Mindenkinek nyitom ezt a topicot,hogy az esti ésa napi dumaváltásokkal ne offoljuk szét a tematikus lapokat és ne kelljen fórumról fórumra ugrálgatni az ide-oda válaszokért.Remélem hasznos lesz.
Lehet jönni szövegelni.
Jártam már nem egy, igen régi temetőben, de ilyennnel még nem találkoztam. Az Új-közben találhatók sírok a huszas évekből is, de azok is a szokásos módon állnak.
Szerintem régebben inkább ez volt a természetes, és a kereszt, stb hátulra történő helyezése volt ujdonság, mikor nagybátyámat valamikor a 60-as években eltemettuk, akkor furcsa is volt a falunak, hogy hátul volt a siremlék, a virágok meg elől.
Lenne egy megaoff kérdésem, amire nem találok semmilyen magyarázatot. Hátha van köztetek, olyan, aki tudja, hogy miért helyeznek el egy temetőben fordított síremlékeket. Egy apró Borsod-megyei falu temetőjében készítettem a fotókat, ilyennel még sosem találkoztam. A kérdésem komoly, a felvétel valódi, nincs benne semmi trükk.
Természetesen nem hagytam ki, (azt sem), sőt meglátogattam az olasz társtopicot, ahol szinte a legelején egy kedves ismerős, topictárssal találkoztam. :))
Par napja voltam kirandulni Tatan. Nemzetkozi gyorssal utaztunk. Az ablakon nem lehetett kilatni, a sajat hangomat nem hallottam a kocsiban es az utastarsaknak a szappan csak a szotarbol volt ismeros. Egy par meg mar reggel 8-kor tajreszeg volt.
Eszembe jutott a Schiphol es Centraal kozotti vonatut... De vegul is en vagyok a hulye, hogy parhuzamba allitok dolgokat. Meg kulturakat.
Nagyon sok boldogságot kívánok a Pilóta fórum azon két törzslakójának, akik megerősitett verébcsiripelések szerint, szombaton, széles nyílvánosság előtt, papíralapú anyakönyvi dokumentácóval fogják megerősíteni egymás iránti elkötelezettségüket.
Mivel szombaton Vatikánban leszek, legalább egy közeli gondolatban fogok a frigyetekre pápai áldást kérni. Legyen boldog a közös életetek a jövőben is.
Jól elvagyok a topikban, néha public napló feeling van itt, csak a nagy mesélők hiányoznak.
Valódi repülős élmény most kevés jutott. Sajnos negatív élmény több, így tegnap is a hangoskodó suhancbanda a metró mozgólépcsőjén, ahogy a korai nyárban lebarnult fiatal kétlábú humanoidok kötekedtek az utasokkal és az ellenőrökkel - láthatóan a társadalmi szocializáció teljes hiányát és mellesleg oktatási rendszerünk totál csődjét igazolva.
Kár ezért a városért, és van abban valami, hogy a külföld számára az országimázs mi magunk vagyunk. És sajnos ilyenek vagyunk.
Holnap helyi QNH szerint, kábé max. 100 csomós sebességgel ismét a 280 fokos irány lesz a meghatározó néhány óráig. Adynak igaza lehetett.
Tegnap reggel Baden-Baden mellett az A5-ösön érdekes látványban volt részem a Baden Airpark repülőtér mellett (nem is tudtam, hogy van ott ilyen): egy Lufi Jumbó szép lassan emelkedve elhúzott felettünk és alacsonyan repülve csinált egy kört.
Este pedig már a Lágymányosi hídon akart a Dunába tolni egy Ducato - a helyi vadkeleti szokások szerint. Rájöttem, hogy itt még mindig túl olcsó a benzin ezeknek.
Off!: Számítástechnikusok tippjeit kérném a következő problémára:
Édesapám laptopja aksiról való indításnál néha nem indul el. Semmit nem csinál, hiába nyomjuk a gombot, teljesen sötöét marad minden. Tápot ráadva egyből bekapcsol, majd kihúzva, a bootolás rendben lemegy, rendesen működik. Persze a telep 100%-on van, el is üzemelget utána pár órát!
És ez a probléma eddig nem volt, az utóbbi két nap eredmény.
Van abban valami, hogy a BARt. jelenlegi aktuális (és korábbi) vezetésének sosem esett le a tantusz egy spotterbarát repülőtér kereskedelmi előnyeiről. (Pláne a digitális kamerák elterjedésének korában.)
Pedig a jól működő (és a konyhára jól hozó) példák sorban ott vannak, a ferihegyi falusi megállóhoz képest igazán forgalmasabb repülőterek sorát elnézve. (Jah, negatív példák is vannak - a Pató Pálok csak ezt látják meg, nekik továbbra is a BARt vezetéséhez hasonló szemellenzőt és hangos nyihogást írt fel a gyógyász.)
Azt írják, hogy Ferihegyen zárva az egyszem terasz. Márciusig. WOW. Ez aztán a bölcs lépés. A Sbarro komámuram bratyi egyébként hogy van?