Minden, ami amerikai vasút. Társaságok, vonalak, gőzösök, dízelek, kocsik, még amerikai stílusú modellezés is, meg amit föl sem soroltam, szóval minden...
Akár jó is lehet, az eredeti kocsi - vagy valami közeli pályaszámúét, de az már becsapós lehet - fotóját kéne előtúrni. A stílus jónak tűnik, de a hűtőkocsiban is volt pár száz verzió, és az ördög, mint tudjuk, a részletekben bujkál.
A küszöb lehetne boxcar red, meg az összes hágcsó/lépcső/kapaszkodó fekete, de ezeken az apróságokon kívül nagyon szép festésű kocsi a 40- korai50-es évek festésével, és még a pályaszáma is jó.
Meg ugye a fekete sávban a önsúly adatok fehérrel voltak festve.
Abban nem vagyok biztos, hogy az FGEX kocsikon a "Ventilator" felirattal egy időben fel volt-e festve a kocsi méretei táblázat
Apróságok, apróságok. nagyon szép kocsi!
Gratula!
Én ezt a festést szeretem a reefereken, de sajnos a nekem passzoló időben igénytelen, egyszínű sárga mázolmány volt az oldaluk :-(
Változtattak a B unitokon valamit az eredetihez képest, vagy csak elég a gyártóknak festés előtt bepattintani az üveget, meg megfelelő pályaszámot adni nekik?
Amúgy a nemrég vett Bowser mozdonyom pont egy B-unit. Akkor jelentették be a kínai gyártó csődjét, így gyorsan vettem egyet, de csak B-unitok voltak a bótban.
Ha megnézzük a még átszámozás előtti képet látszik, hogy a lefestett felirat nem lehetett - és ugye nem is volt még akkor - az újabb fajta nagy logós verzió, csak egy sima Norfolk Southern, amit ki tud takarni a CP Rail.
Ennek így mi értelme, miért festették le az ablakot, hogy "B" egységként használják? Norfolk Southern fénykép alapján 2004-től már visszaalakított mozdonyként használta.