Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Szerintem is inkább az öreg buszokat kellene a 12V-re küldeni, gondolom a fiataloknak, akik mennek a Voltra nem jelent akadályt 3 lépcső, de a helyi időseknek problémát jelenthet felmászni a buszra
Volt CDA is reggel, de mind1 igazából. Egyébként nagyobb értelme lenne a rozogákat küldeni a 12V-re, ott ahol leamortizálják őket. van lyenkor még pár szerződéses 260-as is ami a VOLT-ra megy, A Knykk-sakra gondolok
Összefügg a Volttal, hiszen holnaptól nagy eséllyel a csuklós Mercedesek a 12V járatokon fognak közlekedni, a győri 280-asok mennek a normál fordákra a mercik helyett. A Bn18-asok közül ma mind a három közlekedett (558, 522 és 330 is). Ma pedig CDA-262 tartalék helyett ment a CLH-695.
Nem tudom mennyire függ ez össze a Volt-tal, de normál járatokat csinálnak , a szokásos fordákat. Bn18-asokat nem látom, csak nem felmentek Győrbe ? :D
A Credo jelenleg szerencsére nem gyárt csuklós buszt. Ha a tervből tényleg lesz is valami, akkor az elmúlt évek beszerzéseit elnézve vagy Conecto NG, vagy Lion's City várható. Vagy esetleg Modulo, ha addig újra fel nem támasztják a gyártását.
Van már hír arról, hogy idén mely csuklósok érkeznek (ha érkeznek) Győrből Sopronba a Volt Fesztivál idejére? Tavaly a KEX-595 és a CCP-293 tartozott Sopronhoz egy hét erejéig, előbbi 12V járatokat, utóbbi pedig normál fordás járatokat végzett.