Keresés

Részletes keresés

propolis Creative Commons License 2011.11.22 0 0 74

Sziasztok!

 

Urak ha valaki véletlen tud bontásra ítélt gépről kérem emilemen jelezze.Motor.műszerek stb. nem szükséges,csak ne vitorlázó,vagy ultralight legyen.

 

Előre is köszönöm!

Johnfighter Creative Commons License 2011.06.01 0 0 73

Új, minden eddiginél gyorsabb bizzjetet dob piacra a Cessna hamarosan:

 

Év vége előtt jön az új Cessna

JACOB VAN ZANTEN Creative Commons License 2011.04.01 0 0 72

Hello,a 182 Cessna  Lyco-Conti motorokat sorozatban nyirtak ki az ejtoernyos ,vontatos hasznalatban.

Gyengusok,nem tud teherrel emelkedni gyorsan,plane nem nyaron.

Lefele hirtelen hul,hengerfejek repednek.

 

Erre csak a TProp alkalmas(az meg draga)Epeszu tulaj nem nyirja ki a gepet semmi penzert.Szerintem.

 

 

Előzmény: bal100 (71)
bal100 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 71

Cessna 182, 175 172-es üzemeltetését vállalnánk hajdúszoboszlói hejszínnel. Keresünk olyan cessna tulajdonost aki látna fantáziát hajdúszoboszlói helyszínben, ahol utasrepültetésre, vitorla vontatásra és  tandemugrásra valamint ejtőernyős dobásra használnánk 182-es, 175-ös, 172-es cessnát! Csak hosszútávú együttműködés érdekel minket. Hajdúszoboszló régen helyet biztosítana egy kedvező paraméterekkel rendelkező cessna 182-nek. Mindenképpen előny a vonószem megléte is! Megfelelő megegyezés esetén egész szép óraszámot ki lehetne repülni éves szinten, de mégegyszer hangsúlyoznám csak hosszú távú megegyezés és stabil, korrekt alapokon nyugvó partneri kapcsolat jöhet szóba!!! kapcsolat:Nagy Balázs tel:+36202610013 e-mail:tandemstat@gmail.com

Előzmény: bal100 (70)
bal100 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 70

Üdv!

 

Cessna 182 üzemeltetését vállalnánk hajdúszoboszlói hejszínnel. Keresünk olyan cessna tulajdonost aki látna fantáziát hajdúszoboszlói helyszínben, ahol utasrepültetésre, vitorla vontatásra és  tandemugrásra valamint ejtőernyős dobásra használnánk 182-es cessnát! Csak hosszútávú együttműködés érdekel minket. Hajdúszoboszló régen helyet biztosítana egy kedvező paraméterekkel rendelkező cessna 182-nek. Mindenképpen előny a vonószem megléte is! Megfelelő megegyezés esetén egész szép óraszámot ki lehetne repülni éves szinten, de mégegyszer hangsúlyoznám csak hosszú távú megegyezés és stabil, korrekt alapokon nyugvó partneri kapcsolat jöhet szóba!!! kapcsolat:Nagy Balázs tel:+36202610013 e-mail:tandemstat@gmail.com

kipe01 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 69

...hamár szóba került az  amphibia, bár ez nem eladó :)

 

http://car-tarsak.blogspot.com/2010/11/cessna-206-sea-plane.html

 

depeche-mode újra Creative Commons License 2010.07.13 0 0 68
Eladó Cessna 182Q 1978-as évjárat, Tt 3000óra, felújított motorral, kitűnő állapotban !
Tel: 06-30-9-430-100


Cessna 182Q
Leo_214 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 67

Szevasztok!

 

Cessna "bontó" vs. alkatrészbolt van valahol az országban? Kifejezetten cessna alkatrész kéne...

 

Ha valaki tud valamilyen elérhetőséget (e-mail,tel,cím) megköszönném ha közzé tenné!

 

Üdv:L

Fligge Creative Commons License 2008.08.04 0 0 66

mindamellett, h a repülő az tényleg f@sz@, na de egy gépet üzemeltetni, szervízelni stb.. is kell, nem csak megvenni, és repülni vele.

Diamond üzemeltetésre is a PAS egyedüli, illetve 42-esre a Jetsream is mehet már....

Cessna üzemeltető az országban pedig sok van...

 

Cirrussal nincs tapasztalatom, de mivel új típus, gyanítom ugyan az a helyzet, mint a Diamonddal...

Előzmény: Fligge (65)
Fligge Creative Commons License 2008.08.04 0 0 65

"ha bármi kell seperc alatt megvan az alkatrész, akármi. + a szerelések. "

 

Kivéve amikor nem... és itt most nem feltétlen a PAS hibájára gondolok, mielőtt őket védve véresen nekemesel....de a gyárral se egyszerű sokszor a harci menet...

 

Cessna: Európa szerte ezer SZÍNVONALAS szervíz centrum. Alkatrészraktár, stb...

 

Ha Diamonddal komoly gond van, akkor azt is LOAN-ba kell vinni...  Ezzel szemben itthon igencsak "egyeduralkodó", így amit akar azt csinál, míg Cessna sárkány /Lycoming motor javításra több szerv is jóvá van hagyva. Ha nem tetszik valami, mehetsz a másikhoz, de Diamond ügyben hova mész?

Előzmény: Bernoulli (60)
flightbooking Creative Commons License 2008.08.01 0 0 64
Ez miért van?
Viszont ez azt is jelenti, hogy ha használtan vesz az ember, jobban megéri a Da, ahhoz olcsóbban hozzá lehet jutni.
Előzmény: Törölt nick (63)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.31 0 0 63

..annyi tényszerű észrevétel,hogy a diamond,cirrus..pár éves korában felét,vagy még kevesebbet ér,10 év mulva semmit.Tökölön a Diamond alkatrész arany,ha alkatrészt vennék,kihagynám őket.

 

Cessna 40 éves korában...hm,persze,ez sok dologtól függ,de maradjunk annyiban,finoman fogalmazva JOBBAN tartja az árát...

 

Szerintem,ha hosszu távra gondolkodik az olvtárs:CESSNA!

Előzmény: GYA (62)
GYA Creative Commons License 2008.07.31 0 0 62

Cirrus

mert az jobb

Előzmény: Törölt nick (61)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.29 0 0 61

Sziasztok,

 

Kissé későn kapcsolódva de én azt szeretném megkérdezni, hogyha megtehetnétek, ti melyiket választanátok az alábbiakból?:

 

Cirrus SR22 G3 turbo

Diamond DA50

Cessna (ex. Columbia)  400

 

Lehet egy kis indoklást is kérni?

 

Köszi!

 

F

Bernoulli Creative Commons License 2007.06.07 0 0 60
mindkettő nagyon jó kis gép, de a diamond mellett szól többek közt, hogy a gyár a szomszédban van (wiener neustadt), a márkaképviselet pedig tökölön. ha bármi kell seperc alatt megvan az alkatrész, akármi. + a szerelések.
nagyon kellemesen repülhető, gazdaságos ésatöbbi sallangot már nem is említem.
menj ki tökölre és tegyél egy próbakört. http://www.pannonair.hu biztos vagyok benne, hogy szivesen fogadnak.
Előzmény: bandikka (59)
bandikka Creative Commons License 2007.06.06 0 0 59
hellosztok egy kérdésemre légyszi válaszoljatok. melyikről van jobb véleményetek és miért jobb a diamond da40-es vagy a cirrus sr22 gts kérlek minnél elöbb válaszoljatok mert sürgős lenne köszi
Bernoulli Creative Commons License 2007.06.01 0 0 58
diamondok kipróbálhatóak a tököli reptéren, az előző hozzászólásomban említett elérhetőségeken egyeztetve (hú micsoda mondat)
Előzmény: bandikka (55)
Bernoulli Creative Commons License 2007.05.29 0 0 57
a DG (http://www.dg-flugzeugbau.de/) gyárt olyan vitorlázógépeket, amiknek a törzsébe van segédmotor, ezek vontatásból szállnak fel, és ha szükséges akkor a motorral kijönnek egy-egy szorult helyzetből.

de vannak ultra light-ok, ahol a motorral fel is tudsz szállni, meg amit csak szeretnél.

ha érdekel ilyesmi, keresd meg a Pannon Air Service-t (www.pannonair.hu)
email: panair@pannonair.hu vagy szasz@pannonair.hu

üdv: cs
Előzmény: durhstósz (56)
durhstósz Creative Commons License 2007.05.20 0 0 56

Egy rep.napon kb. 8-9 éve láttam egy szuper könnyű kis gépet, amin nagyon pici motor volt, de sajna nem tudom milyen tip. volt.

Miskolcon volt ez. És valami olyan volt mint a motorok alatti robogók.

Tudja-e valaki:

1.) Hogy száll ez fel? ( Mármint vontatás, és csak azután ha vitorlázashoz nem elég jók a termik, akkor  "motorozik", vagy önerőből is fel tud szállni?)

2.) Kb. mennyi egy ilyen gép ára?

bandikka Creative Commons License 2007.05.20 0 0 55
köszönöm szépen HA-MCB még egy olyan kérdésem lenne hogy a három repülő közül (cirrus sr22 turbo, cessna 182, diamond da40)melyiket ajánljátok a legjobban?
HA-MCB Creative Commons License 2007.05.20 0 0 54

http://www.cirrushungary.hu/

 

Ezt a címed ajánlom figyelmedbe,ők szerintem tudak segiteni

Előzmény: bandikka (53)
bandikka Creative Commons License 2007.05.20 0 0 53

hellosztok

 

egy olyan kérdésem lenne ami nem igen ide tartozik. most szeretnék majd ven egy teljesen új cirrus sr22turbo repülőgépet de sajnos nem tudom hogy itt magyarországon ki oktathat vele. nem tudjátok véletelen? ha van valami véleményetek a gépről azt is szívesen olvasom!

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.24 0 0 52

Van olyan készlet is Cessna alá, amelyik alkalmas földi le-fel szállásra. Nagyobb körültekintéssel, de rendszeresen repülnek ilyenekkel túrista  utaztatásra Ausztrália környékén.

Viszont csak erősített sárkányszerkezettel engedi a gyártó a vizi üzemelést. Erre upgrade kell, ami nagy pénz. Az életartam így is töredéke a normálnak. A Cessnánál.

Devil 505 Creative Commons License 2007.04.24 0 0 51

Nem. Csak vízre szállnak és a kerekeken gurul fel a vízbe lejtő betonrampára. Az utas már a parton száll ki. Az indulás fordítva, tehát vízbe be, vízről fel és huss......

 

Van nekem valahol egy komplett anyagom, ami a magyarországi vízirepülésre lett kidolgozva. Talán ott akadt el, hogy nem sikerült egyeztetni a Hajózási Felügyelettel. A vízen úszó repülőgép már vízijármű, nem légi......

 

 

Más.

 

Keresünk egy 182-es Cessnát, lehetőleg 1997-98 utánit. Ha tudtok ilyenről kérem, hogy tudassátok.

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (45)
Tóth Jani Creative Commons License 2007.04.20 0 0 50
Az élvezetről nem is beszélve... :)
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.09 0 0 49

Sétarepülés szinte bárhol lehet,de nem vizről felszállva..leszállni...

 

Perceken belül elérhető balaton minden szeglete,de gyorsan el lehet érni a velencei tavat akár a Dunát is.

 

Áprilistól megengedett a motorcsónak,sokan visszajönnek az adriárol,az tuti!

 

Ha fél óra lenne egy c-172vel 18-20 rugó-3személyre-napi százezer biztos összejönne.Minusz óránként 30liter 100okt benzin(néha 98)az 280-450ft/l:max 13500ft.Plusz kis 15w40 shell olaj(2800FT),biztositás:72000ft Hungitól 3 hónapra....igy is maradna haszon.

Előzmény: H. Balázs (48)
H. Balázs Creative Commons License 2007.03.09 0 0 48

OFF 1:

 

Úgy tudom, a 90-es évek elején volt egy cég, amely szerette volna úszótalpas An-2-esekkel forradalmasítani a Balaton környéki utasrepültetést. Az ötletből aztán nem lett semmi, vélhetőleg a környezetvédelmi tilalmak miatt.

 

OFF 2:

 

Arról, hogy mennyit lehet "kaszálni" a Balaton-parti sétarepültetésekből, érdemes lenne megkérdezni néhány bennfentest. Amit én, mint balatoni lakos láttam: 1992-től nyaranta szinte 10 km-enként volt egy sárkányrepülő placc. 2000-től ez a mennyiség elkezdett csökkenni, mára pedig csak mutatóba maradt egy-egy vállalkozó szellemű társaság, akik (szerintem) horribilis összegekét mutatják meg fentről a tó panorámáját.

Airbus A318 Creative Commons License 2007.03.09 0 0 47
Akkor jön az úszóverseny ;)
Előzmény: RJancsi (46)
RJancsi Creative Commons License 2007.03.09 0 0 46
Emellett nincs egyetlen vízfelület sem kijelölve sem reptérnek, sem nem nyilvános fel-leszállóhelynek. Elég gáz lenne, amikor kilebegtetés közben feltűnik egy két kóbor gumimatrac vagy vizibicikli :)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.09 0 0 45

Magyarországon egy darab "amphibian"sincs,érdemes volna amcsiból kis pizé konténerbe hozatni egy átalakitó szettet,Balatonon kaszálni lehetne az utasrepültetéssel...

 

Kell hozzá a szakszón kivűl "vizijártassági"is,igaz ennek ára elenyésző egy ppl.hez képest...

 

Nem tudom,ha kerék is van a talpon,hogy oldják meg a betonon való kormányzást,mert ugye orrfutó nincs,csak két segédkerék az elején.

 

Mennyiben más lehet a kilebektetés technikája,mivel-szerintem-beleérne a betonba a talpak hátsó sarka.Vagy nem?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!