Sziasztok! Ma reggel észrevettem, hogy a BudapestGO-ba felkerültek a 75-ös troli kőbányai meghosszabbításának megállói. (Pongrácz úti, Liget tér, Szent László tér, és a végállomás)
Úgy látom a Pongrácz-ról kifordulva a 9-es busz vonalát követi Kő-alsóig, onnan viszont közvetlenül fordul ki a Pongráczra
Mikor lehet ebből a meghosszabbításból vmi, lehet tudni?
A menetrendeknél a honlapon nem lehetne a 4-6 pótló és az összevont 4-6 villamos menetrendjét úgy elhelyezni, hogy 4 és 5 közé essen, ne 45 és 46 közé?
A Volan-buszok csepeli tereleserol (a HEV miatt) nem tud egyik applikacio se.
Mas (lehetne metro topic is, de ide is jo): a 3-as vonal kocsijain a kijelzokon miert ter el az ido a valostol? Lehet, hogy csak en latom mindig ugyanazt a problemas kocsit/szerelevenyt, de mostanaban mindig 3-4 perccel tobbet latok kiirva.
Ott valószínűleg inkább abban keresendő a hiba, hogy valamiért a hétvégi elsőajtós kijelzőkép van a listában előbb lévő "menet"hez hozzárendelve, így akár szerkesztve volt nekik a menet, akár menet nélkül voltak belépve arra lett nyomva.
A Futárnál is van valami gebasz, mert az összes 222-es azt írja, hogy elsőajtós járat, pedig hétköznap nem az. Leglábbis tegnap még így írta. A 22, 22A-n megfelelően jelent meg a kiírás.
Ez elvileg egy évvel ezelőtti hibás MÁV GTFS-nek a maradványa, aminek ezek szerint a mai napig megvannak a nyomai. Sajnos azért a Google-lel sem egyszerű...
Ha egyre gondolunk, akkor nem is az a helyzet hogy a buszmegállókat jelzi vasútállomásnak, hanem minden megállópárhoz odatett egy plusz vasútállomást is.
Meg sokszor dupla utcanév jelenik meg. Például Abonyban a Vasút úton párhuzamosan megjelenik a Beloiannisz utca név, más térképek ilyen nevű utcát nem ismernek Abonyban.
Arról tudtok, hogy a Google Maps Veresegyházon, Gödöllőn, Aszódon, Hatvanban és ki tudja még hol (nem néztem végig az egész országot, de azt láttam hogy nem mindenhol) vasútállomásnak jelzi ki a buszmegállókat? Előre is köszi, ha tudsz szólni a javítás érdekében.
Az adatellátása gyakorlatilag minden rendszernek közös, egyedül a BpGO a kivétel. A Volánnál folyamatban van egy tervező rendszeri átállás - a BpGO adatforrás már át lett állítva, a többié még nem, de az is napokon belül várható. A megálló nevekben, pozíciókban ezzel várható egy nagyobb változás, illetve minden módosítás is itt történik már.
A futárban tényleg frissíteni kéne legalább a megállók helyét: 45-ösön Cinkota felé bemondja hang a Galgahévíz utca megálló előtt, hogy a Garat utca következik, majd rögtön utána a Galgahéviz utca következik, és hopp nyílik az ajtó és jön a Galgahévíz utca bemondás és ott is vagyunk. Ez így 5 másodpercen belül. Szóval a Garat utca megálló előrecsúszott az online térben úgy 250 métert az évek alatt. Sajnos ez benne van az online térinformatikában.
A BpGO-hoz külön csatornán jutnak el az adatok, így ott általában az is jó, ami mindenhol máshol nem. A Volános adatokkal ráadásul most van egy nagyobb probléma, mert már több, mint egy hónapja nem frissülnek (https://blog.menetrend.app/2024/06/07/ismet-nem-frissulnek-a-volanbusz-menetrendjei/). Ez az utas.hu-t / Google Térképet / menetrend.app-ot biztosan érinti, a BpGO-t biztos nem, és úgy tűnik, az Emmát sem. Gondolom majd egyszer egységes lesz, és frissül mindenhol, de passz, hogy mikor.
Multkor jeleztem nekik egy hibat (nem jo helyen levo megallo). Az meg most se jo.
Nyilvan nem lehet egyszeru kijavitani (a Budapesti Menetrendnek is irtam, ok azt valaszoltak, hogy tovabitottak az eszrevetelt valahova), de a BpGO peldaul jol tudja.
A honlap is elég gagyi. Ilyet óvodások írnak html-ben; semmi dinamizmus, nincsenek lapok, menük (még ha úgy is akar kinézni), csak angol, pedig azért a mai világban már oda kellene tenni egy _magyar_ honlapra a választási lehetőséget, hogy _magyar_ nyelven is olvashassam, stb., stb...
Mint ahogy a Futár/BP Go-t is. Az más kérdés, hogy ez beta állapotban maradt. Ahogy írják az oldalukon, POC-nak indult, lehet a MÁV végül mégsem szerződött le velük, hanem inkább csináltak egy sajátot?