Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Sziasztok Colt-osok! 1997-es 1.3-as Gl Colt - ezt a típust 96-tól 2000-ig gyártották - gyújtáselosztó pontos gyári száma érdekelne (az a T2T59571 Stb.), mert az enyém nem gyári, valami maszek megoldás és a napokban megadta magát, gyári bontottat szeretnék szerezni hozzá. Fénykép is megfelelne.
Segítségeteket szeretném kérni: ma-holnap testvéremnek néznék meg 2005/9-havi Colt 1.3 Invite autót (Ausztriából hozták be), szervizkönyves, elvileg olyan 120000km van benne. (Leginkább városi autó lenne,, havi néhány alkalom amikor a városból kijönne de nem autópályázni kellene. A kereskedés szimpatikus, sok évre visszanyúló családi működtetésű kereskedés, tehát ezzel a részével szerintem rendben minden. Ellenben a Mitsubishi autókhoz (sem) értek, nem tudok róluk gyakorlatilag semmit.
Tudnátok abban segíteni, hogy mit érdemes nagyon megnézni/kipróbálni ennél a típusú autónál?
Kuplungtárcsát cseréltek benne, csak elfelejtették műszeresen beállítani (ami ugyebár ennél a típusnál elengedhetetlen). Az "érdi mester" kétszer is utána állított, azóta (most már több, mint 1 éve) nem jött elő a probléma. Elsődlegesen erre a hibára gondolok, de bármi lehet, amitől időszakosan meghülyül az elektronika. (Bocs a késői válaszért.)
Sziasztok! Colt Z30 (CZ3, CZC, CZT, stb.) központi kijelző hibáival bátran keressetek, tudok segíteni! A javítás rövid határidővel, profi technológiával történik és tartós megoldást ad a gondokra. Akár ki-be szereléssel is (Gyömrőn), de jöhet-mehet postával, futárral, foxpost csomagautomatával, bárhogy. mitsukijelzo@gmail.com
Valamint gyári Colt rádiók típushibáinak javítását is vállalom (recseg, újraindul, nem kapcsol be, bizonyos gombokra nem/hibásan reagál, stb.). Az európai piacra szánt modelleknél AUX (3.5mm sztereó Jack aljzat) bemenet utólagos beépítése is megoldható, így a telefonunk, laptopunk, mp3 lejátszónk csatlakoztatásával hallgathatunk zenét az autóban.
További infó a mitsukijelzo@gmail.com e-mail címen kérhető.
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Mitsubishi colt cz3 2006os, 1.1es motorral. Kigyullad az aksi lámpa (ez tudom mire utal) de ami a legfurcsább hogy az alapjárat annyira ingadozik hogy a kocsi 5 percenként lefullad. Ezelőtt gyulladt már ki a check engine lámpa is, olyankor mindig kicsit lomhább az autó de következő indításnál semmi gond és a lámpa is elalszik 2 nap alatt. Az ingadozás probléma tegnap jött elő, most a lámpa nem gyulladt ki.
Van egy 1500 és 2000 fordulatszám közötti erős, csapágyszerű búgó hang a motorból. Hidegen erősebb, melegen halkul. Egyértelműen a motorból jön, váltó, difi kizárva. Ékszíjat levettem, a búgó hang maradt, tehát a segédberendezések is kizárva. Az lenne a kérdésem, hogy hol van még golyóscsapágy a motorban, ami ilyen hangot adhat pl. a vezérműnél esetleg van?).
Honnan lehet megkülönböztetniazt, hogy ClearTech technológiával készült az 1.3 Invite Coltom 2013 júniusi és Svájcból hoztam. Az előző tulajdonos forgalmijában az van beírva, hogy Mitsubishi Colt 1.3 CT Az ülésfűtésen kívül full extrás, még telefonkihangosító is van benne.
Kb egy hónapja tönkrement a hütőventillátor,kikopott a fix csapágy rész és elolvadt az alaplap ami a szénkeféket tartja,a 40A biztositékot leolvasztotta.Gondoltam veszek egy új ventit és cserélem a biztit és kész,de sajnos az uj ventivel is kiverte a biztit.Az új ventinek közvetlen áramot adva működik,ha venti nincs bekötve az áramkörbe akkor a bizti sem olvad le.
Szóval:bizti,relé,vezetékek rendben,venti közvetlen az aksira kötve rendben.
Ha valakinek van valami ötlete azt nagyon megköszönöm!