Minden, ami amerikai vasút. Társaságok, vonalak, gőzösök, dízelek, kocsik, még amerikai stílusú modellezés is, meg amit föl sem soroltam, szóval minden...
A másik végén is van egy spreader meg egy hókotró, ami jó eséllyel egy "jobbos" izé (kétvágányú pálya jobb vágányára). A CP-nek tudtommal nincs/nem volt kétirányú hókotrója. Feltéve hogy a fogalmak alatt ugyanazt értjük. Sajnos a letöltött fotóim jó része a még be nem üzemelt gép diszkjén vannak, nem tudom megnézni őket. (Az első egy "normál", egyvágányos hókotró.)
Legközelebb a subway (és transit) múzeum van, https://www.nytransitmuseum.org/ . A többi más városokban, pl. benn Long Islanden a L.I.R.R. múzeum, és északra a Delaware and Hudson múzeuma. Ezek kisebb múzeumok, főleg régi járművek.
A blower a gőzmozdonyon huzatot kelt a füstszekrényben, ezzel éleszti a tüzet. A fúvó szelepe gőzt küld a kazánból. Ha hideg a mozdony, külső forrásból kaphat gőzt, hogy segítse a tűz felélénkítését.
A képen a blower szelepe balról a második a fűtő oldalán.
Akár jó is lehet, az eredeti kocsi - vagy valami közeli pályaszámúét, de az már becsapós lehet - fotóját kéne előtúrni. A stílus jónak tűnik, de a hűtőkocsiban is volt pár száz verzió, és az ördög, mint tudjuk, a részletekben bujkál.
A küszöb lehetne boxcar red, meg az összes hágcsó/lépcső/kapaszkodó fekete, de ezeken az apróságokon kívül nagyon szép festésű kocsi a 40- korai50-es évek festésével, és még a pályaszáma is jó.
Meg ugye a fekete sávban a önsúly adatok fehérrel voltak festve.
Abban nem vagyok biztos, hogy az FGEX kocsikon a "Ventilator" felirattal egy időben fel volt-e festve a kocsi méretei táblázat
Apróságok, apróságok. nagyon szép kocsi!
Gratula!
Én ezt a festést szeretem a reefereken, de sajnos a nekem passzoló időben igénytelen, egyszínű sárga mázolmány volt az oldaluk :-(