Keresés

Részletes keresés

CB Híres Creative Commons License 15 perce 0 0 13856

Pesten voltunk ma,és ebben a boltban ezt adták. Simán sima  fogóval..

Előzmény: vurek (13855)
vurek Creative Commons License 1,5 órája 0 0 13855

Ez 20A -es, hol sikerült venned? Van krimpelőd is hozzá, vagy sima fogóval rakod föl?

 

Munthe

Szinte hihetetlen, városban ilyen keveset eszik. Van valami trükk a karbi beállításra ? :) Nekem mintha nőtt volna a fogyasztásom, a végén még el kell vinnem beállíttatni a karbit.

Előzmény: CB Híres (13849)
Munthe Creative Commons License 3 órája 0 0 13854

Az enyém még karburátoros, de ilyen kevessel is beéri.

Egyébként én is kiszámolom a fogyasztást minden tankolás után, mert az egy jó jelzés, hogy milyen állapotban van a motor. Legalábbis szerintem. 😄

Előzmény: szilárd84 (13852)
abes Creative Commons License 6 órája 0 0 13853

9 év után az SK. ;-)

 

Egyébként igazad van, könnyű elszúrni.

Előzmény: szilárd84 (13851)
szilárd84 Creative Commons License 6 órája 0 0 13852

Én vezetem egy excel táblában mikor tankolok, mennyit megyek, mennyit evett, ez csak hobby akkor is tankolnom kéne, ha elfogy így is úgy is csak jó látni mikor mennyi. :D

Akkor neked is injektoros úgy tudom a karbisok többet esznek.

Előzmény: Munthe (13850)
szilárd84 Creative Commons License 6 órája 0 0 13851

Igen az etanol ha le üllepszik ilyen trutymos valami lesz.

Ezért is kell a 100-as azzal nincs ilyen baj.

Jó a műgyantázás is csak akkor olyan céghez kell vinni aki ezzel foglakozik, otthon nem lehet olyan szintü munkát csinálni szerintem.

Előzmény: abes (13848)
Munthe Creative Commons License 6 órája 0 0 13850

Kempingben sátrazunk.

Szegeden elég jól kiirtották a szúnyogokat, de lehet, hogy az erdő szélén több lesz. Ajaj...

Gyorsabb tempóban 2,4 körül szokott fogyasztani a motor, városban 2,1-2,3 litert, de majd megírom a kirándulós adatokat.

Előzmény: szilárd84 (13846)
CB Híres Creative Commons License 7 órája 0 1 13849

Sikerült venni csatlakozót! Már csak valamikor össze kell rakni,aztán próba,hogy jól méricsgéltem-é. Nem bánnám,ha ezzel meg is oldódna a probléma.

Előzmény: abes (13820)
abes Creative Commons License 8 órája 0 0 13848

Áhhh. 2 évet állt a motor. Kimosta a tankot, de még annyi kosz jött le, hogy eldugult a szűrő.
Nem tudtuk átfújni.

Szűrőcsere után jó lett a masina.

 

Tök jó ez az etanolos benzin, de nem nekünk.

Fémtankos öreg motoroknál ami eddig nem rozsdásodott, majd ezután fog.

Ki kell műgyantáztatni.

Előzmény: szilárd84 (13843)
abes Creative Commons License 8 órája 0 0 13847

1957

Előzmény: szilárd84 (13843)
szilárd84 Creative Commons License 8 órája 0 0 13846

Dejó, majd egy fogyasztást mérj túra körülmények között, hogy változik ;) akkor szállás is le lett már foglalva egy beszámolót írhatnál majd róla.

Rovarírtó legyen, este a szúnyogok esznek vagy csak nálunk :)

Előzmény: Munthe (13845)
Munthe Creative Commons License 10 órája 0 0 13845

Igen, az YBR-rel megyek, Főnix szervezi a túrát.

Betyár meleg lesz, az biztos.

Előzmény: szilárd84 (13844)
szilárd84 Creative Commons License 13 órája 0 0 13844

Akkor meglesz a motoros túra és csapatban dejó, YBR-el mész?

Hát fázni nem fogtok az tuti :D egy tavat iktassatok bele a túrába mikor felfő az agyavíz a bukóba jó csobbani egyet. ;)

Előzmény: Munthe (13841)
szilárd84 Creative Commons License 13 órája 0 0 13843

Nagyon jó kis túra lehetett, szépek a motorok is a P21- rakocántlankodott :)

Fekete TLT milyen évjárat?

Előzmény: abes (13839)
abes Creative Commons License 20 órája 0 0 13842

Idén a második karika. :-(

Előzmény: Munthe (13841)
Munthe Creative Commons License 20 órája 0 0 13841

Te sem vesztegetted az időt.

Jövő héten mi is teszünk egy kört a Mecsekben 4 motorral. Nem fogunk fázni, 36 fokot ígérnek.

Előzmény: abes (13838)
Munthe Creative Commons License 21 órája 0 0 13840

Ez aztán életre szóló kaland lehetett!

Előzmény: szilárd84 (13834)
abes Creative Commons License 21 órája 0 0 13839

Nézd: a gyári csatlakozója: 3 db késes sárga a dobozban.

Előzmény: abes (13837)
abes Creative Commons License 21 órája 0 0 13838
Előzmény: szilárd84 (13834)
abes Creative Commons License 22 órája 0 0 13837

Teljesen igazad van érdemes túlméretezni, de egy jó fogó sztem itt most fontosabb. Ha a srácok akarják a csatikat felrakni.

140W generátort szereltünk TLT-re.
Csatik nem voltak nagyobbak. A jó fogó viszont elengedhetetlen.

Előzmény: motorbubus (13829)
CB Híres Creative Commons License 22 órája 0 0 13836

Remélem,hogy csak ennyi lesz a hiba! Szépek a veteránok..!

Előzmény: szilárd84 (13834)
CB Híres Creative Commons License 22 órája 0 0 13835

Oké,holnap megpróbálok valamilyet  venni!

Előzmény: motorbubus (13833)
szilárd84 Creative Commons License 23 órája 0 0 13834

Cb Híres örülők, hogy votl időd és még jobban, hogy meglett a hiba.

 

Nálam mozgalmas hétvége volt voltunk a Drót- Szamár Camopingben a Pannónia találkozón.

Huu nagyon jó volt, pár képet be tennék igaz nem YBR -de szerintem mindenki szereti a szép motorokat + beszélgettem a Nortkappot megjáró Danuviások egyikével hatalmas amit véghez vittek én mondjuk mindent elolvastam róluk amit lehett, de élőben látni a motort és beszélgetni hatalmas élmény volt. 

Esetleg ha valakit érdekel itt a cikk rólluk.

 

https://www.sportmotor.hu/magazin/danuviaval-a-nordkappra

 

Ja és elvitték ma délután még a Hondát is...szóval már van hely bőven :)

 

 

motorbubus Creative Commons License 25 órája 0 0 13833

Szinte bármelyik villanyszerelő boltban kapható..... azt kell csak megmondanod a boltban, hogy mekkora (1-1,5-2,5) vezetékre szeretnéd. Azt hiszem, hogy szinekkel vannak jelölve az átmérők. Én legutóbb pl kéket raktam be, az passzol a 2,5-es vezetékre...

Előzmény: CB Híres (13830)
vurek Creative Commons License 26 órája 0 0 13832

A generátor teljesítményét nem találtam, de a töltőrendszernek ezt írja : 14V 115W 5000 fordulaton. 

https://www.manualslib.com/manual/998832/Yamaha-Ybr125ed-2005.html?page=30#manual 

 

A generátor vezetéke nem valami vastag kb 2mm szigeteléssel együtt. 2,8 mm saruk vannak hozzá gyárilag.

Szerintem a csatik összeégése az elöregedett, oxidos és koszost saruk miatt is lehetséges, hiába tisztítottam meg a régi gyári sarukat nagyon melegedett, amint felraktam az új 2,8 sarukat semmi melegedés nem volt tapasztalható. Lehet, hogy a csatlakozó elé berakok egy 10A-es biztosítékot.

 

Előzmény: abes (13826)
CB Híres Creative Commons License 26 órája 0 0 13831

🙂

Előzmény: abes (13828)
CB Híres Creative Commons License 26 órája 0 0 13830

Folyton lovagolsz🤔😎😉..??? Jó asszony lenne belőled🤣! Ez most aktuális a politikában is😉🤣! No de a tréfát félretéve...Akkor ez a hengeres saru,amit belinkeltél,ez alkalmasabb a csatlakozó pótlására? Pontosan milyet vegyek,és Pesten/Budaörsön hol van esetleg ilyen villamos bolt,ahol ilyet kapni? Szeretném rendes,jó csatlakozóval összerakni,ha már így alakult.

Előzmény: motorbubus (13829)
motorbubus Creative Commons License 28 órája 0 0 13829

Nem tudom fejből, de nem gondolom, hogy sokkal többet.  Lehet,hogy ez már a mániámmá vált, de mivel sokszor megszívtam már mindenféle hibás csatlakozás miatt.... ezért különösen figyelek az ilyesmire.

 

A csatlakozónknak soha sem a feszültség az ellensége.... mindig az áramerősség. 

 

De láthatjátok ti is, a saját szemetekkel. A saját bőrötökön tapasztalhatjátok meg, hogy bármennyire is gyengécske az a tenyérnyi generátor... azt a hibás csatlakozót percek alatt megolvasztja. 

De ez még a jobbik eset, ha ez valahol a kábelkötegben történik.... oda az egész motor.

 

Szóval lehet,hogy hüjje vagyok,mert folyton ezen lovagolok... de meg van az oka. ;-)

Előzmény: abes (13826)
abes Creative Commons License 28 órája 0 0 13828

Fenét.
Wagoval össze kell fogni oszt jó lesz. :-D

Előzmény: CB Híres (13827)
CB Híres Creative Commons License 28 órája 0 0 13827

Kezdődik....🤓🤓

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!