Keresés

Részletes keresés

alkotasu Creative Commons License 2014.03.17 0 0 351
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.04 0 0 350

Köszi , de ezt már 20-szor átnéztem

Előzmény: Szakadáskapcsoló (349)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.08.02 0 1 349

Itt találsz, de vigyázz, mert a HamPage súlyos függőséget okoz.

 

http://hampage.hu/kozlekedes/51-es/

Előzmény: Törölt nick (348)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.01 0 0 348

Sziasztok!

 

Az egykori 51-es villamosról keresek régi képeket, ha van nektek esetleg és feltöltenétek ide vagy linkeltek azt nagyon megköszönném!

 

Üdv.: Beton22

 

Bzmot332 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 347

Üdv, ez a fórum mennyire aktív?

Mozdonyvezetö Creative Commons License 2011.04.10 0 1 346
FAV 20 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 345
Én két gémeskútra is emlékszem. Egyik az úgynevezett bivaj réten volt,és ez van a fotón is. Ide hordták Budapest szemetét anno. Salak és üvegszilánk a fő összetétele. Ma is jól látszanak az üvegszilánkok csillogásai. Régen birkanyáj legelt ott, ezért is volt ott a gémeskút. A másik kút a Méta utca után 10 utcával a Brassó utca végén volt. Lakópark van most ott,de a kút maradhatott volna,mert pont nincs ott semmi a mai napig.  Szóval az 51-es villamos 2 gémeskút mellett haladt el,sőt a megállói is ott voltak. FAV 20.
Előzmény: Törölt nick (344)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.13 0 0 344
Én Csányi Tibor sokat utaztam abban az időben az 51-es villamoson. 1965-től - 1975-ig
laktam Pestimrén. Mikor Újpestre mentem vasárnaponként és mikor iskolába jártam.
Sokat gondolok vissza azokra az időkre. Akkor a BLVV régi 5 ablakos lecsapó
rácsok voltak. Pestimre nagyállomás és kisállomás és a Népliget között utaztam.
Az 51-es belső végállomása a Nagyvárad téren és a másik Pestimrén a Vörösfény
utcában ( ma Nemes utca ) volt a külső végállomása. Régi szép idők voltak....
A Hamster villamosos oldalán megnézhető.
Előzmény: krisz1341 (21)
Ep128 Creative Commons License 2009.04.18 -1 0 343
Köszi szépen a sok érdekességet! :-)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 342
A 298-as hozzászóláshoz annyit,hogy engem 1992-ben a cégem kiküldött oda ahol ezek a villamosok álltak.kresztáblát raktunk ki. Egy jól felszerelt teherautóval voltunk és mi sem tudtuk kivenni a kapcsolószekrényt. Megállapítottuk,hogy daru kell,mert rajta van a villamos eleje. Na ezért nem vitték még el a csövesek. (biztonságban van) Persze nálam még jobb helyen lenne,de jó ott ahol van. FAV 20.
Előzmény: alexejevics (298)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 341
 Az Akna utcai bontóban 2 hét alatt elbontották az odavitt ezreseket. Ha jól emlékszem 9 darab lehetett. Ahol most a villamos áll, ott most egy nagy kék épület van.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 340
Szerencsére budán volt a munkahelyem és sokat tudtam utazni ezekkel a villamosokkal.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 339
A 1031-es pályaszámú villamoson 1979 december 1.-én 21óra45 perckor utaztam először az 59-es vonalán. (Csak mint érdekességet említem)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 338

Vezettem egy listát ,hogy mely járműveken utaztam. Sok jármű nem is szerepelt a listámon,aztán évek múlva tudtam meg,hogy az ikresítéshez használták fel. Ezekből lettek az 1900-as sorozatú ikerkocsik. Még a mai napig sem teljes a lista,mert vannak hiányok,egyszerűen nincsenek meg bizonyos pályaszámú kocsik.

FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 337
1979-et írunk. Elmentem fotózni a meglévőket,és utazni minél több működő járműven.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 336
Hátul látszik a kegyetlen halál.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 335
Amit lehetett leszedtek. Ezek rézből voltak töbnyire.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 334
Hosszú sorokban vártak a megsemmisülésre.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 333
1979-ben nagy iramban dobálták el az 1000-res kocsikat. Kőbányán az akna utcába vitték a villamos kocsikat.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 332
Egyszer a randevu dicóból hazafele kiemeltem a reklámtáblán lévő kis zsebből. Dátum pályaszám látszik.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 331
Mivel én nagy villamos rajongó vagyok,de minden közlekedési eszköz érdekel és 1973-tól fotózom a vasakat,ezért úgy döntöttem,hogy feldobom a topikot egy két érdekes fotóval és hozzászólással.
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 330
Annak idején lehetett ez 1992 környékén,láttam a 1031-est a ferencvárosi kocsiszinben amint már lefestve rakták össze. Mivel én az FKFV-nél dolgoztam akkoriban és a szomszéd telepen dolgoztunk,így bekopogtam az ablakon,és mondta a tulaj aki ott volt,hogy kökin lesz kiállítva mint söröző. A nyitás után meg is hívott és adott egy étlapot amin a 1031-es villamos látható,igaz ez egy bukfenc mondtam neki. Nagyon örült,hogy egy villamos fanatikusra talált. Megmutatta az albumát több száz képpel ahogy készül a büfé és a trélleres szállítás. Lementem hídba annyira jók. Megkeresem a nevét és megpróbálom elérni telefonon.  Szóval vannak fotók az átalakításról. Én arra gondoltam,hogy a villamos eredeti reklámtábláján be lehetne mutatni az átalakításokat. Aki felszáll az láthatja a villamos sorsát, hogy alakult. FAV 20.
Előzmény: MaViTE (329)
MaViTE Creative Commons License 2009.04.10 0 0 329
Még év elején felkerült a honlapunkra egy galéria a 1031 felújításáról, az eddigi történésekről.

Üdv., BG
Előzmény: jázminapja (326)
jázminapja Creative Commons License 2009.02.01 0 0 328
Egész jól haladnak (lsd. Indóház, 2009. február)!:)
Előzmény: jázminapja (326)
Téboy1 Creative Commons License 2008.07.17 0 0 327
Majd kész lesz! Egyszer.... Várunk addig.... Biztos jól....
Előzmény: jázminapja (326)
jázminapja Creative Commons License 2008.03.27 0 0 326
Hol tart a 1031 projekt?
alexejevics Creative Commons License 2007.11.15 0 0 325

Hát igen, tengelytáv, ugye.

Egyszer egy BKV-s illetékes elvtárs szót ejtett arról, hogy ő 3800 mm-nél nagyobb tengelytávú kocsikat nem engedne Budapesten közlekedni. Ekkor figyelmébe lettek ajánlva az akkor még közlekedő EP-pótok a 4000-es tengelytávukkal... Szóval kb. ennyit a dolog komolyságáról.

Előzmény: UV pót (324)
UV pót Creative Commons License 2007.11.14 0 0 324
Sajna a budapesti hálózaton nem fog közlekedni, ha a mai előírások maradnak...
No comment.
Előzmény: MaViTE (323)
MaViTE Creative Commons License 2007.10.20 0 0 323
A honlapunkra (www.mavite.hu) felkerült a 1031 elszállításáról készült galéria, illetve már egy ideje elérhető a jármű oldala is.

A járművel kapcsolatban egyébként a távlati cél természetesen az üzemképes állapot és a nosztalgia közlekedésben részvétel. Azonban a számos hiányzó alkatrész és egyéb, külső ok miatt jelenleg a villamos feltámasztása nem lehetséges. A hiányzó alkatrészek többségéből nem szerezhető be másik, pótlás céljára, így nem marad más, mint a legyártás, ami igen jelentős költséggel jár.

Az Elektrotechnikai Múzeumban jó helyen lesz, vigyáznak majd rá, a közönség pedig találkozik villamossal. A tervek szerint egyfajta közösségi helyiségként fog funkcionálni egyes rendezvényeken, természetesen jó idő esetén.

Üdv., BG
Téboy1 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 322

Tudom,ez ost csak igérgetésnek számít,amit írnak,nem akarok senkit se megbántani,illetve "veszekedni",végigolvastad egyáltalán,vagy csak felületesen,és első felét??? Frissítve van szerintem a hír a weblapjukon: 2007.Október 12! Ha végigolvassátok más derül ki! Éveket kell esetleg várnunk rá,de örülnék egy ilyennel nosztalgiamenetnek,több dolguk akad vele,felújítani kívül-belül,menetre készre,alkatrészek nincsenek hozzá tudtommal....Bocsi mindenkitől! Topikpeace! (Topikbéke!)   :)

 

Üdv: Téboy1

Előzmény: jázminapja (321)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!