T. Motoros társadalom!
Nem is olyan rég komolyan feltűnt a színen a Hyosung márka. Elég ütősnek tűnő gépeik vannak/lesznek.
Hyosung júzerek, más márkák hívei, gyertek ide, értekezzünk, tényleg jó motorok ezek, egyáltalán /megéri/érdemes/szabad Hyosungot venni?
Hyosung GT 250 N-hez keresek sport, vagy gyári kipufogót, illetve az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne egy gyári kipufogóból dögösebb hangot kicsikarni.
Csak jelezni szeretném, hogy a fiamnak van egy GT 650 SH-ja utóbbi időben a vákumos üzemanyag csappal volt problémája. Javítani nem igazán lehetséges, ezért vett 10e forintér gyári újat sajna nem sokáig bírta, pár hónap és kb 1000km tett meg azóta. Keresgettem hogyan tudok neki segíteni. Ekkor rátaláltam a hasonló tankra rögzíthető yamaha robogó vákumos üa. csapra. A fiam elvitte a Hyo csapot összemérte tökéletes a felrögzítés méretre, a szigetelés is azonos. Ami különbözik az a helyzete, a Hyo fekvő elrendezésű a Yam... álló de elfér a hátsóhenger felett bőven. Azóta be is lett építve, remekül működik.
Kikeresen és teszek fel képet is nem sokára, a típusát is leírom.
A minőségről talán elmond valamit a Kunmadarasi 24 órás megbízhatósági versenyen elért 2.helyezés!
Röviden: HYOSUNG GT250 - 2005-ös évjárat, széria kivitel - 580 megtett kör - 1856 megtett kilométer - összetett 2. hely - 4 hátsó gumi - 3 elsõ gumi - 1 kuplung kar - 115 liter benzin - 1 esés 130 km/h-val - fékbetétek és olaj cseréje - és semmi más - továbbra is szolgálati motorként folytatja karrierjét
Pontosan ebben a dilemmában vagyok én is, de tartok a koreai minőségtől, alkatrészellátástól. Viszont ez a gép sokkal különb, mint egy CBF 250 (teljesítmény), és a kötelező is szempont. Igaz, már nem ccm, hanem teljesítményalapú, mégis több egy GS 500-é, akkor is ha csak 25 kW-os változat.
Fogyira én is várnék válaszokat, esetleg utalást a visszaolvasásra.
Igazából nekem egy nagyon olcsó fogyasztású és fentartható moci kellene. Gondolkoztam a Kawa er-5 a Suzuki gs500 Honda cb500 motorokonde nagyon öregek vannak 500eft ért. Most még a 650 vagy a 250 hyosungon gondolkozom. Nekem Á-B be szeretnék eljuttni és turázni nem akarok egykerekezni és 180-al tempozni,de a 120-140-et szeretem. És hogy minék kevesebb ből eljussak 500-600km-ert
Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Írok ide, hátha újréled ez a fórum. Érdekes, hogy senki sem ír semmit, pedig egyre inkább kezd a köztudatba kerülni a márka. Kíváncsi vagyok van-e véleménye valakinek ezekről a motorokról.