Ebben részben van igazad és mégsem. Mint írtam, a villamosmegállót ezért építették így.
Ha a híd felőli oldalán lenne, akkor a Belváros felől érkező metróutasoknak lenne "szívás". Viszont, ha színház oldalánál lenne, akkor a metróba igyekvőknek lenne.
Ez így van jól, ahogy van. Háát aki meg meg tovább ment és vissza kell mennie... az már az Ő baja... Nehogy már a feledékeny utas(ok) miatt kelljen több ezer embernek innen, vagy onnan aluljáróznia...
Sokkal szerencsésebbnek tartom, ha egymás mellett van a két irány megállója. Pl. vissza lehet szállni, ha túlmegy valaki. Meg aztán mindenki ott keresi a megállót ahol a másik is van, közben onnan 300 métert kell megtenni a zegzugos aluljárón, hogy a másik irányt megtaláld. Szerintem ez így nonszensz.
Valóban sz..r a közlekedés. Mind a kettőtöknek igaza van 100 %-ig. Nem tudom minek kell az embereket hülyének nézni és azzal magyarázni, hogy kölcsgkiesés. Ez hülyeség. Az a kölcségkiesés, hogy mindig arra költenek, amire nem kellene. Mindenki csak ígérget, de betartani ki fogja az ígért szavakat? Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem ennél cifrább a véleményem és azt nem szívesen írnám le, mert nem szeretnék káromkodni. Legyen elég ennyi :-) A saját agyamat is felcseszném vele, nemhogy a tieteket.
Milliárdokat fognak elkölteni az új beléptető rendszerre. Nem lenne egyszerübb, ha ingyenessé tennék az utazást? Vagy legalább is szinkronba hoznák a tarifát a BKV szolgáltatást igénybe vevők zsebéhez? Vagy nem volt elég az elmult 15 év tapasztalata, hogy az árképzéssel van a gond? Mert ha olcsóbb lenne a jegy, biztosan vennének az emberek, tehát nem feltétlenül jelentene bevételcsökkenést. Ezenkívül lehetne más szolgáltatásokat is nyújtani, ami talán nagyobb haszonnal járna, ill. pótolná a hiányokat.
Sajnálom, ha nem jelentkezem, csak ilyen ritkán, mert valami mindig összejön, ha éppen idetévedek. Szóval váltóállító cuccos! Beka......tják!!!! Erre van pénzük, de ha valami van és nincsen más, akkor megtalálják az embert, pl. ismerős, pi....a pénzért! De azért új villamos kellett, új busz is kellett. Persze hitelből és akkor most bezzeg sírnak, hogy úristen, miből fizetik ezt ki! A.B.-on miért nem kérik számon, hogy mire költötte el azt a sok milliárdot? Szerintem össze sem birná számolni, hogy mennyi hülyeségre. Nem mondom, hogy hülyeség volt megvenni ezeket a villamosokat, csak most azért megvenni, hogy ezeket is tönkretegyék, azért németbe sem kellett volna kimenni. Egy minimális ujítású villamos, alap felszereltséggel bőven elég lett volna, hogy azért baleset ne legyen. Ennyi rövidke véleményem, és abbais hagyom, mert felba....tam a saját agyamat. Na sziasztok: andiku!
A Bartók út felújításakor beépítettek egy automata berendezést, ami a kocsiszínbe kiálló szerelvényeknek automatikusan állítja a váltókat. Ez a berendezés kb. 80-100 mFt-ba kerülhetett. Ez a berendezés a "kezelők " szerint csak addig működött, amíg a lóvét, ill. a berendezést átvették!
Jelenlegi működése: csúccsal szemben:
- a kiálló vezető bekapcsolja a váltóállítót: int a váltókezelőnek
- a rendszer működésbe lép: Vaze átállítja a váltót,
- a beállított vágányút jelzője szabad jelzést ad: Vaze kiáll a közútra / előírás szerinti ruházatban/ felemeli a jelzőtárcsát, a forgalom leáll
- a járműszerelvény kihalad
Gyök felöl:
- a jeljőtárcsás forgalomleállítás után a kihaladás megtörténik.
Mindez naponta igen sokszor - igen sok millióért!!!
Kérdéseim:
- ha hibás miért nem javítják ki?
- lejárt a garancia?
- nincsen rá pénz?
Véleményem:
NICSEN RÁ PÉNZ - viszont egy embert 24 órán keresztül foglalkoztatni olcsóbb!
Pécsi történet, tudom, hogy nem BKV-s téma, de ki tudja...
Mostanában riktábban jár a Homár Pécsre tömegközlekedni, de Slyka szerint bevett gyakorlat a buszon az utazóközönség túszul ejtése, ha bliccelõt fognak a kallerek:
A pécsi történethez csak annyit szeretnék hozzáfûzni, hogy nem kizárólag azokat nem engedik le a buszról, akik lógnak, hanem ajtóbezárással SENKIT sem. Tudom, mert ültem már így a buszon. Ráadásul ez még a jobbik eset volt, ami Eszterékkel történt, hiszen a bevett szokás az, hogy a busz, ott ahol tetten érték a vétkest leáll és nincsen tovább... utána ha jó napjuk van és a vétlen utasokat engedik leszállni, akkor lehet gyalogolni... az persze senkit sem érdekel, hogy esetleg elkésünk a munkahelyünkrõl, iskolából. Láttam már olyat, aki próbált igazolást kérni a sofõrtõl, de az meg csak széttárta a kezét.
Lassan bejön Galla MIklós egykori szatírikus darabja, amiben az ellenőrök a buszt erdő szélére irányítják, majd a bliccelőt lerángatják és lelövik a bozótban.
2006.07.31-én volt, az 52-esen 2303-3310 a 42-esen 3378-3379 volt az utolsó szerelvény, voltak külön az esemény tiszetletére készített homloktáblák és néhány antik darab is előkerült... majd mindennek végeztével 5 szerelvény indult Zugló kocsiszínbe...
"Az új Combino villamosokhoz gyártott Lukas emelővel a fővárosi tűzoltóság nem, csak a BKV rendelkezik. Szükség esetén az életmentéshez szükséges berendezést a közlekedési vállalat a segélykocsijával juttatja ki a helyszínre." (Lánglovagok)
Ez nem lehet igaz....
Még ez is? Nem tudják a tűzoltók megemelni baleset esetén.....?? Hát akkor addig szó sem lehet arról, hogy üzembe állítsák!
3800-3801-et még megértem... a többibe viszont bele kell nyugodni, ezzel az erővel mindegyiket meg kéne menteni, mert nincs olyan gép amelyik valakinek, valamiért ne lenne kedves