A Hódmezősásárhely és Szeged közötti tram train-vonalról megállapítottuk, hogy ez így rövid, ezért szeretnénk, ha az a szerbiai Szabadkáig közlekedne - jelentette ki Orbán Viktor Modern Városok Program utolsó állomásán tartott sajtótájékoztatón.
A kigyozás technikailag kell, hogy az áram szedő egyformán kopjon nem pedig egy ponton rágodjom be a szén betétt. Pontosabban igy hosszabb élet tartalmu a szedő. Ha akkarod elmagyarázom.
Ez a felsővezeték egyébként ebben a hűdenagy gazdagságban szinte hányadékabb lett, mint a szegény időkben volt.
A szegedi kígyózásról alig lehetne egy mutatós "akkor és most" összeállítást csinálni, mert lényegében nem különbözne semmiben a két állapot. Mért van ez így? Ki tudja...
Mindenesetre legalább ebben Miskolc előrébb van :-)
Sziasztok ma dolgoztam a már rég óta felújításra szoruló vonalon a 3 on és egy kerékpáros srác jött hogy készítsen egy felvételt ígérete szerint egy két három hét még megvágja, (nem is ez alényeg) Hanem moutatta a niknevét vagy mit tomiboy vgy tomboy vagy hanonló na ha netán olvasod akkor biztos emlékezni fogsz a történetre egy pár héten belül talán felnézek írd meg az elérhetőséged.
Bocsánat, hogy belekontárkodok és nyilvánvaló dolgokat kérdezek, de eléggé pang a topik úgyis, legyen valami téma!
- mi a helyzet a repülőtér üzemeltetéssel? Az SzKT - hoz tartozik még? - mi lesz az ARC trolival? - mi lett a villamos orrésszel, amit egy pótkocsira szereltek fel még annak idején?
szegény vilinger - az ág is húzza... na meg ugye ott vagy neki még Te is.
:-))))))))))))))))) Ne haragudj, ezt nem lehetett kihagyni - de kiengesztelésül egy kép a Drágáról - 2009.04.26-án porol végig a Tisza Lalin...a régi tér mellett a lófaránál.
Ezt a deltát már akkor is szerettem, amikor megcsinálták - minősgi cucc van benne minden szempontból. A 911-et csak sajnálni tudom, remélem hamarosan helyrehozzák. űVele történt az első komolyabb töréses Tatra baleset 1998-ban - pont a jobb elejét zúzták le akkor is.
Hát igen... ekkora árat fizetünk érte... ez a 98as esemény érdekelne. Én onnan tiudom, hogy 2004ben kapott egyet jobbról, egyet balról, megint jobbról, akkor megcsinálták, aztán jött a 2004 végi kisteherautós eset, szintén jobb oldal. Akkor elment GYES-re (9 hónap), utána kijött ótvar szar állapotban, 2007 végén rendbe lett szedve, olyan szinten, hogy szerintem 2008-ban messze a legtöbb km-t futotta az összes T6 közül, aztán jött tavaly a kamion egy jobbossal, megcsoinálták, jött megmentő szerepkörben, és most egy barom állat...
Remélem ez az év azért mentes lesz az ilyen, a 911-el frenetikusan sikerült rendezvényektől. Illetve a hulladék KT4-et úgy törjék halomra ahogy akarják, de T6-ost kérem neee.
Csak gratulálni tudok hozzá, mert nem igazán világos nekem, hogy történhetett meg?
Ha még a villamos hátsó forgóváza a váltó vagy bármi hiba miatt rossz irányba megy - és történik valami - hát van, na! De hogy már az első forgóváz sőt sem az EGÉSZ JÁRMŰ nem ment arra amerre kellett volna...???!!!
Ezt a deltát már akkor is szerettem, amikor megcsinálták - minősgi cucc van benne minden szempontból. A 911-et csak sajnálni tudom, remélem hamarosan helyrehozzák. űVele történt az első komolyabb töréses Tatra baleset 1998-ban - pont a jobb elejét zúzták le akkor is.
Az "egyik forgóváz erre a másik arra" című mutatvány volt már az első három Tátri idejében is a villamosremíz hasonlóan szuper váltóin - akkor asszem a 901-esnek ment ki a feneke és marha nagy volt az ijedtség.
Így az év végén egy kis összeállítással készültem az év nagyobb közlekedésbarát eseményeiről, köztük a szegedi évfordulós nyílt napról. Ezzel kívánnék minden topictársnak élvezetes eseményekben gazdag új évet!
Szerintetek ebben a nagyprojektben miért nem újszeged belső részeibe csinálnak trolit?
Nagyon egyszerű oka van: a jelenlegi/várható utasszám alapján a megtérülési számítások azt mutatták, hogy oda nem éri meg, az EU pedig így nem finanszírozná.
Sziasztok Szerintetek ebben a nagyprojektben miért nem újszeged belső részeibe csinálnak trolit? Ott is indokolt lenne hogy csökkenjen a károsanyag kibocsátás. Pl 2-es 71-es 70-es kiváltása trolival. Hosszabb távon szvsz a 84-est és a 60 60Y-t is ki lehetne váltani trolival. Ugyan nem tudom problémát okozna e a felsővezeték átvezetése főútvonalon, de csak van rá valami megoldás, magasabbra helyezni, hosszabb áramszedőkkel elvileg ez is megoldható, esetleg bizonyos szakaszok kiváltása akkumulátorral. De azt is meg lehetne nézni hogy a leghosszabb jaltai trolivonalnál milyen megoldás van.