Keresés

Részletes keresés

őrmester >> Creative Commons License 2010.04.11 0 0 554
Hello!

kicsit elmaradt az edzésterv módosítás, mert mindig halogattam, hogy megkérdezlek.
meg igazából el is tolódott az edzés és volt mikor abba is maradt sajnos egy rövid időre.
de a lényeg az, hogy most már szerintem mindenképp olyan szintre jutottam, hogy módosítani kellene az edzéstervet, ezért szeretném megkérdezni, hogy szerinted mit és hogyan módosítsak a programon.
illetve lenne még egy kérdésem. december végén, szakadt ( szerintem, szóval ezt nem tudom biztosan ) részlegesen, vagy teljesen a combhajlító izmom. akkor teljesen pihentettem másfél-két hónapot. semmi futás, semmi lábedzés. rendbe jött, elkezdtem az edzéseket fokozatosan, aztán teljes intenzitással. azóta, semmi gond. nyújtás mindig volt rendesen.
most kedden, sprintnél enyhén újra éreztem a helyét, aztán csütörtökön edzésen, erősen, szinte ugyanazt mint decemberben. azóta nem bírok futni, sprintelni. véleményed szerint is szakadás lehet? ha nem akkor vajon mi és mivel lehetne rendbe hozni, vagy regenerálni. krémmel kenem ( diclac ), flector tapaszt használok. van valamilyen ötleted?

köszönöm szépen a segítséget!

üdv, Marci ( ja a nick-emet megváltoztattam )
Előzmény: istencsaszar (541)
Bushi911 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 553

Szia! Jó dolog ez az 'edzegetés', de hiányzik a FOCI! Nagyon!

Előzmény: istencsaszar (552)
istencsaszar Creative Commons License 2009.06.30 0 0 552
na én is elkezdem a felkészülést őszre futás ,gyurás ,uszás,defendó ez lessz a menü és oda figyelek a kajára
Bushi911 Creative Commons License 2009.06.28 0 0 551

Köszi szépen!

 

Ma ki is próbálom, s beszámolok majd a fejleményekről!:-)))

Üdv:

B

Előzmény: istencsaszar (549)
kotánym Creative Commons License 2009.06.25 0 0 550

sajnos én még nem tudtam elkezdeni az kondi edzéseket, de ha minden jól megy, akkor jövő héten nekilátok.

majd írok hogyan alakulnak a dolgok, meg szerintem lesz kérdés is.

köszönöm még 1x!

istencsaszar Creative Commons License 2009.06.25 0 0 549
persze robbanékonyságra a suly emelés egy nagyon jó dolog de meg jegyzem nagyon ismétlem nagyon fontos a hejes kivitelezés és testartás mert megsérülhetsz ezért előszőr nagyon kis sullyal vagy csak egyszerüen egy partvis nyéllel edzél
lökés és a szakitást kell csinálni a földről felemelve és kiss sullyal is robbanékonyan ,lendületből csináld és persze fuss sprinteket kajakra
pl; L futás
T futás
10-20-30-40yard sprintek
létrázás stb.
Előzmény: Bushi911 (548)
Bushi911 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 548

Szia!

Nos, én gyúrok már, vazzeeeeee:-)

S végre, mostanra már valami alakulást, mondhatni fejlődést is látok! Köszi a segítséget még 1X!

 

Lenne viszont még 1 kérdésem. Tudnál esetleg valami olyan gyakorlatot, ami a 'robbanékonyságomat' fejlesztené???

Köszi előre is;-)

Előzmény: istencsaszar (547)
istencsaszar Creative Commons License 2009.06.16 0 0 547
ha valakinek van valami észre vétele vagy ötlete azt is irjátok meg és aki edz az irlyon hogy hogy fejlödik vagy nem stb.stb.
kotánym Creative Commons License 2009.06.11 0 0 546
értem, rendben.
köszönöm szépen a sok segítséget!
Előzmény: istencsaszar (545)
istencsaszar Creative Commons License 2009.06.10 0 0 545
ez konkrétan egy edzésterv sorba szedve gyak.-gyaorlat után heti 2-3 szor és majd pár hónap mulva lehet szétosztani vagy valami mást
Előzmény: kotánym (544)
kotánym Creative Commons License 2009.06.10 0 0 544
köszönöm szépen a válaszodat! semmi gond, a fórummal volt valami az elmúlt napokban.
annyit szeretnék még kérdezni, hogy ezeket a gyakorlatokat, hogyan bontsam szét? szóval melyik gyakorlatot, melyikkel csináljam egy napon, vagy az teljesen mindegy?
köszönöm még 1x!!!
Előzmény: istencsaszar (541)
Bushi911 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 543

Hali Verus!

 

Milyen jó ötlet!

Így gyorsabban telik majd az idő, s tudjuk motiválni is egymást!

Bár lelkesedésből jutott mindkettőnknek bőven;-)

 

És persze még 1X köszi 'őfelségének'.

P:

Csilla #44

Előzmény: gullyver1 (540)
istencsaszar Creative Commons License 2009.06.08 0 0 542
gugolás hejett probáld meg a lábbal tolást vagy széles terpeszben gugolni vagy van ojan gugolás beakasztod a lábad és legugolsz suly nélkül nagyon durva vagy csinálj több lábbnyujtást
nagy örömmel teszem a ladyknek de mindenki másnak is aki felkér + ha van rá időm de szakitok valamenyit
igazából rohat lassan gépelek és ezért sok idő D
Előzmény: gullyver1 (540)
istencsaszar Creative Commons License 2009.06.08 0 0 541
bocsi hogy csak most de már irtam és az éter elnyelte az irományom és lelkileg ez kikészitett
na szerintem a mozgás kordinácioval nincs gond mert a kosarasoknak sok irány váltás kell mint a fociban de ezért a legfontossabb izmok a törzsmerevitők és a lábakde nálad tömeg növelés szükséges mert a 79kg kevés RB-nek legalább 85-90 kg Lb-nek+10kg minima a magasságodhoz és ez sovány izomrol beszélünk
ezért tömegnövelést ajánlok viszont ovatosabban mert ugye most kezdted
amire nagyon figyelj a helyes kivitelezési formák minden gyakorlatnál
heti háromszor edzél pl;hétfő-szerda-péntek de szt te alakitod lehet k-cs-sz
az étkezésre nagyon figyelj tömeg növelés van többet kell enned mint amit elégetsz de jó kajákból nem csoki,csipsz stb fehérje tslykg 2,5-3g ahogy nősz ugy több kell de itt is a száraz izom számit ne felejtsd el azá leszel amit megeszel
és akkor az edzés terv
fekvenyomás 5x8-12
huzodzkodás 5x10 minima 50 ismétlés ha 10 széria akor annyi
gugolás 5x10
merevlábu felhuzás 3x10
állig huzás3x10
bicepsz álva 5x10
szükfogású fekvenyomás tricepszre 5x10
hasazás 10x20-50 2-3 gyakorlatból ezt csinálhatod a két utolsó gyakorlattal szuperszetben
ezt az edzést minden féleképp tartsd meg 3-6 hónapig aztán eg kicsit átigazitjuk
nyujtani nyujtsál sokat minnél lazább vagy annál jobbanelkerülnek a sérülések
ha valami nem oké szolj
Előzmény: kotánym (539)
gullyver1 Creative Commons License 2009.06.08 0 0 540

Szió!

Hú, ezeket akár én is kérdezhettem volna, így ha lehet, megfogadom a tanácsod! Úgyis folyton összefutunk Csillával az edőteremben, akár edzhetünk is együtt.

Sajnos a guggolás nekem a bokasszalag miatt kimarad, de majdcsak eltöltöm valahogy az időt! 

Amúgy szerintem az edzettségi szintünk is nagyjából azonos Csillával, csak én egy kicsit régebben nyomom az LB-ipart.

 

Köszönjük, hogy segíted a lédiket!

Verus#53

Előzmény: istencsaszar (533)
kotánym Creative Commons License 2009.06.04 0 0 539
ezt elfelejtettem írni, bocs. 28 vagyok.
Előzmény: istencsaszar (538)
istencsaszar Creative Commons License 2009.06.04 0 0 538
milyen évjáratu vagy azaz mennyi idős
Előzmény: kotánym (537)
kotánym Creative Commons License 2009.06.04 0 0 537
Hello!

Szeretnék én is egy kis segítséget kérni, a kondim, edzettségem fejlesztése érdekében. Leírok pár infót, ha majd kell majd még valami, pótlom.
Rookie vagyok, kicsit több mint két hónapja kezdtem el amfocizni. Annyi derült ki eddig, hogy valószínű RB vagy LB lesz belőlem, ha minden jól megy.
Előtte kosaraztam, egyetemi liga, ilyesmi, illetve két hónap box. 180cm / 79kg vok. Kondiba nem jártam eddig aktívan, leszámítva egy rövid időszakot, ami nem mindig volt folyamatos. Otthon "edzek", fekvőtámasszal, felüléssel, meg futok. Ezeket már elég régóta nyomom, folyamatosan.
Most szeretnék a foci mellett lejárni terembe és emiatt kérném a segítségedet, hogy milyen gyakorlatokat csináljak, felsőtestre, lábra az említett pozíciókra.
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
istencsaszar Creative Commons License 2009.05.29 0 0 536
nyugottan zaklas de turmix hejet törjétek le a vikingek szarvát
go wolves ladyes
Előzmény: Bushi911 (535)
Bushi911 Creative Commons License 2009.05.29 0 0 535

Hogy jönnék én ahhoz, h beszóljak Neked???? Pláne, miután ennyit segítettél;-)

Nagyon szépen köszönöm az alapos leírást, most már van 'programom' a hét majdnem minden estéjére! Edzek, majd regenerálódok:-)

Jövök Neked min. 1 protein shake-kel! Azért még ha kérdésem lesz, zargatlak-ha nem gond! Go Wolves!

 

Előzmény: istencsaszar (533)
istencsaszar Creative Commons License 2009.05.28 0 0 534
a helyes irásom olyan amilyen nem ér cikizni
istencsaszar Creative Commons License 2009.05.28 0 0 533
amit irtál nekem az derül ki hogy a hosszu távu erönléted jó (ha maratont tudsz akkor jó )a regenerációd már (sajna )lefelé megy tehát egyre több idő kell hozzá a nem aerob edzésekhez kb 48-72 óra pihi kel ugyan az a izom csoport edzéséhez tehét 2-3 naponta tudsz mondjuk combra erősiteni bár szerintem mivel a foci kicsit aerob és anaerob is eggyüt véve inkább a 72órát ajánlanám de ez mind függ menyit tudsz aludni(8-10óra +napközben 1 óra lustizás) milyen a táplálkozásod (tiszta vagy ami jön megeszem)(a fehérjének minden félekép megkel lenni ez testsujkg-kén 2g probálj minnél több összetett szénhidrátot enni)
mennyire megeröltető a munkád fizikailag stb,stb
ha csak az érdekel mivel tudsz minnél többet kihozni magadból és nem az hogy a popsi jobb oldalt egy kicsit lapos(D;) akkor a következöt ajánlom
ezt amit irok heti 2 amifoci edzés mellé irom ugy hogy nincs szezon(szezonon belül egy kicsit váltani kell)
amifoci kedd-csütörtök
súlyzózás hétfő-szerda-szombat
egésztestes edzéseket ajánlok
pl
mell-hát -comb-vádli-váll-bicepsz-tricepsz-alkar-has
ezeket ha birod szuflával csinálhatod szuperszetbe igy rövidebb is az edzés
a bicepszet és a tricepszet naponként cseréled pl;hétfő-bic,szerda-tricepsz,a többi minden napos
tehát (kötöjel után a szuperszettet irom ha nem megy olyan sorrendben csináld ahogy fenetebb irtam
fekve nyomás -huzodzkodás (ha nem megycsigán lehuzás nyak elé
45°nyomás-felhuzás
gugolás(vagy lábtolás)-vádli álva(vagy szamár vádli)
lábhajlitás fekve-vádli ülve
merev lábu felhuzás
a váll rész fájni fog de ezt csak minden második edzésnapon csináld
nyak elött nyomás álva(lehet kézisulyalis ülve)-válvonogatás
álighuzás-oldalemelés álva
bicepsz állva kétkezes sulyal-romai szék(has)
itt gondolkodtam de szerintem elég egy tricepsz és bic gyak.
lábfelhuzás(has)-hiperhajlitás
alkar gyak valami behuzás ,felhuzás ,stb.
mindenből 3-5 szériát csinálj 8-14ismétléssel
majdnem le hagytam tricepszből is egy tric.álva fej felettvagy szük nyomás
lehet hogy elég két edzés is az akkor szerda -szombat legyen ha megy
ha egy egyszerübb vagy kimondottan egy részre koncentrálni akkor szolj de a lényege az egész focinak a lábak és törzs merevitő izmok (tehát a bic.,tric.,váll kihagyható
sok sikert és jó edzést remélem tudtam segiteni
ha valami nem tiszta irly


Előzmény: Bushi911 (532)
Bushi911 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 532

Oké,

 

Akkor a kért infók, szépen sorjában.....

nos- 28 éves középső LB vagyok, 165 cm, 54 kg. Nos, ebből gondolom kiderült, h a ladies-nél nyomom:-)

Sokáig küzdősportokat űztem, box, kick-box, muay thai, kempo, így egyenes út vezetett a focihoz;-). Tavaly marathonra készültem, járok kondiba is- egész jó most az edzettségi szintem. De kell valami speciális, ami a 'mike' posztnak jobban megfelel. Segítenél????

Köszi és üdv:B

Előzmény: istencsaszar (531)
istencsaszar Creative Commons License 2009.05.26 0 0 531
szivessen, amennyiben tudok boldogan válaszolok persze nem biztos hogy aznap de egy két nap elteltével biztossan
a kérdésedre válaszolva mond meg hány éves vagy milyen poszton játszol vagy mit csinálsz mennyi sulyu és milyen az edzetségi szinted plusz szerinted milyen fizikummal rendelkezel
egyébként 2-3 teljes test az elég vagy szezonon kivül megosztott ez lehet 3-4 nap edzés+1 pihi vagy a szokásos hétfő,kedd +csütörtök,péntek
meg attol is függ mennyi időd van
én van hogy az ami foci után megyek le este de van hogy hozzádobok egy hétvégi napotde bevallom 2hete nem edzettem (ez a sulyzozásra vonatkozik ezenkivül én önvédelmi sportot + néha uszok és edzések után ott maradunk 10-20 percet sprintelgetni
de ird meg amit kérdezetm és komolyabb dolgot irok



















Előzmény: Bushi911 (530)
Bushi911 Creative Commons License 2009.05.26 0 0 530

Köszi szépen!

És azt is, h van itt olyan, aki törődik a többiekkel, tanácsot ad, amennyiben azt igénylik, kérik.

Te a technikai edzések mellett hány plusz erőnléti tréninget javasolsz 1 héten????

Milyen legyen azok felépítése????

Előzmény: istencsaszar (529)
istencsaszar Creative Commons License 2009.05.23 0 0 529
igy van
ha van valami kérdésed bátran és ha tudok boldogan válaszolok
Előzmény: Bushi911 (528)
Bushi911 Creative Commons License 2009.05.21 0 0 528

Szia!

 

Nos, elég nagy itt a csend:-(

 

Ez a topic egyébként arra lenne hivatott, h a hatékonyabb edzés/ állóképesség-növelés érdekében segítsük egymást???

Mert akkor itt a helyem!:-)

Előzmény: istencsaszar (527)
istencsaszar Creative Commons License 2009.05.13 0 0 527
még senki?
Előzmény: istencsaszar (526)
istencsaszar Creative Commons License 2009.05.09 0 0 526
ha gondoljátok ujra inditjuk ezt a forumot
hetente 2-3 alkalommal ránézek és legjobb tudásom szerint válaszolok akinek szüksége van rá
üdv Péter Csaba W1
Budapest Wolves Creative Commons License 2008.11.04 0 0 525
INDUL AZ ÚJ EDZŐKÉPZÉS!
S.O.S. jelentkezéseket vár a szövetség és a TF, mivel a jelentkezési határidő nov.05. azaz szerda. A részleteket itt
http://www.mafsz.org/mafsz/index.php?itemid=232&catid=1#more
megtaláljátok...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!