Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.09.18 -2 0 25603

Mit mondott a képviselőd ?

Miért nem vesznek új buszokat ?

 

 

Előzmény: Nyakas-kakas (25628)
Irisbus Creative Commons License 2019.09.18 0 0 25602

Srácok, ezek kellenének nekem nagyon.

ANY-537, AVC-936, CCZ-429

 

Valami tipp, merrefelé próbálkozzak (holnap :D)? Köszi!

Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.09.17 -4 3 25629

"Mi a baj a C80-assal ?"

 

Ha ezt 1980 köröl kérdeznéd, akkor az lenne a válasz, hogy semmi. ( De ) már 2020'-van kis lépés híján. Tisztában vagyok azzal, hogy '80-ban még nem gyártottak C80-ast, de értelemszerűen, mivel ez a 200-as széria továbbfejlesztése ezért lényegében nem tér el sok mindenben a két típus. Tehát magyarán az a baj, hogy lehet, hogy jó állapot, meg még nincs bennük olyan sok km, de akkor is elavult technika. ( 280-ast kituningolnak, ennyi ) Különben az itteni győri 280-asokal egy időben épültek, tehát semmivel nem nagyobb számok, mint a többi.

Előzmény: norbee601 (25627)
Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.09.17 -2 3 25628

Olvasd el a cikket . 

 

 

Aztán rájössz, hogy amit írtál az egy halom hülyeség 

Előzmény: trizs77 (25625)
norbee601 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 25627

Mi baj a C80-assal? 

Előzmény: Nyakas-kakas (25624)
Joe0401 Creative Commons License 2019.09.17 0 2 25626

Találtam friss képet a buszról mely AFF-582 rendszámmal közlekedett egykoron a megyében. (:

trizs77 Creative Commons License 2019.09.17 -5 3 25625

Addig jó amíg ilyen kocsik érkeznek máshonnan.

Jó műszaki állapotban vannak.

Vigyáztak rájuk.

Üzembiztosak.

 

Ha helyettük új busz kell, tessék birizgálni a helyi kormánypárti képviselőt, hogy ne csak beszéljen új buszokról, hanem hozzon is.

 

 

Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.09.17 -9 2 25624

Valóban átkerült ez a két szar. Mikor fejezik már be ?

Előzmény: KZX003 (25623)
KZX003 Creative Commons License 2019.09.16 -3 6 25623

Újabb csuklós Ikarusok érkeznek megyénkbe.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

menetrendi1 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 25622

Kocsihiány van vagy lesz valami selejtezés is?

Előzmény: Törölt nick (25616)
KZX003 Creative Commons License 2019.09.13 -1 5 25621

Friss külső-belső fotók kerültek fel a hatodikként forgalomba álló ex. veszprémi csuklósról, a GNX-321-ről a gyoribuszok.hu-ra.

norbee601 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 25620

Városi kocsi ha kézis abban igyekeznek váltót cserélni.

 

De helyközis kocsiban nem fáj senkinek ha automata (úgyis az valószínű hosszabb áttételezésű ha ilyen kocsiban volt) 

 

Meg nem akkora ügy bontott ZF vagy Voith váltót se szerezni manapság...

Előzmény: Törölt nick (25618)
Takszi55 Creative Commons License 2019.09.11 0 1 25619

HFF-617 is automata, nem hiszem hogy bántják, hacsak nem kell valami helyis gépbe.

Előzmény: Törölt nick (25618)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.11 0 1 25618

Tudom, hogy a leharcolt Volvok kerültek a helyükre, csak ennek a 2-nek az áthelyezése is kicsit elhúzódott, úgy, mint a GNX-321-nél is. Ezért kezdte mindenki azt hinni, hogy nem lesz belőle semmi. Már februárban is szó volt az áthelyezésükről

 

Ezek után kíváncsi vagyok, hogy HHR-810 ,át lesz e alakítva botváltóssá, ha minden igaz automata van benne. Győrben figyelnek, hogy még a kapaszkodók színe is megegyezzen mindenhol.

Előzmény: pitz75 (25617)
pitz75 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 25617

Nem legenda, mindkettő eltűnt Veszprémből. A szokott fordáikon már egy hete a volt helyis Säffle Volvók dolgoznak. Nagyon nem akarták elengedni őket, de amit a sofőrök szeretnének, az nem mindig szempont...

Előzmény: Törölt nick (25616)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.11 0 1 25616

Na, ellentmondok magamnak. Mégse biztos, hogy "legenda" a C80-asos sztori, ugyanis mindkettő a győri telepen van már.

(KRR-180 és HHR-810)

Előzmény: Törölt nick (25610)
norbee601 Creative Commons License 2019.09.09 -1 1 25615

Hát attól a szivárványhajú takarítónőtől se lehet sok jót várni....

Előzmény: RadioTVEgon (25614)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.09.09 0 0 25614

De most úgyis polgimester választás. jó pontokat érhetnének el a jelöltek a helyi járatos fejlesztéssel, meg Győrben is.

Előzmény: T-600 (25603)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.09.09 0 0 25613

Na mégis hogyan. Inkább le kéne Óvárról hozni a 2 3 ajtós 263-ast, a mieinket meg felvinni oda . Vagy úgy is meglehetne , hogy a 3 helyközis bn18-ast kellene felváltva járatni.

Előzmény: T-600 (25603)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2019.09.09 0 0 25612

Üdv!

Az AFF-700 fordás még, vagy legalább tartalékként lehet rá számítani Győrben? (illetve ha van móvári kolléga, HSW-673 mennyire dolgozik?)

Törölt nick Creative Commons License 2019.09.07 0 1 25611

GTZ nem szemlés, most is láttam reggel pénteken a 12-esen

Előzmény: Oxi820 (25604)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.07 0 0 25610

Ezt már lassan 1 éve ígérgetik. Szerintem nem lesz belőle semmi.

Előzmény: pitz75 (25609)
pitz75 Creative Commons License 2019.09.06 0 1 25609

Elvileg igen, Győr helyközibe, mindkettő.

Előzmény: menetrendi1 (25608)
menetrendi1 Creative Commons License 2019.09.06 0 1 25608

Valaki erősítse meg, vagy cáfolja meg, hogy a HHR-810 és a KRR-180 átkerült-e Veszprémből?!

bakter72 Creative Commons License 2019.09.05 -2 1 25607

Átböngésztem az üzletszabályzatot evés ivás ügyben.Miért van az IKU 197 -en kiírva,hogy ne együnk

norbee601 Creative Commons License 2019.09.03 0 2 25606

Kapott Győr 6 veszprémi 280-ast. Nem jut plusz Sopronba?

Előzmény: Oxi820 (25604)
Volan-te Creative Commons License 2019.09.03 0 1 25605

IKU-197 újra közlekedik.

Oxi820 Creative Commons License 2019.09.02 -2 1 25604

GTZ-872 szemlés CDA-262 szemlés szóval nincs ami koszolgálja a reggeli helyiket

Előzmény: T-600 (25603)
T-600 Creative Commons License 2019.09.02 0 3 25603

El kéne már felejteni azt, hogy a 7:15-ös 2-esre helyközik forognak be. Reménykedtem benne, hogy ezt az új tanévtől megoldják, de ezek szerint nem foglalkoztak vele. A legnagyobb csúcsban 263-as, vagy Inovell egyáltalán nem megoldás. Pláne ha azok is előző járatukban késnek a városba beözönlő hatalmas forgalom miatt. És emiatt a helyi járatot használó utasok szívnak.

Előzmény: cherry_picker (25602)
cherry_picker Creative Commons License 2019.09.02 0 8 25602

Eljött a becsengetés ideje, és ahogy sejthető volt, ebbe beleroppant a ráadásul esős reggelre ébredő Sopron reggeli közlekedése – és tömegközlekedése. Erről persze nem az ÉNYKK tehet, bár ez a szakadó esőben várakozó utasokat nyilván kevéssé vigasztalja. Ma reggel 7 és 8 között a következő zajlott a "Jerevánon":


A 7.15-ös 2-est helyközi gép szokta kiszolgálni. Ma ezt hiába várták a diákok az 1/2-es felszállóhelyén. 7.20 körül ugyan elgördült előttük az induló 10-es, amivel a diákok többsége simán eljuthatott volna az iskolájához, a 10-esre azonban csak a kb. 150 méterrel távolabbi, IV. László király utcai felszállóhelyen lehet felszállni. Mivel vélhetően nem sprintfutók várnak a buszra, nekik esélyük sem volt addig elszaladni, meg persze balesetveszélyes is keresztül az úttesten…

 

Ez elgondolkodtatott, hogy vajon miért is jó az, hogy a végállomás ennyire szét van húzva. Régen ez a felszállóhely még a 10-es első megállója volt, amikor még a "végállomásról" indult. Miért ne indulhatnának ma is a IV. László irály utcán közlekedő járatok onnan, ahonnan a Juharfa utcaiak? Miért kell a buszoknak utasok nélkül megtennie ezt a szakaszt? Nyilván az utasok egy részének közelebbi felszállást jelentene, ha már a "végállomáson" fel tudnának szállni, ahol egyébként a buszok is parkolnak az indulási idejükig. A gerinchálózatot alkotó 1/2/10/10Y/20 menetrendje ütemesen van egymáshoz igazítva, mindig van legalább 7 perc az indulásuk között, így a 10/10Y/20-as simán indulhatna az 1/2-es jelenlegi felszállóhelyéről. Az 5/5A/11-es meg indulhatna a 7/27 felszállóhelyéről (mint anno), mert azok sem ütköznek időben – bár én mondjuk azt a felszállóhelyet áthelyezném a totemoszlophoz, hogy az utasoknak ne kelljen a fedett buszváró nélküli járdaszigetre menniük, és persze biztonságosabb is lenne. Arról nem is beszélve, hogy a kimaradó vagy csak késő buszra váró utasoknak csak kb. 30 métert kéne járdán megtenniük, hogy egy alternatív járattal jussanak el a célállomásukhoz.

 

Na de vissza a ma reggelhez! Szóval a diákok ott maradtak az 1/2-es feszállóhelyén, közben gyarapodtak is, mivel a fél nyolcas 1-esre is sokan érkeztek. Eljött a fél nyolc, de az 1-esre forduló gép még sehol. Néhányan észrevették, hogy indulásra készül a 27-es a járdaszigetről, ezért odafutottak és elmentek vele 7.33-kor. (Persze azzal max a Lacknerig mehettek, de már azzal is közelebb vannak a céljukhoz.) A többség ekkor még bizakodott az 1-esben, és maradt. De csak pár percig: hirtelen megrohanták a 7.37-es 20-asra készülő, de még a totemoszlopnál várakozó buszt, ahol a sofőr, vélhetően szabályt szegve, de maximálisan emberségesen, engedte felszállni őket. Ne felejtsük: ekkorra többük már majd' fél órát várt az esőben az 1/2-esre, hiába! A 20-as elindult a hivatalos, ám szintén távoli felszállóhelye felé, az 1/2-es felszállóhelye meg szinte kiürült. Aztán 7.39-kor befutott egy csuklós (talán a 13B lehetett), majd rögtön utána jött egy helyközi Credo, "2 LŐVÉR SZÁLLÓ" kiírással – alighanem ez indult volna 7.15-kor…
A csuklós rögvest fordult a 7.30-as 1-esre, így 10 perc késéssel, szinte üresen, elindult. A helyközi Credo viszont láthatóan tétovázott a totemoszlopnál: van értelme elindulnia öt perccel a következő 2-es indulása előtt?
Ekkor jött a reggel abszolút pozitívuma: győzött a józan ész, a Credo elindult, mint utólag kiderült: üresen "elvágtatott" a Lővér szállóhoz, hogy legalább visszafelé legyen egy 2-es, ha 10-15 perc késéssel is! A 7.45-ös 2-est persze hiába várta az a pár ember a megállóban. A 7.52-es, pár perc késéssel induló 10Y-ra nem tudtak ott felszállni, végül 8.05-kor vitte el őket egy éppen beeső majd azonnal induló busz, a nyolcórás 1-es.


Szóval úgy gondolom, az ÉNYKK próbálta menteni a menthetőt, de a forgalommal és az időjárással nem tud mit tenni. Viszont a végállomás felszállóhelyeinek fenti átalakításával sok utas életét megkönnyítenék, és ez pénzbe is alig kerülne. Bár nem tudom, ez mennyire önkormányzati ill. ÉNYKK hatáskör, de talán meg tudnának egyezni egymással az utasok érdekében.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!