Keresés

Részletes keresés

Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25404

Gondolom a Blaguss-os háziszámok még nem lehettek vagy de?

Előzmény: Alexander Pistoletov (25401)
balu0106 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25403

Csak annyit tudtam amit akkor le irtam de Péntek este amikor utoljára volt ÉNYKK-s busz akkor azt mondta a sofőr,hogy még aznap este vissza kell vinni a buszokat meg tankolni le blobálták őket ennyi tudtunk.

Pár darab buszból már ki vették a fogyasztás mérőket többet nem tudok.

Előzmény: foglaltnévffghdfhge (25402)
foglaltnévffghdfhge Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25402

Lehet már tudni,hogy mi hová kerül?

Sopronba esetleg valami?

Előzmény: balu0106 (25357)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25401

Csak tudnám értelmezni azokat a számokat (60568, 60570) a szélvédők mögött.

VIN-vég nem lehet, mert odáig nem pörögtek el az alvázak, szériaszámokat tekintve meg túl kell legyenek már 600-on is - bár az MAN-nél ezt sosem lehet tudni.

Előzmény: KZX003 (25360)
Oxi820 Creative Commons License 2019.06.02 -1 0 25400

Most először írok ide. Elnézést, ha valami rosszat csináltam.

Előzmény: Ikarus_280 (25399)
Ikarus_280 Creative Commons License 2019.06.02 -2 2 25399

S hogy ezt megkérdezd, miért kellett regisztrálnod egy 17. nicknévvel? 

Előzmény: Oxi820 (25398)
Oxi820 Creative Commons License 2019.06.02 -1 2 25398

Szervusztok.

 

Olvastam egy bejegyzést az egyik közösségi oldalon, miszerint a KCM-439-et kiveszik a győri helyi járatból. Na most ennek mennyi a valószínűsége ? Még ezt a gyenge alacsonypadlós részarányt is karcsúsítani tervezik Győrben egy újabb 280-assal ?

Hallott valaki erről ? 

Balázs1a Creative Commons License 2019.06.01 0 2 25397

Vannak ott sokkal izgalmasabb bérelt kocsik is... :)

Előzmény: lobbanórotor (25380)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 1 25396
Láttam, persze, csak nem írtam le. A trilex felnisek.

Amúgy asszem Rába futóművekben is létezett trilex felnis kivitel, elsőben is, hátsóban is, csak Ikarus van nem azzal rakták őket.
Előzmény: norbee601 (25393)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25395
Melyik is? Mert nem egy szerepel a hozzászólásomban. :) :) :)
Előzmény: norbee601 (25394)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.01 0 1 25394

A CCP-293-ban is olyan van egy ideje, de azt valamelyik 263-astól kapta. 

Előzmény: Tomsz85 (25392)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.01 0 1 25393

Az Ikarus 200 család első futóműve nem végig volt Rába ugye, az elején szovjet gyártmányú volt? Valahol olvastam hallottam, nemtudom.

 

Nem csak az elején hanem orosz piacra nagyon sokáig.....

 

Azért biztos hogy láttál már olyat, még ha pár éve már valóban nemigen látni sehol sem... 

 

 

 

 

 

Előzmény: Tomsz85 (25391)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25392

Ááá, így már értem. A 118-típusú a kerékagy bolygóműves, tutulós. Ezt buszos berkekben nagyrábának, vagy nagyhídnak hívják?  

Aztán van a 007-es, az egyfokozatú hátsó futómű, kerékagybolygómű nélküli kivitel, ez csendesebb is, ezt nagyon könnyű megkülönböztetni. Kishídnak hívják?

 

És akkor van a videóban szereplő, ami szintén kerékagybolygóműves, csak későbbi gyártmány? Ha jól megnézném élőben, akkor biztos van észrevehető különbség külsőre is az agyrészen. Azt lehet tudni az oroszok miért ezzel kérték, pedig akkor már létezett a csendesebb kivitel is, a kerékagybolygómű nélküli. 

Aztán szinte egyforma külsővel is lehet vagy 60-féle alváltozat RÁBA futóműből. :) :) :) 

 

 

 

Előzmény: Takszi55 (25390)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25391

Az hogy középső híd, középső tengely az oké lenne, csuklósnál, de ez szóló busz.

 

Ha már futómű téma, akkor rákérdezek, ti biztos tudjátok itt. Az Ikarus 200 család első futóműve nem végig volt Rába ugye, az elején szovjet gyártmányú volt? Valahol olvastam hallottam, nemtudom. Rába első futóművet láttam jópárat, abban biztos vagyok. :) 

Előzmény: törzsutas 100 (25388)
Takszi55 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25390

Itt a költő arra a típusra gondolt szerintem, amivel talán a '90-es évek közepétől szerelték az orosz piacos kocsikat...kialakítása hasonló az MVG.118-as nagyrábához, hasonlóan vonyít is, de az agy mérete valamivel kisebb, nem ér ki a felni széléig. Nálunk a 263-asok, és a 3 GNX-37X-es 280-as volt ilyennel szerelt, de sokban már lecserélték. Típusszámát passzolom.

Előzmény: törzsutas 100 (25388)
matteo14 Creative Commons License 2019.06.01 -1 5 25389

Umleitung

törzsutas 100 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25388

Olyan, hogy "középrába hid" nem létezik. A háromtengelyes járműveknél, ahol a középső, azaz "B" tengelynek nevezett híd, Rába gyártmányú, nevezhető középső Rába hídnak. (pld-ul Rába Premier csuklós autóbusznál) 

A tengely (első híd)

B tengely (második híd, csuklós autóbuszon középső híd)

C tengely (harmadik híd)

Előzmény: Tomsz85 (25386)
norbee601 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 25387
Pl a 263-asok alatt láthatod, amelyikben még nem cserélték.
Előzmény: Tomsz85 (25386)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 25386

Mi az a középrába híd? Melyik hátsó futóművet hívják annak buszos nyelven? 

Előzmény: Ikarus 1014 (25382)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.05.31 0 1 25385

Hali. Nincsen már helyközis 415-ös. Legutóbbiakat is kiselejtezték Óvárról. A megyében már csak Sopronban forognak a 415-ösök helyiben. 

Előzmény: Ikarus 1014 (25383)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.05.31 0 1 25384

Igen, azok az alvállalkozók (például a kisbodaki maszek). Persze mivel magáncégnek alvállalkozik magáncég, így nem tudni részleteket, csupán a látottakra lehet hagyatkozni. Annyira azért nem vészes buszok azok sem. 

Előzmény: norbee601 (25381)
Ikarus 1014 Creative Commons License 2019.05.31 0 1 25383

Szép napot mindenkinek!

Nem tudtok valamit 415-ös Ikarusról? Járnak még a megyében valamerre helyköziben? Rég nem láttam már sajnos errefele!

Előre is köszönöm a választ!

Ikarus 1014 Creative Commons License 2019.05.31 -1 1 25382

Szép napot mindenkinek!
Tegnap volt szerencsém utazni a GZF-213-al,amit meg is örökítettem hangfelvétel formájában 
Remélem elnyeri a tetszéseteket.

 

https://www.youtube.com/watch?v=NmT3fK1E1-w&t

norbee601 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 25381

Látni a gyárban most is mindenféle régi szarokat (köhömm mintha a szerződés max 5 éves buszoikról szólna)

Előzmény: lobbanórotor (25380)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.05.31 0 0 25380

Az új buszok jelenleg még gyártás alatt vannak, leszállításuk július elejétől várható, azaz a tervek szerint legkésőbb augusztusban már minden motorgyári dolgozó az új járművek kényelmét élvezheti majd.

 

Addig a Blaguss a saját különjárati és/vagy tartalék állományával szolgálja ki a járatokat?

Előzmény: KZX003 (25360)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.29 -2 0 25379

Akkor Sopronból a győri járatra jó lesz a KZX-523,524,525-ből valamelyik ? :) 

 

Na ne szórakoztass 

Előzmény: BuszosBobby (25376)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.29 -1 2 25378

Röhögnék ha a végén konkrétan megszűnne a Győr helyi járat. Mert ennél lassan már a 0 is több.

Előzmény: norbee601 (25377)
norbee601 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 25377
Ennyiért senki nem fog szolgáltatni, az biztos.
Előzmény: Törölt nick (25374)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.05.29 -1 0 25376

Én helyköziben is jobban szeretem a helyi kivitelű/alacsony padlós buszokat. Ezért érdeklődtem a Credo Econell (PPH-627) után, az elővárosi beépítésű, és helyközis, ami rövid távon/elővároailag szerintem jó irány. Láttam már a 33-ason egy Sopron helyiben lévő Credo Bn12-est, az egyik mömaxos festésűt. 

Előzmény: Törölt nick (25347)
KZX003 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 25375

9027 Győr, Juharfa utca 7.

Előzmény: trizs77 (25372)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!