 150 millió forintot fizetne a nemzeti légitársaságért, ahonnan nem 700, hanem 1000 főt bocsátana el.

Tavaly december 8-án a magyarországi földgázpiacról tárgyalt egymással Veres János, aki akkor a Miniszterelnöki Hivatal kabinetfőnöke volt és Leonov Péter, annak az AirBridge Rt. -nek az igazgatósági tagja, amely a Malév Rt. megvételére adott be pályázatot. Leonov akkor a Power Systems nevű cég képviselőjeként jelent meg a tárgyaláson – közölte Dobó László fideszes országgyűlési képviselő tegnap az AirBridge Rt. és a Power Systems Andrássy úti székhelye előtt tartott sajtótájékoztatóján. A képviselő elmondta: a birtokukba jutott levélmásolat alapján ezen a találkozón elsősorban a Mol Rt. gázüzletágának eladásáról tárgyaltak. A megbeszélés időpontja azért fontos – fejtette ki –, mert 2004. november 18-án a Népszabadság online-on megjelent az a hír, miszerint az ÁPV Rt. a Malév első körös privatizációjára beérkezett ajánlatokat eredménytelennek nyilvánította.

A vagyonkezelő képviselője ekkor úgy nyilatkozott: további tanulmányok készítése után a Malév privatizációját hamarosan újból ki fogják írni. Mint mondta: a fentiek alapján tudják, hogy december 8-án Leonov Péter és mások találkoztak Veres János jelenlegi pénzügyminiszterrel. Így feltételezhető, hogy a Mol gázüzletágának eladása mellett a Malévról is szó lehetett – fogalmazott Dobó. Hangsúlyozta: különösen fontos ez annak fényében, hogy az AirBridge húszmillió forint törzstőkével alapított cég, amely 160 millió forintért szerezhetné meg a Malévot, és nem vállal garanciát a hitelekre sem, így ha a Malév csődbe megy, az államnak kell helytállnia. Hozzátette: a privatizációval 700 dolgozó állása kerülhet veszélybe, s a Malév öt év múlva beolvadhat egy orosz légitársaságba.

A sajtótájékoztatón megjelent Zubek János, az AirBridge felügyelő bizottsági tagja, aki az újságíróknak kijelentette: a Dobó László által elmondottak nem igazak. Zubek megkérdezte Dobótól, hogy honnan szerezte ezeket az információkat, mire a képviselő azt felelte: vélhetően ma dönt az ÁPV Rt. a Malév privatizációjáról, és kiderül az igazság.
– Ha Zubek János az elmúlt hetekben Magyarországon tartózkodott volna, akkor tisztában lenne azokkal a tényekkel, amelyek az elmúlt időszakban elhangzottak a Malév privatizációval kapcsolatban – nyilatkozta lapunknak Papcsák Ferenc fideszes országgyűlési képviselő. Szavai szerint Zubek János egyedül maradt, csakúgy, mint az MSZP, amely továbbra is kiáll a Malév előnytelen privatizációja mellett.

Kovács Ferenc, a Malévra aspiráló másik csoport, az ASBK Vagyonkezelő Kft. szakmai vezetője kijelentette: velük az ÁPV Rt. a mai napig nem tárgyalt. S annyit elárult, hogy „erősítettek” az ajánlatukon. Kovács Ferenc korábban úgy nyilatkozott: ha továbbra sem egyeztetnek velük, a pertől sem riadnak vissza. Tegnap Kovács azt mondta: megvárják az ÁPV Rt. mai döntését, s ezután határoznak arról, perelnek-e.
Ma hirdeti ki az ÁPV Rt., hogy a Ferihegyi repteret üzemeltető Budapest Airport (BA) Rt. eladására jelentkező kilenc pályázó közül melyik az a négy vagy öt cég, amely bekerül a második körbe. Csorba Attila, a Légi Dolgozók Független Szakszervezetének elnöke elmondta: nem született megállapodás tegnap a BA Rt. szakszervezetei és a tulajdonos ÁPV Rt. között. Mint azt korábban megírtuk, a BA Rt. sikeres eladását követően 2,5 havi alapbérüknek megfelelő „privatizációs bónuszt” kapnának a társaság munkavállalói, ha nem sztrájkolnak és nem perelnek.

Ajánlat kótyavetyére

Szakmai és politikai viták kereszttüzébe került az utóbbi hetekben a Malév Rt. privatizációja. Ismert, hogy az ÁPV Rt. harmadszorra kiírt pályázatára tolongtak a vevőjelöltek. Ennek ellenére a tizennégy jelentkező közül mindössze kettőt tartott alkalmasnak arra, hogy részletesen foglalkozzon ajánlatukkal, ám ez is felemásra sikeredett. Az ÁPV Rt. ugyanis a két ajánlattevő közül – az AirBridge Rt. és az ASBK Kft. – csak az előbbivel tárgyalt, és folyamatosan cáfolta azokat a sajtóhíreket, amelyek szerint 160 millió forint vételárat ajánlott a légitársaságért, és mintegy 700 ember elbocsátását tervezte. A lapunk birtokába került dokumentum szerint valóban igaz az AirBridge azon állítása, hogy ezek a hírek nem egyeznek az ajánlatukban szereplő adatokkal, azok ugyanis még ennél is rosszabbak.

A Boris Abramovics és Zubek János nevével fémjelzett AirBridge Rt. ugyanis mindössze 150 millió forint vételárat ajánlott a Malév Rt. 99,95 százaléknyi – 3 498 263 870 forint névértéket képviselő, „A” sorozatú, névre szóló, valamint 1 darab „B” sorozatú, névre szóló, egymillió forint névértékű szavazatelsőbbségi – állami részvénypakettjéért, amelyet a szintén 150 millió forintos bánatpénzből kíván fedezni. A Malév Rt. tőkeemelését pedig úgy képzeli el, hogy az ötmilliárd forintos összegből hárommilliárdot az adásvételi szerződés zárásakor, míg a fennmaradó kétmilliárd forintot három éven belül egyenlíti ki. Az AirBridge Magyarország Rt. az adásvételi szerződés aláírásáig hárommilliárd forintról szóló feltétel nélküli hitelígérvényt bocsát az ÁPV Rt. rendelkezésére. Ez igen jó üzletnek látszik, főként annak fényében, hogy az AirBridge az alaptőke-emelés elmaradása esetén mindössze egymilliárd forint kötbért köteles fizetni.

Az ÁPV Rt. pályázati kiírása szerint az új tulajdonos 2006–2009. között bármikor élhet az MFB-hitel előtörlesztésének lehetőségével, az AirBridge Rt. ajánlata szerint ideális esetben 2006-tól évente körülbelül 500 millió forintot tud a társaság előtörlesztésre fordítani, ezt a „teljesítményt” honorálná az állam azzal, hogy a mindenkori előtörlesztés összegének kilencszeresét, azaz 4,5 milliárd forintot a Pénzügyminisztérium (PM) élő garanciája alapján a Malév helyett megfizet az MFB-nek. A PM által megfizetett összeg a Malév könyveiben rendkívüli bevételként jelenne meg, és az így megnövekvő eredményeken keresztül emelné a saját tőkenagyságát.

A Malév Rt. -nek jelenleg 3400 alkalmazottja van, és az AirBridge Rt. ajánlatában az szerepel, hogy a légitársaság adásvételi szerződésének aláírása és 2006. december 3. között a munkavállalóknak mintegy húsz százalékát, azaz 680 főt bocsát el, ám sajátos módon a húszszázalékos létszámleépítésbe nem számolja bele a cégtől önként megváló és a nyugdíjba vonuló alkalmazottakat. Így tehát, amikor az AirBridge Rt. tulajdonába kerül a Malév, egy éven belül több mint ezer alkalmazottjától válik meg a cég. Az AirBridge Rt. ajánlata azt tartalmazza, hogy a tervezett elbocsátások kevésbé érintik a magasabb jövedelmű pilóták és légiutas-kísérők csoportját. Az átlagnál alacsonyabb, mintegy havi 200 000 forint bruttó bér plusz közterhek, valamint átlagosan öt hónap felmondási idő esetén fejenként 1,5 millió forintos leépítési költséggel számol. Továbbá az ajánlat szerint semmiféle garancia nincs arra, hogy öt év múlva az új tulajdonos a Malév Rt. márkanevet nem szünteti meg. E szerint 2010 után nevében is, és nemzeti státuszát illetően is megszűnhet a Malév.

 

 

Izélke Creative Commons License 2005.08.25 0 0 190

Érdekes,

a sajtó (a Figyelő) már rányomult a témára:

 

http://www.fn.hu/index.php?id=5&cid=104594

 

Nem rossz cikk!

Asszem, nagy cumi lesz ez az ÁPV ertéseknek és a szociknak!

Ariel Creative Commons License 2005.08.25 0 0 189
olyan nincs amin (valodi) alairasok is vannak?
Előzmény: apvmalev (188)
apvmalev Creative Commons License 2005.08.25 0 0 188

Itt vannak a papírok.

Számok.

Dokumentum jeszt.

 

http://www.tar.hu/apvmalev/

 

 

flétóunfan Creative Commons License 2005.08.25 0 0 187
Az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottságának fideszes tagja csütörtökön az MTI-nek arra a felvetésére, hogy Rogán Antal szerdai állítása szerint Veres János és Leonov Péter évfolyamtársak és barátok voltak a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen, ám ezt a kijelentést később mind a pénzügyminiszter, mind az AirBridge cáfolta, azt mondta: Rogán Antal "mondanivalójának a lényege az volt, hogy Leonov Pétert és a pénzügyminisztert személyes kapcsolat fűzi össze. Hogy ez a személyes kapcsolat miből táplálkozik, hogy az egyetemi évekből vagy egyéb üzleti életből, az szerintem részletkérdés. Ez volt a fő állítása Rogánnak és ez áll, tehát ezt tulajdonképpen elismerte a pénzügyminiszter és nem vitatta."
Demeter Ervin elmondta azt is, hogy a szakbizottság pénteki ülésén a Malév privatizációjának nemzetbiztonsági vonatkozásait fogják áttekinteni.
Közölte: a nemzetbiztonsági szolgálatoknak a feladatai közé tartozik, hogy egy kiemelten fontos gazdasági intézmény értékesítése előtt vizsgálatot végezzen.
Sajtóhírek szerint megtörténtek a vizsgálatok, ezért ennek az eredményéről szeretnénk tájékozódni. Problémákat látunk, és szeretnénk tudni, hogy ezekre milyen megoldási javaslatok vannak - tette hozzá.

MTI
HitetlenTamaska Creative Commons License 2005.08.22 0 0 186
A Malev privatizacioja kapcsan negy alapkerdes merul fel:

a. Kell egy allamnak tulajdonulni egy kereskedelmi vallalkozast?
b. Hogyan tud az allam legolcsobban szabadulni az adossagitol?
c. Milyen penzugyi csoportok keruljenek kedvezo helyzetbe az adossagkonszolidacio mellekhatasakent?
d. Hogyan legyen biztositva az alkalmazottak egzisztenciaja?

Elegge nyilvanvalo, hogy a nagy partokat a "c" erdekli legjobban, es ennek kapcsan egymast vadoljak a nyilvanosan vallalhato "b" es "d" pontok elhanyagolasaert.

Gondolom, hogy az "a" pont kapcsan mar nincs nagy szakmai vita, legfeljebb taktikai: az ellenzek esetleg "nemzeti" jelzoket hangsulyoz, hogy ne a mostani, hanem az elkovetkezo -remenyeik szerint beloluk allo - kormany lehessen a felszamolo, amelyik ilymodon - a szokasos kozvetett es kozvetlen csatornakon - beseperheti a megfelelo jutalekokat.


Előzmény: flétóunfan (185)
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.22 0 0 185
"Kinek, mennyit ér meg Ferihegy?

* Napi Gazdaság
2005. augusztus 22., hétfő 8:41

A héten várhatóan két ügyben is dönt majd az ÁPV: eldőlhet a Malév sorsa és tovább szűkülhet a Ferihegyi repülőtérre pályázók köre. A közelmúltban eladott reptér-üzemel-tetők esetéből kiindulva, a Budapest Airport vételára elérheti a 200 milliárd forintot is."

Teljes cikk:
http://index.hu/gazdasag/magyar/ba050822/
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.20 0 0 184
"ez a sok rogán-eszű pénzügyi zseni hihetetlen marhaságokat tud összehordani itten :("

Ne csináld már:( A Gyurcsány eszű az, aki aláirja az állami vagyont eladó papirt. Név szerint: Gyurcsányi. Tudod ő az, aki a gázáremelést, és a többi energia ellátás emelésért is kap pénzt, plusz azért is kap, hogy szédithesse a buta embereket
Előzmény: Hayloft Ezekiel (183)
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2005.08.20 0 0 183

annyira nem korlátozhatták azt a forgalmat, én is repültem akkor és ráadásul malév géppel.

 

ez a sok rogán-eszű pénzügyi zseni hihetetlen marhaságokat tud összehordani itten :(

Előzmény: Sir Balambér (180)
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.20 0 0 182
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.20 0 0 181
Államtitok a Budapest Airport Rt. legújabb üzlete
2005-08-19 07:38

A privatizáció előtti utolsó pillanatban államtitoknak minősített, nagy értékű beruházásról írt alá megállapodást a Ferihegyi repteret üzemeltető Budapest Airport Rt. - tudta meg a Magyar Nemzet.

A társaság a most jóváhagyott fejlesztésre eredetileg 600 millió forintot szánt, végül mégis kétmilliárd forint értékben kötötte meg a szerződést a kivitelező Strabag Rt.-vel. A Magyar Nemzet szerint az ügylet a BA Rt. döntéshozó testületeinél nemcsak a tervezettnél lényegesen magasabb megbízási díj és a szokatlan időpont miatt kavart óriási vihart, hanem azért is, mert a beruházást - egy gurulópálya-építést - igencsak megkérdőjelezhető módon összevonták egy másik fejlesztéssel, amelynek ürügyén a reptér az egész tranzakciót államtitokká tudta minősíttetni.
A Magyar Nemzet szerette volna a szerződésről megkérdezni a reptér vezetését, ám a megbízási díjra és a megállapodás időzítésére vonatkozó kérdéseinkre lapzártáig nem érkezett válasz. A privatizációt lebonyolító ÁPV Rt. a tájékoztatás elutasítását a titkosítással indokolta.

mno.hu - fideszfrakcio.hu
Sir Balambér Creative Commons License 2005.08.17 0 0 180
Annyir nemvolt gáz. Amennyire énemléxem nemkorlátoztáka légiforgalmat, viszont az összes luxusszálloda tele volt ami pilótákkal :)
Előzmény: Törölt nick (176)
szani Creative Commons License 2005.08.17 0 0 179
;)
Előzmény: flétóunfan (178)
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.17 0 0 178
"Golf háború az mi? valami VW márkaharc?"

:D Az öböl háborúra gondolhatott
Előzmény: szani (177)
szani Creative Commons License 2005.08.17 0 0 177

Elfelejtetettétek, hogy a Golf háború idején a Ferihegyi repülötér levolt zárva a civilforgalomtól?

 

erről meséljél , mert én nem emlékszem ilyenre, biztos még nagyon fiatal voltam.

egyébként a Golf háború az mi? valami VW márkaharc?

Előzmény: Törölt nick (176)
pbence2345 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 175

Amikor a rendszerváltás után szét vált az LRI és Malév, akkor repter LRI, repcsik Malév. Az egyetlen nagyobb résztulajdona az Attryum Hyatt volt, amit eladtak kb. három-négy éve. Ezt szintén a veszteséges működés finanszírozásához használták. Tehát ilyenkor mondhatjuk, hogy nem 36 mrd-ot hanem sokkal többet használt fel a veszteséges működés finanszírozásához.

 

Ja, és a szuper nyereséges cégről annyit, hogy üzemi szinten 4,4(!) mrd veszteség van betervezve 2005-re!

 

Előzmény: flétóunfan (174)
flétóunfan Creative Commons License 2005.08.16 0 0 174
"Megsúgom: Ami volt azt már eldták...."

Elég szomorú, hogy ide jutott.
vagy már ez is az előkészítése volt a privatizációnak
Előzmény: pbence2345 (173)
pbence2345 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 173

A Malév tulajdonában mely ingatlanok vannak??? Sorold fel légyszives!!!

 

Megsúgom: Ami volt azt már eldták....

Előzmény: flétóunfan (172)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!