Nagyon szeretünk motorozni a haverokkal, főleg crossozunk de csak a magunk szórakoztatására. Elég sok technikai problémánk van, a kissé régi elavult gépek miatt. Ezeket a szerelési és egyéb gondokat szeretnémk megosztani másokkal, hátha tudunk egymásnak jótanácsokat adni.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Most fogom megvenni az első cross motorom! Egy Kawasaki KX 250est néztem ki! Szerintetek jó motor? Érdemes megvenni? Nekem nagyon tetszik, de azért véleményeket várok! Előre is köszi!
Nem régen kezdtem motorozni (a spanok kedvéért próbáltam ki) és nagyon tetszik a dolog(talán nem is menne olyan rosszul). Édesanyám venne is nekem egy motort, csak még nem nagyon értek hozzá szóval nemtom mivel kéne elkezdeni. Ezért szeretnék tőletek tanácsot kérni.Lécci írjatok.
(Egyik haverom egy Yamaha 600XT-t szeretne nekem kipofozni...Szerintetek érdemes lenne v egy más típussal kezdjek?-figyelembe véve h először csak a durvább terepet szoknám, nem "vagánykodnék".)
hi all! merre szoktatok motorozni járni? én only pálya, és only cross :D ez a cikk megdöbbentő, bár nemtudom egy 400kilós vaddisznót hogy tud valaki úhgy elütni hogy ne törje össze magát!
Mo.-on azért mennek sokan erdőkbe meg hasonló helyekre mert nincs módjuk elutazni 20-30-50 kilómétereket azért hogy egy komoylabb endurocross pályára mehessenek! A pályadíjakról nem is beszélve! oylan helyen ahol mi is motorozunk S.-ban egy magánterületen kiépitett pályán miért kell az államnak beleszólnia?! ki akarják nevezni9 környezetvédelmi területnek vagyis megböüntetnek ha továbbra is ott leszünk! :@ Magánterület mostantól azt jelenti h azt csinálsz rajt amit én mondok még ha tied a föld akkor is!!!??? ez ehgy nagy szemétség! Külföldön valakinek van egy darab földje, hiv 3markolóst megcsinálja a pályáját és akkor megy rajt amikor akar, persze kivétel éjszaka a csendháborítáés miatt! de ez még érthető is! nagyon rossz helyzetük van sztem mind az endurosoknak mind a crossosoknak Mo.-on. és nem szorongatni kéne őket hanem oylan pályákat kiépiteni, ahol nyugodtan motorozhatnának! vagy ha ezt nem is, de az engedélykérési meg hasonló költségeknek nem százezreknek kellene lennie!
ennyit erről sztem egy nagy lóf*sz az egész ami itt van.
Helló, engem személy szerint nem érdekel, mert én stihl olajat használok az olcsóbb és még semmi gondom nem volt vele, de írd be a krosszmotorok topicba is hátha ott valakit érdekel.
OK. kösz. asszem egy időre leállok a motorokkal, míg tönkre nem megyek testileg lelkileg.:-) szereztem már pár sérülést, ami lehet el sem múlik, nem komoly, de mégis van engem meg zavar.Áttérnék endurora ha lenne cash. Én is meg szeretnék szabadulni a hondától, ha egyszer lábraáll. bár ebben egyre kevésbé hiszek. azért kösz. csáh.
Van nekem egy eladó crossmotorom, egy suzuki rm 125 ccm 1992-es, elöl hátul tárcsafék, fordított teleszkóp, ez bármikor pöccre indul. 280 000 Ft-ért árulom, ha érdekel téged vagy akárkit, akkor szólj.
Kösz. majd átnézem egyszer újra az egész szart, ha lesz erőm hozzá. Már néha ugy vagyok hogy összevágom a gépet. nagyon fel tudja baszni az agyam. valami mindíg rossz. ha kijavítom akkor előjön más. jól beszoptam vele.
aA benzin meg az olaj nem befojásolja.Most szerintem az következik, hogy meg kellene nézni, hogy mjó helyen adja-e a szikrát a gyertya (felső holtpont előtt kb. 2 mm-rel) aztán, hogy nem-e szakadtak le a membránlapok (a karburátor és a henger között van), ha kiveszed a gyertyát és száraz akkor kell a hengerbe önteni egy kis benzint, akkor talán elindul.