Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Mi az, hogy "reklámoz"? Elmondta a kutatási eredményeket. A grafikonon, amit mutatott nekünk, három csoport mérési eredményei voltak. A kontrollcsoporté, amelyik semmilyen terméket nem kapott. Egy másik cégé (nem tudom milyen termékkel) és a nuskin terméket kapott csoporté. Na most, akkor ezek az eredmények annak a másik cégnek nem jelentenek reklámot? És ha a nuskiné nincs rajta? Akkor meg igen? Szóval hogy van ez?
Reklám, vagy mérési eredmények?
Párizs73, akivel a legkevésbé vagyunk (legalábbis mlm témában) egy véleményen, még ő is talált rá okot és megnézte.
Egyébként mi a gond a fonalférgekkel? Ha a genetikusoknak mint egyik etalon vizsgálati módszer megfelel, neked miért nem? Van valamilyen tény, ami az ő figyelmüket elkerülte, a tiéd meg nem?
Minden előadó tisztában van azzal, hogy bárki megnézheti-meghallgathatja amit mondanak (az utca emberétől a gvh-son keresztül a szakmabeli professzorig). Nem tudom mennyi pénzt kapnak, de annyit biztosan nem, amiért a múltjukat és jövőjüket eladnák.
Egyébként hol érezted azt, hogy amit mond, szakmailag nem megalapozott, üres dícséret? Kb. hol van az a rész? Azt meghallgatom újra.
Amire annyira hivatkozik, hogy W_B legalább írt Vellainak az előadással kapcsolatban (nem tudhatjuk, hogy megtörtént-e), nem azért volt, mert annyira kiváncsi volt Vellai előadására a Nuskin csodaszerrel kapcsolatban, hanem az érdekelte, hogy nem éltek-e vissza a nevével, mint az már más cégeknél más szaktekintélyekkel többször megtörtént. Ezt akarta tisztázni.
A nagy kérdés, hogy menyire motiválta Őket a cégtől kapott pénz és menyire beszéltek szakmai meggyőződésből? Persze ugyanezt a kérdést a gyógyszeripari cégek rendezvényein felszólaló orvosok kapcsán is fel lehet tenni. Az emberek többsége nem orvos és nem biológus. Mi alapján döntsön az egyszerű vásárló a Nuskin termékek mellett? Amelyek ráadásul túl vannak árazva.
Én már 2 éve is leírtam, hogy nem hallgatom meg, mert nem érdekel előadás a fonálférgekről. Ezt van aki megérti és van, aki nem. Meg eleve nem nézünk meg előadást, ami Nuskin csodaszert reklámoz, ennek meg te vagy az oka.
Átfutva az anyagokat, őket találtam előadóként a címekben (azok között, akiknek a felvételét nem én rögzítettem és neveztem el, lehet még orvos-kutató, de most maradjunk ezeknél):
Dr. Herszényi Tamás Dr. Balogh Mária Dr. Sebestény Tamás prof Dr. Csomai Zita Dr. Béky László
Dr. Fodor Alpár
Dr. Gszelmann Róbert
Dr. Barna Barbara
Dr. Czeizel Endre prof
Dr. Vellai Tibor prof
Dr. Fenyvesi Béla
Dr. Horváth Zsolt
Volt aki egy, volt aki több előadást tartott (utóbbiak között volt aki öt órást). És nem toborzó rendezvényen, hanem workshopon (teltek is a füzetlapok, rendesen). A külföldi előadók javarésze céges kutató.
Tehát az általam is sokat bírált motivációs előadások mellett vannak kutatók által tartott előadások is amelyekhez hozzá lehet jutni. Hány kutató ( magyar és külföldi) tartott előadást?