Ebben a topikban írom majd meg a vonatos honlapom frissítéseit, ide lehet írni az elismeréseket, vagy a rosszalló megjegyzéseket, esetleg a hibák javítását.
Megérkezett! :) De már nem sokan vannak a régi fórumozók, a legtöbb jelentkező egyelőre ismeretlen, fiatal gyerekek. De így volt ez 2006-ban is, az első romhányi meneten.
Sziasztok! Azt hiszem, hogy szépen mennek előre a dolgok. Megjött az előzetes árajánlat a MÁV-START-tól a megadott útvonalra, M62+3xBo+Bko vonatösszeállításra. Ha ez nem változik, akkor 90 fizető utassal már el tud indulni a vonat. Sűrűsödnek a dátum körül az események, remélem ennyien azért össze tudunk jönni. Aztán ha véletlenül marad pénz, akkor megpróbálunk hozni valami Kamazt, vagy Zilt kísérőkocsinak és kilátónak. A másik jó hír, hogy a miskolci gépészek is nagyon készülnek. A kiszemelt 163-as megbízható, stabil gép, az út előtt is alaposan át fogják nézni, szépen rendbe is teszik. Fotóhelyekre is van már egy előzetes terv, de ezt is alaposan végig kell még gondolni.
Úgy látom, hogy érdemes hozzákezdeni a szervezéshez. A terv egyelőre az, hogy M62 163 és 3-4 Bo kocsi, Miskolc-Tiszai - Hidasnémeti - Szerencs - Miskolc-Tiszai útvonalon. A 98-as vonalon lenne 10-12 kényelmes, 15-20 perces fotózás, plusz néhány állomási, ebédszünettel, ha belefér, akkor tállyai üzemlátogatással, október második vagy harmadik szombatján. Fejenként kb. 10 ezres költséget lehet számolni. Majd írok, ha lesz valami újabb infó.
Egyszerű : ami neked hobby, nekem munkahely. Pont az ilyen sétarepülős-tömegvonzós helyeket igyekeztem elkerülni... (a munkáltató is vigyázott ránk de nagyon.)
A nosztalgiás menetet a zöld Bobóval is én rendeztem. A legjobb fotóhelyeket nem lehetett kihagyni, de azért bekerült ott néhány újdonság is, például a Kanázs várral.
Igen, a nosztalgiás menetre gondolok. Gyakorlatilag egy az egyben lemásolták a Púposos mókát. Nem volt rossz, de az eredeti az igazi, minden szervezésed 100%-os volt. A jövőre nézve : bármi rosszaságban benne vagyok :).
A korábbi "márkás" utak tényleg jók voltak, most aki szervez, csak a peronos-falunapos dolgokat ismerik.
A következő menet alatt a nosztalgiás, zöld Bobósat érted? OK, hogy ne rontsa el a 2007-es Púpos menet emlékét semmi, akkor legyen inkább a Kishidasi vonal, Szergejjel? Úgy látom, hogy a 163-as újra üzemképes. Négy kocsival már jól nézne ki, csak lesz-e elég érdeklődő!? Már nem is tudom, hogy hány év telt el a legutolsó menet óta... Nem tudom, nekem ezek a mostani falunapos, peron mellett megállós különvonatok annyira nem tetszenek, de lehet, hogy erre van igény. Ha nem jönne össze egy ilyen Szergejes menet, Csömödérre bármikor mehetünk, az őszi túra is jól sikerült.