Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Az említett könyvben leírt öregedésgátlási módszerről (ageLOC) egy neve elhallgatását kérő biológus a következőket mondta az [origo]-nak: a könyv lényegében egy 140 oldalasra elnyújtott reklám, amelynek a lényege körülbelül 2 oldalra ráfért volna. Tudományosan nem teljesen blődség, bár a színvonala egy közepes BSc-szakdolgozatnak felel meg. Az alapállítás, miszerint a génexpresszió megváltozik az idő folyamán, és ez lehet az egyik oka az öregedésnek, tulajdonképpen valós tudományos tézis, viszont az biztos, hogy nem a könyv szerzője áll elő vele először. Ugyanakkor, ami kihámozható az ageLOC metodológiájáról, az elég semmitmondó (nem véletlen, hogy a PubMed egyetlen cikket ad ki az ageLOC-ra).
..
..
. A biológus szakember szerint a könyv egyes kozmetikai reklámokhoz hasonló: nagyon tudományosnak hat a laikusok számára, de igazából nem tudni, mi történik a gének szintjén. Ha ezt valaki tudná, nem könyvet írna róla, hanem cikket a Nature-be, és Nobel-díjat kapna érte.
"Egyébként hol érezted azt, hogy amit mond, szakmailag nem megalapozott, üres dícséret? Kb. hol van az a rész? Azt meghallgatom újra." Nem vagyok sem orvos, sem biológus. Ezt a szakma tudja megítélni.
Hát akkor csak elment az előadásra ,dicsérte a céget, felvette a felépti díjat és hazament. Ez akkor lesz kockázatos, ha esetleg olyan dolgokat mondott, amellyel csökkenne a szakmában az egyetemi tanári, kutatói tekintélye.
Mi az, hogy "reklámoz"? Elmondta a kutatási eredményeket. A grafikonon, amit mutatott nekünk, három csoport mérési eredményei voltak. A kontrollcsoporté, amelyik semmilyen terméket nem kapott. Egy másik cégé (nem tudom milyen termékkel) és a nuskin terméket kapott csoporté. Na most, akkor ezek az eredmények annak a másik cégnek nem jelentenek reklámot? És ha a nuskiné nincs rajta? Akkor meg igen? Szóval hogy van ez?
Reklám, vagy mérési eredmények?
Párizs73, akivel a legkevésbé vagyunk (legalábbis mlm témában) egy véleményen, még ő is talált rá okot és megnézte.
Egyébként mi a gond a fonalférgekkel? Ha a genetikusoknak mint egyik etalon vizsgálati módszer megfelel, neked miért nem? Van valamilyen tény, ami az ő figyelmüket elkerülte, a tiéd meg nem?