Keresés

Részletes keresés

Janos61N Creative Commons License 2013.09.12 0 0 168

Hát-hát.... én ezekhez mind csak annyit tennék hozzá, hogy mióta a teligumiszerviz.hu oldalt olvasgatom, és követem az updateteket, nekem nincs olyan problémám, hogy véletlen rossz szervizeshez megyek, vagy nem vagyok otthon a kocsi gumik, szerelés, meg egyebek világában :)

Szóval remélem néhányotok hasznosnak találj a a téligumiszervíz nevű blogot!!:-)

jó hír Creative Commons License 2011.10.02 0 0 167

na, el is ment a kedvem a cégtől...

Előzmény: hu.djdee (166)
hu.djdee Creative Commons License 2008.04.21 0 0 166
Sziasztok!

 

Sajnos nagyon negatív tapasztalatot sikerült begyűjtenem a mai napon az Autóklub XVIII. kerületi kirendeltségén. Mivel hosszú és összetett a történet, ezért mindenki okulására bemásolom az Autóklubnak írt levelem:

 

Tisztlet Autóklub!

 

Mérhetetlen elégedettlenségemben ragadtam klaviatúrát és írok most Önöknek.

Történt ugyanis, hogy a XVIII. kerülti Autóklub szervízbe vittem be az autómat (1997-es Rover 620Si) olajcserére és olajdekni tömítés cserére. Mivel nem tudtam egy teljes napig nélkülözni a kocsit, ezért esett a választásom a legközlebbi szervízre és úgy gondoltam, az Autóklub "védjegy" megfelelő biztosíték lesz a számomra a minőségi szolgáltatásra. Sajnos tévedtem! Első körben 19.000Ft munkadíjért cseréték ki a fent nevezett alkatrészeket, melyekből mindent én vittem a kocsihoz (olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, olajdekni /kartell/ tömítést). Az úr, aki mint később kiderült a szervíz vezető/tulajdonos, azt mondta, hogy kedvezményes áron számolva 15.000Ft a tömítéscsere munkadíja és ez az összeg számla nélkül értendő, ha számlát is szeretnék, akkor +20%. Ok, gondoltam, minek nekem számla, jó lesz az anélkül is!

Tehát a munkát elvégezték, majd azt gondoltam elégedetten távozom. Sajnos, ismét tévedtem! Ugyanis jobban folyt az olajam, mint amikor elvittem tömítéscserére a kocsit. Így aztán, mivel csak a következő héten tudtam ügyfélfogadási időben visszamenni, így akkor vittem vissza az autót a problémámmal. Ekkor már gyanakodnom kellett volna, ugyanis azt mondták, hogy megpróbálják beleragasztni a tömítést, azonban nem tudják garantálni, hogy ez megfelelő lesz és lehet, hogy teljes kartellt kell majd cserélni, ami úgy 50-70ezer Ft + munkadíj. Tehát ismét otthagyam kb. 3 órára az autót, hátha ki tudják javítani a hibát. Mikor visszamentem a kocsiért, a szerelő úr mondta, hogy sajnos elfolyt kb. 1 liter az olajból, de ne aggódjak, pótolták és a fönöknek sem kell tudnia róla, elég ha adok neki zsebbe egy ezrest. Örültem, hogy nem kellett újra vennem szintetikus olajat, így odaadtam neki az ezrest és elhajtottam. A következő napokban párom használta a kocsit, aki sajnos nem figyelte, hogy van e vele valami gond. Egész pontosan a negyedig napon, téli-nyári kerékcsere alatt, vettük észre, hogy örületes módon ömlik a kocsiból ismét az olaj. Amíg az autó az emelvényen volt, kb. 15 perc, az alatt az idő alatt, egy jó tenyérni olaj folyt el belőle.

Mivel ez már este 6 körül volt, így az autóklubba nem tudtam ismét visszavinni, tehát elvittem a gumis által ajánlott autósműhelybe, hátha még este meg tudják nézni és talán javítani is.

Nos, a legnagyobb meglepetés ekkor ért! Az autósműhelyben felemelték a kocsit, majd szörnyülködve hívtak oda, hogy nézzem meg, hogy van megcsinálva! Ilyen munkát még nem láttak! A tömítés úgy meg lett húzva, hogy több helyen is kijött a helyéről. Valamint valami olyan anyaggal volt "beragasztva", ami valószínűleg nem volt olajálló, ezért is folyt már ilyen tempóban belőle az olaj. Gyorsan lefotóztam a látottakat, majd leengedték az olajat, hogy legalább ami még benne van az megmenthető legyen. Az autó tényleges javítását másnap reggel kezdték meg, úgy, hogy megkértek legyek jelen és nézzem meg, hogy mi is lehetett a gond, illetve, hogy együtt tudjunk dönteni a továbbiakról. Legnagyobb megdöbbenésünkre a karell nem volt eldeformálódva, így nem azért tömített rosszul a tömítés (mint ahogy az Önök kollégája állította ezt, és erre hivatkozva szerette volna velem kicseréltetni magát a kartellt is!), hanem csak túl volt hózva és félre volt csavarozva. Mindenesetre vettek új tömítést, kicserélték és az egész műveletért tömítéssel együtt 9.000Ft-ot kértek! Természetesen azt megértem, hogy az Önök műhelye magasabb áron dolgozon, azonba azt elvárnám, hogy azért a magasabb árért magasabb szolgáltatást is nyújtson!

Na, lényeg a lényeg, visszamentem az Önök szervízébe reklamálni, azonban csak a szervízvezető fia volt bent. Ő elmondta, hogy örül neki, hogy nálam történt ilyen baki és nem egy hölgynél, mert akkor lehet, komolyabb baj is lett volna és megkért, hogy jöjjek vissza hétfőn, amikor édesapja is bent lesz és majd ő megmondja, mit tudunk csinálni. Ezzel nem is volt semmi gond, távoztam, majd hétfőn (ma) visszamentem, vittem a fotókat és a kiszedett tömítést is magammal. És innentől jön az igazán FELHÁBÓRÍTÓ RÉSZ!!!!

A szervíztulajdonos elkezdett velem ordítani, hogy én csak bepróbálkozom és biztos, hogy utólag lett hozzányúlva a kocsihoz és különben is miért nem hozzájuk vittem vissza az autót és hogy mit képezelek stb. stb. Szavait a magyar nyelv szépségéből adódóan cifrábbnál cifrább káromkodások kísérték. Én mondtam, hogy nekem tiszta a lelkiismeretem és csak a jogos sérelmemet szerettem volna vele megbeszélni. Ő mondta a fiának, hogy nézze meg a gépen, hogy mennyibe kerül ez a tömítés. Megnézte, 4ezer valamennyi volt. Közölte, hogy akkor visszaadják az árát. Azonban szólt a fia, hogy a tömítést nem tőlük vettem, hanem hoztam, így ismét elkezdett ordítani és közölte, hogy hozott alkatrészre nincs garancia!!! Mondtam, hogy jó, akkor adja vissza a tömítést és megyek a fogyasztóvédelemhez, elvégre havi rendszerességgel találkozom velük munkámból adódóan. Ekkor mégjobban bepipult, hozzámvágott 6ezer Ft, majd közölte, hogy takarodjak onnan és ilyen pofátlan emberrel még nem találkozott!!!! A tömítést nem volt hajlandó visszaadni!!!

 

Szívesen olvasnám, hogy mit tennétek/tettetek volna a helyemben???

 

Üdv.

djdee

Zitka Creative Commons License 2008.01.09 0 0 165
Gratula! :-)
Előzmény: lcsili (164)
lcsili Creative Commons License 2008.01.08 0 0 164

Sziasztok!

 

 Sikerült ma visszakapni a kori árát! Hurrá!! Köszi mindenkinek a segítséget!

Zitka Creative Commons License 2008.01.07 0 0 163
ITT próbáld megkérdezni, ha jól emlékszem, van mosógépszerelő is a topiktársak között. :-)
Előzmény: vlenard (162)
vlenard Creative Commons License 2008.01.07 0 0 162

 

Szervusztok én egy új látogató vagyok a problémám a következő. A mosogépunk kiszivattyúzza a vizet elindul  a centrizés, de nem pörög fel.

Súly probléma kizárva, nyomáskapcsoló és rendszerének problémája kizárva.

Ehhez kéne segítség!!

Zitka Creative Commons License 2008.01.07 0 0 161
Szerintem nekik nem az a kötelességük, hogy az értéket pótolják, hanem az, hogy az árut. Ha tök ugyanolyan márkát, ugyanolyan méretben küldenek, sztem nem lehet kifogásod.
Előzmény: lcsili (160)
lcsili Creative Commons License 2008.01.06 0 0 160

Sziasztok!

 

 Korcsolya ügyveben csak annyi, hogy javítatatlan a csat. Küldenek új korcsolyát. De mi van akkor, ha ez nem jó a lábára, szorítja, nem mindegyik egykorma!? Másik dolog, mi van akkor, ha mostmár leárazták a korit mondjuk 15000-re, rá van írva az új dobozára és nekünk a 25000 helyett akarják odaadni? Le lehet vásárolni a különközetet?

 Írjatok minél hamarabb! Sürget az idő!

 

 Köszi:

 Csilla

lcsili Creative Commons License 2007.12.31 0 0 159

Sziasztok!

 

Nekem is meglepő volt, hogy a Hervisben ilyenek. Azt gondoltam, hogy egy sportáruházban normálisabbak. Na a Roces márkáról ne is beszéljek. Az a legbosszantóbb, hogy most vagyunk szabin január 3-ig, utána 7ig meló minden nap. Csak a hétvégére marad a korizás. Nem műjégpályára járunk, hanem egy befagyott Tisza holtágra, az meg az időtől függ... Ezt a kárt ki téríti meg?

 

B.Ú.É.K.

 

Csilla

Zitka Creative Commons License 2007.12.30 0 0 158

Ilyen kisstílű a Hervis????

(bevallom, én a Players Room-ra gondoltam ;-) )

 

Egyébként, most, hogy mondod....

Nyári leárazáskor ki voltak téve nagyon jó ffi fürdőnadrágok, akciós címkével a vállfán. Ki is néztem egy Speedot (ha jól emlékszem a márkára), amin ott fityegett, hogy 4990. A pénztárnál már 7990-et olvasott le a nő, erre én bedobtam az adu ászt .-)))), nevezetesen a vonatkozó paragrafust a többes árfeltüntetésről. Erre kihívták a vezetőnőt, aki közölte, hogy biztosan a vevők csereberélték el az akciós vállfákat. No persze... Mind a 20-30 ugyanilyen modellre _direkt_ áttették máshonnan a sárga akciós árakat...

Nem voltam vitatkozós hangulatomban, és otthagytam. Máskor ilyen esetben simán elkérem a vásárlók könyvét, ami csodákat tud művelni. :-) Legtöbb esetben már nem problémáznak, hanem odaadják az olcsóbb áron.

Előzmény: lcsili (157)
lcsili Creative Commons License 2007.12.30 0 0 157
 

Hát itt van az üzlet és a kori típusa:

 HERVIS, Roces T Ice 2. ára 27.999 Ft

Ne vegyen senki ilyet!!!! A TESCOban 2700 Ft-ért sokkal jobbat lehet kapni! Vettem volna olyat. :(

Zitka Creative Commons License 2007.12.29 0 0 156

Ha nem titok, valamelyik üzletláncban vetted?

(az egyik sportszeres bolthálózatról elég szörnyűségeket lehet olvasni pl. a Békéltető Testületi határozatokban.... )

Előzmény: lcsili (154)
Zitka Creative Commons License 2007.12.29 0 0 155

Sajnos nem tudom, hogy milyen kategóriába sorolják a korcsolyát. Cipő vagy sporteszköz...

A két fogyasztóvédelmi rendeletet mindjárt belinkelem, de az egyik kifejezetten tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik:

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab/mainBody/00/boxBody/01/object/151_2003_Korm_rendelet.pdf

A másik pedig a szavatosságról általánosságban:

http://www.onlineuzlet.hu/common/szavatossag.pdf

 

Olvasgasd, hátha találsz benne fogódzkodót...

Előzmény: lcsili (154)
lcsili Creative Commons License 2007.12.29 0 0 154

Sziasztok!

 

 Segítségre lenne szükségem. A szituáció a következő: december 27-én vettünk Székesfehérváron egy korcsolyát, ma délután, december 29-én összesen 2 órai használat után eltörött az egyit csatja. Telefonáltam azonnal az üzletbe, hogy mit lehet ilyenkor csinálni, azt a választ kaptam, hogy a garancia a csatra nem vonatkozik. Gondoltam tök jó, 25ezer volt mindössze a kori, vettem volna 5ezerért a Tescoban... Szóval van ilyen? Sehova nincs leírva, végignéztem minden papírját. A használata rendeltetésszerű volt, semmit nem csináltunk vele. Felhívtam ugyanezt az üzletet Kecskeméten, annyit mondtak, hogy vigyük el, majd meglátják, hogy mi lesz. El is ugrottunk. Átvették első szóra javításra. Az nem tetszik, hogy most van korcsolyázásra megfelelő idő, kori pedig sehol, ki tudja meddig. 3 napon belül vagyunk, kérhettük volna, hogy cseréljék ki? Mondjuk kértem, de csak javítást ajánlottak fel. Az lenne a legjobb, ha visszaadnák a pénzt és vennénk egy olcsóbbat. Kecsekméten folyamatosan hangsúlyozták, hogy nem ott vettünk. Székesfehérvár innen 200 km, Kecskemét "csak" 60 km, oda kellett volna vinnem? Na mind1, elment a kedvünk.... Milyen jogaim vannak ebben az esetben?

 Köszönöm a segítséget:

 Csilla

Nadzsi Creative Commons License 2007.12.27 0 0 153
Brother varrógép szervíz. Miután a Corából elhajtottak a karácsonyi ajándék varrógéppel, ami egy percet sem működött. Túl voltam a 72 órán, tehát húzhatok elfele. Elbotorkáltam a forgalmazó által megjeleölt egyetlen fővárosi szervízbe. Itt csak egy megbízott található, aki átveszi ugyan a cuccot, de csak a távollévő kolléga tud majd az ügyben nyilatkozni. Csak annyit tud mondani, hogy rengeteget adunk el belőle, és nincs panasz. Igaz ugyan, hogy ma már érkezett előttem is egy példány, de még korán, délelőtt tíz óra volt. Miért nem lehet a karácsonyi ajándékszezonban egy érdemi valakit a tetthelyen találni? Egy biztos, a márkát nagy ívben örökre elkerülöm.
goldblum Creative Commons License 2007.08.28 0 0 152
Látom, régóta nem panaszkodott senki porszívó témában.
Én nem igazán a szervízre panaszkodnék, sőt, hanem arra, aki egyáltalán nem porzsákos porszívót takarítóeszközként ad el. Tudniillik arra nem alkalmas, mivel - már mások is írták - pár perc után nem szívnak. A szűrő nem szűr, hanem magához tapaszt minden koszt, ezáltal eldugul, és nem szív. Nálam ez kb 3 m2 után következik be. Ma voltam a megfelelő szervízben, ahol felvilágosítottak erről - szemben a Media Markttal, ahol csak arról, hogy ez nekem nagyon jó lesz, noha nagyon udvariasan. Figyelmeztetni kéne mindenkit, mert tényleg átverés, hogy ez a tipus nem alkalmas a feladata ellátására. A Királyhágó téri szervíznek viszont köszönet a nagyon normális hozzáállásért és őszinteségért.
atyhai Creative Commons License 2007.08.22 0 0 151
Most látom csak hogy az utolsó hozzászólás 2005-ben volt.Várhatom a Veszprémit!
atyhai Creative Commons License 2007.08.22 0 0 150

Kedves Veszprémi fórumozóhoz címezném levelem!

  A gondom a következő.20-án szentesen olyan nagy vihar volt hogy a társasházban szinte mindenkinek kiverte a műszaki berendezéseit a villám.A mi termésünk 2-tv,1-hifi,1-dvd lejátszó,1-vezeték nélküli telefon,1-modem,1-adapter a számítógépben.Számlával igazolva kb:210.000 Ft értékű károm van.A Generálinál vagyok biztosítva és a Transcommers Kft végzi a bevizsgálást hogy javíthatók-e a készülékek.Ismeri ön ezt a céget?Attól félek hogy a vélemény az lesz hogy nem javíthatóak és ha  talán mégis én azt már nem fogom megtudni mert a készülékeket nem hozzák nekem vissza.A biztosító meg kiszúrja a szemem egy csekély összeggel amin nem tudom pótolni a tönkrement dolgokat.

Csak azért vagyok ennyire negatív mert az egyik ismerősöm is így járt és nem volt javítható a készüléke kapott potom 14e-Ft-ot,persze gondolom az is számít hogy milyen öreg volt a készülék.

Én nagyon reménykedem benne hogy javíthatóak lesznek.

Ha hozzá tud szólni ön vagy bárki más, szivesen venném!

      Üdvözlettel    :Atyhai

Előzmény: Veszpremi (141)
betegen Creative Commons License 2005.10.09 0 0 149

Üdv!

Én csak annyit tennék hozzá,egy egyszerű számitógépes klaviatúrám,van valahol már 6.hete javitáson.At új módi szerint az eladóhelyre kell vissza vinni,és győzze az ember kivárni.

Egy másik számitógépes esetem ami egy nem olcsó tápegység volt,mint útólag kiderűlt az eladok is tudták hogy széria hibás,még a vétel napján nemműködött,természetesen még aznap vissza lett vive,de már volt ott minden kifogás.Mikor már a Fogyasztó védelem is bekapcsolódhatott,9.hónapos huza vona után!Méltányosságból nem vásárolhattam le,elkelett hoznom egy másik tápegységet,holott én még az elromlás napján vettem egy másikat,hogy a gépet használni tudjam.Most van a szekrényembe egy új tápegység amivel nemtudok mit kezdeni,még eladni sem lehet.

Nagyon vigyázzni kell manapság hogy hol vásárol az ember!

kacsa61 Creative Commons License 2005.04.30 0 0 147
 

Szeretettel üdvözlök mindenkit, aki ezt az oldalt meglátogatja, de igazán a Békés megyében élők érintettek az itteni témában. Ez természetesen nem zárja ki azt, hogy máshol másnak nem lehet hasonló esete, ezért bárki hozzászólhat. Azt szeretném kérni a hozzászólóktól, hogy feltétlen írják ide, ha nem a Juhász Elektronikai Kft-vel kapcsolatosak a problémái, hogy az általam felvetett témát külön tudjam kezelni. Előre is köszönöm mindenki közreműködését.

 

Akkor döntöttem el végképp, hogy  megnyitom ezt a fórumot, amikor a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségen (március 21-én hétfőn fél 12-kor kiderült, hogy én voltam aznap a 7., aki ugyanarra a szolgáltatóra tett panaszt aznap. Egy nap és még nem volt dél sem. Ezért úgy gondolom, hogy sokakat érinthet ez a kérdés és hátha közös erővel tudunk tenni valamit. Ez a szolgáltató nevezetesen a Juhász Elektronikai Kft (Békéscsaba Kölcsey utca

17.) Jó pár műszaki cikk gyártó garanciális javítását csak itt lehet a megyében elvégeztetni. Közöttük vannak neves márkák is. A panaszok mennyiségéből ítélve (és ezt nem csak a fogyasztóvédelemnél jártamkor tapasztaltam) Juhász Úr és cége eléggé sajátságosan értelmezi a "garanciális javítással" kapcsolatos feladatokat. Ráadásul az eddigi tapasztalatom szerint (és sokak szerint is) a modor a kiszolgálás is kívánni valókat hagy maga után.

 

Hogy jelenleg mi dolgom is velük? 2004. július 28.-án vettünk egy LG márkájú porzsák nélküli porszívót 39000 (meg párszáz) forintért. Vehettünk volna 7-8 ezerért valamilyen egyéb márkát.

Úgy látszik, rosszul döntöttünk. Az új porszívó nem bírta sokáig. Pár hét után megadta magát! Nagyobb terhelésnél (szőnyeg porszívózás) kb. tíz perc múlva lecsökkent a teljesítménye annyira, hogy egy tollat sem tudott felvenni ráadásul porszívózás közben a levegővel együtt a por egy részét is kifújta annyira, hogy egy idő után szinte köd lett a lakásban. A porszívóra is rajzolni lehetett kívül a portól.

Sebaj, garanciás irány a szerviz! Rövid idő után visszakaptam kész (akkor még nem mondtak semmit) örültünk, hazahoztuk, elkezdtünk porszívózni (mármint a nejem), a porszívó ugyanazt csinálta mint legutóbb. Ahogy utam volt Csabára legközelebb bevittem, elmondtam, hogy ugyanaz a gond, mint eddig. Oké! Otthagytam.

Nemsokára visszamentem. Elhoztam. Porszívóztunk(megint a nejem), a porszívó ugyanazt csinálta mint eddig. Már kissé kezdett zavarni bennünket, ezért írtunk az LG-nek egy levelet és nekik is elpanaszoltuk a problémát, meg hogy bíztunk a márkában, tegyenek valamit. Vártuk a választ! Hiába!

Amikor ismét volt utam Csabán, megint bevittem a porszívót és előadtam a problémámat. Érdeklődtünk, amikor "kész" lett a porszívó bementem azt mondták semmi baja ki kellett takarítani meg, hogy "nem rendeltetés szerűen" volt használva. Hazavittem porszívózás (megint a nejem) a porszívó nem jó. Ekkor vettem át a takarítással kapcsolatos feladatokat is. Mielőtt negyedszerre visszavinném saját kezűleg akartam kipróbálni (hátha mégse a porszívó a rossz). Először is teljesen kitakarítottam, a szűrőt kimostam, kiszárítottam és így estem neki a szőnyegnek. Pár perc után a porszívó kezdett porolni és kb 10 perc után ismét visszaesett a teljesítmény, semmit nem szívott fel.

Ez van! Háromszor "javították", megyünk és kérjük a cserét. A porszívót úgy porosan (ahogy 10 perc után kinézett) vittem be, had lássák!

 

Nagyon el voltunk tévedve. Az EU-csatlakozás óta megváltoztak a jogszabályok és azt mondta a szervizes hölgy, hogy "amíg egy készülék javítható, addig nincs csere". "Csak akkor nem tudom miért nem javítják meg?" Nincs mit tenni otthagytam a porszívót ez pontosan 2005 január 25.-én volt. Érdeklődtünk, kész, bementem. A garancia levél mellé volt a szerelők levele tűzve, hogy a porszívó nem megfelelően volt használva és nem volt takarítva, egyébként semmi baja. Nesze neked! Hát én nem hoztam el, hanem kihívattam a szerelőt és elmondtam neki is személyesen, hogy a porszívó csak terhelés alatt, pl. amikor szőnyeget szívatunk akkor és akkor is csak kb. 10 perc után adja meg magát.

A porszívó maradt. Egy idő után megyek, mert "kész a porszívónak semmi baja'. A szerelő azt mondta, hogy "több mint fél óráig járatta, és semmi baja”. Azt hittem infarktust kapok! Hogy lehet pont egy szerelő ilyen birka? Nem mindegy, hogy terhelek egy motort vagy járatom, ráadásul a porszívót a változatosság kedvéért a fej nélkül akarták ideadni. Bementem a szerelőkhöz vittem magammal a gépet, ott volt a főnök is, ismét előadtam az ügyet. Ő természetesen kiadta a fiúknak, hogy nézzék meg. A porszívó tehát maradt.

Otthon elolvastam a porszívóval adott használati útmutatást, hátha valamit nem jól csinálunk.

Puff. Nem is kell az egyik szűrőt csak fél év a másikat pedig egy év használat után takarítani. Nem is volt összesen eddig félévet nálam a porszívó,

Arról nem is beszélve, hogy használva meg végkép nem volt szinte semmit. Hol itthon várta, hogy bevigyem a szervizbe, hol a szervizben várta, hogy érte menjek. Lassan többet utazik, mint egy bőrönd!

Közben (nem tudom pontosan mikor) felhívott az LG-től egy hölgy. Nem a levélre, hanem a szervizben tett reklamációimra reagálva. Beszélgettünk vagy tíz percig és azt mondta, hogy reméli, hogy megkapom a csereutalványt. Én hülye, ezt ígéretnek vettem. Szóval ez csak formaság volt.

Ekkoriba már március közepét írtunk. Eldöntöttem, hogy megyek a fogy. védelemhez, valamit csak lehet csinálni.

Mint már írtam március 21-én délelőtt mentem. Ahol már a 7. voltam aznap. Kiss János Úr a Békés megyei Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség igazgatója volt, akivel beszéltem, mert a beosztottak éppen kinn voltak valahol. Amíg előadtam az ügyem, addig is volt egy telefonos reklamáció a Juhász Elektronikára. Mondta is, hogy már másodszor van ma, hogy ülnek egyszerre mondja a telefonos és a személyesen reklamálónak is el ugyanazt: Sajnos a jogszabályok megváltoztak, nincs kötelező csere és (ezt már én is nagyon megtanultam) a  szerviznek "törekedni kell", hogy megjavítsa a készülékeket. És ez  a "törekedni kell" ez az amit meglovagolnak, és nem nagyon lehet őket megfogni vele. Erre én azt kérdeztem, hogy akkor akár egy évig is törekedhet a szerviz? Hát igen!

Azért nem volt hiábavaló, hogy elmentem, mert kijött velem  Kiss János Úr a szervizbe és próbált fogást keresni Juhászékon, lehet, hogy sikerül is, mert egy másik jogszabály szerint nem biztos, hogy mindent szabályszerűen vételeznek be.

De ez még nyitott kérdés.

Sajnos a főnök az éppen külföldön tartózkodott és egy műszerész volt a helyettese. A Kiss János Úr távozása után megígérte, hogy megnézi külön az ügyem és 2-3 napon belül telefonál, hogy mit tapasztal. Ma április 17-e van, szerintem lassan lemondok arról, hogy hívni fog.

 

Akkor most térjünk rá arra, hogy mit is szeretnék elérni ezzel a fórummal, és mit is akarok tenni.

 

Szeretnék sok hozzászólást, szeretném ha minél többen megírnák ha van hasonló tapasztalatuk

A Juhász Elektronikai Kft-vel.

 

Ha megfelelő számú hozzászólás lesz, akkor interneten vagy akár

levélben is eljuttatom a gyártóknak, a képviseleteknek amiknek sikerül a címét megszerezni és ez a cég a partnerük.

Szeretném minél több embernek a figyelmébe ajánlani, ezért a sajtóban is közzéteszem ezt a címet, ahol megírhatják a hozzászólást. És szeretném, hogy minél többen okuljanak.

Esetleg lehetne ajánlani azokat a márkákat, amiket nem a Juhászék szervizelnek. (ennek is örülnék, ha mindenki ideírná, azt is, hogy melyik márkák az övék, melyik nem)

Még az is érdekelne, hogy milyen szakértőt fogad el a bíróság például, mert elvinném oda is a porszívót. Juszt László is szóba jöhet.

Minden egyéb ötletet és segítséget elfogadok, hiszen ez közös érdek (itt nem csak a porszívóról van már szó)

 

Hát egyelőre itt tartunk! A további fejleményeket pedig folyamatosan ide fogom írni!

bindera Creative Commons License 2005.04.27 0 0 146
0
Samuray Creative Commons License 2005.04.27 0 0 145
Ezt a topikot kacsa61 felhasználóval közösen hozom létre. A fent említett céggel kapcsolatban felmerült reklamációkat, tapasztalatokat várjuk ide! Bővebben a következő hozzászólásban.
UPdown Creative Commons License 2005.01.28 0 0 144

Sziasztok!

Örököltem egy Epson Stylus 1000-es tintasugaras „matuzsálem” nyomtatót. Eddig minden :).

De, A/2 méretben nyomtattam és a hosszanti vonalakat hullámosan nyomtatja. A keresztirányúakat (a fej mozgásával egyező irányú vonalakat) szerencsére totál egyenesen. Tudjátok mé van az hogy a következő sorok apró vonaldarabjai mindig odébb esnek? -ettől lesz az egyenes vonal hullámvonal :( -

Állítólag kalibrálni lehet valahogy a nyomtatót.

Leítárást nem kaptam az Epson-hoz.

Tudtok olyan oldalt, ahol még olvasható -magyarul- kézikönyv a fenti típusú Epsonról?

PLS

THieringpeti Creative Commons License 2005.01.13 0 0 143

Van nálam egy Epson Stylus Photo 830-as printer, vagy másfél éve nem volt használva. Vettem bele új patront, nem nyomtat. (még szerencse, hogy nem eredeti Epson-t, hanem PTI-t vettem, így csak 2600 Ft-om bánja). Fej kiszerel, kiáztat spirituszban - a fúvókák fele átjárható, de azokon sem nyomtat semmit. Lehet, hogy a spiritusz ártott a fejnek ?!

Felhívtam a szervizt, szerintük az új fej 20ezer Ft, a szervizes is azt mondta, hogy vegyek új printert, merthogy az ebolt-nál a fentebbi epson ára 23500 Ft bruttó. Azaz a fej 3000-el kevesebb, mint az egész printer. Nevetséges...

antigroovist Creative Commons License 2005.01.09 0 0 142

el nem tudom képzelni, hogy találtad meg, de nagyon szépen köszönöm, most ez nagy segítség!

 

üdv: ag

Előzmény: Veszpremi (141)
Veszpremi Creative Commons License 2005.01.08 0 0 141

OFF. Szegeden minden van, imádom azt a várost, ott végeztem anno, most a fiam jár oda. ON.

 

http://www.sony.hu/PageView.do?site=odw_hu_HU&page=SupportDetailFirstSection&articlesection=1&article=1080556259391&section=hu_HU_Support

 

Szöged,

Transcommers Kft.
6725 Rákóczi u. 17.
www.transcommers.hu
www.transcommers.hu
(62) 440-471
 

Előzmény: antigroovist (140)
antigroovist Creative Commons License 2005.01.08 0 0 140

sziasztok!

 

kezd nagyon elegem lenni nekem is az egész sony-mizériából. egy dsc717es fényképezőgép játszik velem kikapcsolósat, és nagyon félek, hogy ebből szerviz lesz.

 

kérdésem: hol van egyáltalán sony szerviz, ill hol találom meg ezek listáját. merthogy a naaaaagy szonientörténment birodalom egyik becses darabján sem leltem infot minderről. grrrrr

 

mondjátok, hogy van szegeden is!!!

 

előre is thx!

Etus Creative Commons License 2004.12.29 0 0 139

Hello!

Nem éretem, hogy nincs benne fekete szín. (miben?) Ezt a partonra értetted,  hogy nem nyomtat fekete színnel és van benne fekete patron.

ETUS

Előzmény: Törölt nick (137)
asx Creative Commons License 2004.12.23 0 0 138

Szia,

 

ha véletlenül HP az a nyomtató, akkor annak van olyan típusai amelyek nem szeretik ha kevés papír van bennük. Nekem a LeserJet 5L volt ilyen, ha félig volt mindig fel kellett töltenem akkor nem volt vele semmi gond. Állítólag HP betegség...

Minden esetre lecseréltem őket Epsonra.  ;)

Előzmény: simonos (123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!