Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Ha ezt 1980 köröl kérdeznéd, akkor az lenne a válasz, hogy semmi. ( De ) már 2020'-van kis lépés híján. Tisztában vagyok azzal, hogy '80-ban még nem gyártottak C80-ast, de értelemszerűen, mivel ez a 200-as széria továbbfejlesztése ezért lényegében nem tér el sok mindenben a két típus. Tehát magyarán az a baj, hogy lehet, hogy jó állapot, meg még nincs bennük olyan sok km, de akkor is elavult technika. ( 280-ast kituningolnak, ennyi ) Különben az itteni győri 280-asokal egy időben épültek, tehát semmivel nem nagyobb számok, mint a többi.
Tudom, hogy a leharcolt Volvok kerültek a helyükre, csak ennek a 2-nek az áthelyezése is kicsit elhúzódott, úgy, mint a GNX-321-nél is. Ezért kezdte mindenki azt hinni, hogy nem lesz belőle semmi. Már februárban is szó volt az áthelyezésükről
Ezek után kíváncsi vagyok, hogy HHR-810 ,át lesz e alakítva botváltóssá, ha minden igaz automata van benne. Győrben figyelnek, hogy még a kapaszkodók színe is megegyezzen mindenhol.
Nem legenda, mindkettő eltűnt Veszprémből. A szokott fordáikon már egy hete a volt helyis Säffle Volvók dolgoznak. Nagyon nem akarták elengedni őket, de amit a sofőrök szeretnének, az nem mindig szempont...
Na mégis hogyan. Inkább le kéne Óvárról hozni a 2 3 ajtós 263-ast, a mieinket meg felvinni oda . Vagy úgy is meglehetne , hogy a 3 helyközis bn18-ast kellene felváltva járatni.
El kéne már felejteni azt, hogy a 7:15-ös 2-esre helyközik forognak be. Reménykedtem benne, hogy ezt az új tanévtől megoldják, de ezek szerint nem foglalkoztak vele. A legnagyobb csúcsban 263-as, vagy Inovell egyáltalán nem megoldás. Pláne ha azok is előző járatukban késnek a városba beözönlő hatalmas forgalom miatt. És emiatt a helyi járatot használó utasok szívnak.