Keresés

Részletes keresés

picipc Creative Commons License 2021.01.04 0 0 202

Nekem eddig nagyon jól ment bármely Aqua Computer vásárlásom: míg vállalkozó nem lettem, magamnak és a munkahelyemnek vásároltam dolgokat, ebből amikor a (fél-Samsonite) laptop hordozó hátitáskát visszavittem mert elszakadt, kicserélték egy másikra ami több éve simán bírja (vagyis nem érdemes a márkára menni, valami American Express volt a felirata de elvileg Samsonite márka alatt futott a weben). 

 

Amióta IT vállalkozó vagyok, elsősorban az Aqua.hu-n vásárlok technikai kütyüket, személyes átvétellel.

 

Csomagküldéssel több cégnél is megjártam. Azóta olyan boltokban bízom, ahol személyesen át tudok menni a terméket és van reklamációs lehetőség meg szervízhálózat, ahol javítanak és bevizsgálják / visszaküldik a hibás terméket. (Nekem egy Sulinetes kedvezménnyel vett Samsung HDD akadt ki mert a régi 74-es trolin, az elektromágneshez közel állva szállítottam, mert akkor még nem tudtam, micsoda erőtérben állok... aztán visszavittem, a gyártó cserélte és lett egy új HDD-m, mindez persze több hét alatt, még vagy 15 éve.) Szóval régóta vásárlok tőlük és nekem jó a tapasztalatom. Hozzájuk a Rufusz Computer volt BME-közeli cégtől jöttem át, mert helyileg közelebb volt. De még a Rufusz is megy, és nem lehet rossz cég az sem. Az Euronics szerintem drágább mint az említett kettő. A teljesség kedvéért leírom, hogy az EMAG és az ALZA nekem ugyancsak bejött (utóbbi meglepően hosszú csomagküldési idővel).

XNC Creative Commons License 2020.08.03 -1 0 201

Nincs szerencséd.

A régi gépem 10 évig bírta;

az új 5 éve megy.

 

Persze voltak javítva.

Előzmény: Törölt nick (199)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.03 0 0 200

A Zóna computers szervizt tudom ajánlani helyette.

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.03 0 0 199

2 hete kínlódom a számítógéppel, random lefagyásokat produkál, már a hányinger kerülget az egésztől. 25 éve buherálom a gépeimet, nincs pénzem szervizre, főleg hogy mindenhol átvernek, lehúznak. 10+ videokártyát elfogyasztottam, mind bedöglött VRAM hibával. Az otthoni számítógépeket eleve úgy tervezik, hogy minél hamarabb elromoljon és instabil legyen, a cél, hogy évente cserélni kelljen a gépedet. Ezt úgy csinálják, hogy alapból mindent overclockolnak, amit lehetetlen kikapcsolni, garantált a szétsülés.

Ahhoz meg nem mindenki ért, hogy rendszeresen portalanítsa a gépet, pasztázza a CPU-t, tesztelje a tápot, egyesével zárja ki a hibalehetőségeket, biost frissítsen és amúgy is kinek van erre ideje.

 

Egyetlen lehetőség a Zóna computers, az üzletek egymás után húzzák le a rolót. Ez közel is van nekem, ajánlani tudom. Egyáltalán létezik még szerviz, vagy csak lehúzós magánvállalkozók és Aqua kategória? Egy kisvállalkozó kijött, megnézte a gépet, azt mondta, hogy javíthatatlan, nem csinált semmit, de elkért 6000 Ft kiszállási díjat. Utána elpárolgott.

A zónában még nem vertek át. Nagyon fényezik magukat a weboldalukon, és el kell ismernem, hogy eddig nem csalódtam. 


light1994 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 198

Előrendeltem egy terméket náluk, és többször is kérdeztem tőlük, hogy a megjelenés napján át tudom-e venni. Mindig azt a választ kaptam, hogy igen a megjelenés napján átvehető lesz.
Ennek ellenére a megjelenés napján nem tudtam átvenni, mert elfogyott a termék..... és erről még csak nem is küldtek semmilyen értesítést, félúton fordultam vissza mikor a chaten közölték hogy nincs mit átvennem mert elfogyott.....

XNC Creative Commons License 2018.04.11 -1 0 197

1 kicsit lassúnak tűnnek....

Anti Anti Creative Commons License 2018.04.09 0 0 196

Utolsó éves nettó árbevétel 6 828 844 000 HUF. 2016-ban. Tehát majdnem 7 milliárd forint...

Előzmény: homo consumens (193)
88Teo88 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 195

csak kíváncsiság képp, mi a véleményetek az euronics-ről? 

philipsmaniac Creative Commons License 2018.03.23 0 0 194

Az aqua végleg elásta nálam is magát. Nem csak lassú a szerviz de szart sem ér. A bevitt hibás garis billentyűzetet nem javították meg, természetesen pofátlanul behazudták hogy megjavították. Bent a bótban kipróbálásra esély sincs, csiliárdan állnak sorba. Csak azt nem értem ha dilettáns idióták ülnek a szervizben akik semmihez sem értenek, akkor miért nem mondják meg őszintén hogy nem tudjuk megjavítani, legfeljebb kicserélik oszt jóvan. De nem, bebumlizom a városba, fizetem a parkolót, átbasznak és vihetem be újra. Ha megint átvernek behajítom a billentyűzetet a kirakaton. Van olcsóbb közelebb is más bolt mostantól onnan vásárolok. További sok sikert: egy volt vásárló.

homo consumens Creative Commons License 2017.12.05 0 0 193

Amúgy sem vagyok egy fogyasztáscentrikus "vásárló" vagy "honpolgár", ezt is a kényszer szűlte. Árgép: Nem sok a különbség, de kösz. Bocs, de egyik multiért (vagy kisebb kereskedelemért) sem fogok krokodilkönnyeket hullajtani, akármilyen adók terhelik, én csak azokkal a munkavállalókkal vagyok megértő vagy "szolidáris", akiket ott különböző pozíciókban úgymond kizsákmányolnak. Kíváncsi lennék azért, hogy pl. az Aqua tulajdonosa (tulajdonos köre) milyen körülmények között él és milyen a bérszinvonala azoknak, akik ott "lejjebb" melóznak. (OFF Persze a béregyenlőtlenségből adódó bérfeszültséggel a munkavállalókat is meg lehet osztani, de én mindig azt mondom, hogy a "proliknak" nem egymás zsebében kéne turkálni, hanem a tulaj, a munkaadó zsebében.) :-) 

Előzmény: nicko (191)
homo consumens Creative Commons License 2017.12.05 0 0 192

...gyakran megyek, úgyhogy mindegy. Néha meg úgy vagyok vele, hogy inkább kint költöm el. : -)

Előzmény: nicko (190)
nicko Creative Commons License 2017.12.04 0 0 191

felolem szidhatod a boltot nem zavar, de ugye van argep meg arukereso megy egyebb lehetosegek olcsobban is vasarolni mint toluk.

Előzmény: homo consumens (189)
nicko Creative Commons License 2017.12.04 0 0 190

nemte itt 2-3 ezert Ft-on rugozol kimenni es visszajonni tobbe kerul..

Előzmény: homo consumens (188)
homo consumens Creative Commons License 2017.12.04 0 0 189

Még vmit... Ha "nem tudják" olcsóbban adni, akkor "legyenek szívesek" (ha, ha, ha!) NE tegyenek fel kamuból olyan terméket, amit nem is lehet kapni, és amely termék többedmagával CSAK azért szerepel, hogy "gazdagnak" tűnjön a termékkínálatuk. 

Előzmény: nicko (187)
homo consumens Creative Commons License 2017.12.04 0 0 188

Igen. CD-R-től kezdve a műsoros CD-n, DVD-n és BD-n át a HDD-ig, és szegénykéknek még rárakódik minden más ktg (bérköltség, rezsi, szállítás, esetleg vám) + a haszon. Akkor nagyon önfeláldozók lehettek azok, akik a "Blöff Friday"/"Blöff Weekend" előtt 2-3 nappal levitték az árát 25000-28000 HUF köré ennek a 2017 nyárán piacra dobott modellnek (WDBTLG0010BGY), vszínüleg nagy kockázatot vállalva le is mondtak (volna) a haszonról ha lett volna belőle 3db eladásra szánt mennyiség a részemre (amit telefonon le is egyeztettem velük), most meg persze visszakúszott az ára 31000-34000 HUF-ra. Nincs ezen mit csodálkozni. Nekem elvi kérdés, hogy ennyiért ne vegyem meg, és gyakorlatilag se "tudok" ennyit áldozni rá. És most meg már tényleg úgy tűnik, hogy rugózok ezen a eseten, de hidd el, hogy neeeeem. :-) Úgyis ritkánt veszek ilyen dolgokat, most is csak kb. 1800 (2000) film (avi, mkv, mp4) duplikált tárolásához kéne, mert félek hogy elszáll vmelyik régi vinyóm. Nem baj, majd január végén kint megveszem átszámítva 23000-25000 HUF/db-ért 3 év garival.

Előzmény: nicko (187)
nicko Creative Commons License 2017.12.03 0 0 187

ugye azzal tisztaban vagy az araknal, hogy csak nalunk 27% az afa, hogy az artisjus adok is rarakodnak adathordozokra...

Előzmény: homo consumens (184)
homo consumens Creative Commons License 2017.11.26 0 0 186


2. Igen három kell, mert most van rá pénzem. 1TB-sekben bízok jobban, ennyi... 

 

3. Tényleg?! Nem mondod! ;-) 

4. Bécsbe' csak azér' éri meg nekem, mert gyakran megyek.  

5. Bécsbe' csak azér' éri meg nekem, mert gyakran megyek. "Teleportálni"..., eccer megpróbáltam, de Bécs helyett, Bratislavaban álltam össze újra (álltak össze az atomjaim, molekuláim, az alkotórészeim, etc). (De ott is olcsóbbak az ilyen kütyük, most voltam októberben, de most vasúton.) ;-)

6. Basszus, ezt nem tudtam. Kösz az infóért!!!

7. Ezt kifelejtettem az előző hosszászólásból: Előző napon még volt belőle (elvileg), telefonos egyeztetés után adtam le a rendelést, direkt rákérdeztem, az árra, a darabszámra. Semmi köze nem volt a "Blöff Weekendhez".

8. Nem kell kéz alatt, eddig is az Aqua.hu-n vettem a HDD-ket. Bár nem vagyok gazdag, de most sem sajnáltam volna rá az összeget. Ha meg Bécsben veszem meg, akkor ott is csak hivatalos helyről..., és még jó, hogy van garancia. Ha hibádzik valami, tudom intézni, érvényesíteni a garit is (mert gyakran megyek).

9. "...bexarik mindörökre odavész", ezér' is érdemes még egy másikon (duplán) tárolni az adatokat, én így teszem.

10. Tuti, hogy kapzsik. Nem "annyira" sürgős, de az akciós ár annyi Mo.-n, mint kint a nem akciós, sőt még kicsit olcsóbb is... Nézz körül, ha nem hiszed! Nem vagyok az a gyakori vásárló, és mér' állnék be a sorba egy iPhone-ért, amúgy is rühellem az ilyet, és amúgy nem is ismersz, és felesleges ilyen konzumidiótának beállítanod. Különben is ezt a rendelést (meghiúsult vásárlást) tesztként fogom fel. Annyira nem érdekel, hogy már bánom is, hogy írtam ide a topikba. Mert kint meg tudom venni, és lesz belőle három. Azé' inkább lesz@rom az egész történetet, minthogy nagyon felizgassam magam, hidd el. ;-)

 

PEACE

Előzmény: ZiBorg (185)
ZiBorg Creative Commons License 2017.11.25 0 0 185

1. A "gazdag nyugaton" le se xarnak 3x 3750 vagy mennyi forintot, pláne nagyságrendileg 80ezerhez képest, amivel itt most tele(s)írtad a topikot.

 

2. Egyáltalán minek pont ez a külső lemez, pont három db, és pont egy terra, pont az aquából?

Akinek bármiből rögtön 3db kell, az már nem valami "pistike a sarokról lementi a kis pornógyűjtit" szintű home-dolgot akar,----> akkor valami komolyabb feladat van, arra legyen keret, amiből telljen rá neki.

 

3. Három kicsi mindig, mindenből sokkal-sokkal drágább, mint egy nagy, egyrészt.

 

4. Másrészt, ha ki is jön valami utazás(???) bécsbe(!?!?) ennyiből mint az árkülönbözet, (buszon poshasztod magad egy napot ezért a pénzért?)

 

5. ..jabocs, nem. Az árkülönbség-jegyért, mert annyi a bulin a "haszon" ugyebár. Vagy tudsz teleportálni is, esetleg futva mész bécsig?

 

6. Normális országban ezalatt mig ide a hülyeséget írod, normális ember dolgozik valamit, és ennek az összegnek a sokszorosát keresi,

 

7. ...vagy bele sem xarik és pihen, bulizik, relaxál, akármi, nem idegből veri magát, hogy milyen a kereskedő, mert pont az amit ő álmodott, nem volt ott és akkor, amikor ő elképzelte.  (csak máshol vagy csak párezerrel drágábban épp)

 

8. Ennyire rágod a gittet?? Oké, akkor: vedd meg kéz alatt, "használtan", felmész apróra, legmegbizhatóbb emberektől 100% elégedettség, többezer + visszajelzés, (feketén, naná, se áfa, se adózás, se cég, se semmi), 10e alatt(!) vagy akkörül van ilyesmi 1TB külső HDD.

Bontatlan, garantáltan 0 perces, 100%os.

 

Jahogy garancia is kell??? ...miért, amit bécsből hozol szürkeimportba, arra ki és hogyan ad neked idehaza bármiféle gar-t? 

 

9. (nameg HDD-nél -ami már jövő nyáron kb a fele lesz forintban-, pont a gar és a HDD értéke a lényeg biztos,  nem ám a rajta lévő adat, áááá......ami ugye, ha bexarik mindörökre odavész)

 

10.Szóval lehet ,hogy a kereskedő kapzsi, az biztos ,hogy nem (csak) ott van a probléma ilyen esetben, minden történetnek két oldala van, de ha valami akciós, nem is értem mirét gondolja bárki ,hogy az neki jár akkor és annyiért, azonnalra.

Esetleg ennyi ésszel állj be az uj iphone megjelenésekor a 3000 fős sor végére, (pedig ott nemhogy nem akciós a telefon, sőt!!) ácsorogj ot tpár napot, majd tomboljál ,hogy nem elsőnek, és nem 10.-nek hanem kb. egy hét múlva kerülsz sorra és jutsz telefonhoz.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: homo consumens (184)
homo consumens Creative Commons License 2017.11.25 0 0 184

Aqua.hu: A tegnapi törölt rendelésemhez (amiről utólag kiderült, hogy már nincs készleten, és egyelőre nem beszerezhető ez a vadiúj 2017 nyári modell, annak ellenére SEM, hogy felajánlottam, hogy bár sürgősen szükségem lenne a külső tárolókra, tudok várni pár hetet is, hogy ezen a normálisabb áron megvásárolhassam), ami 

 

3 db --> 1TB WD 2.5" My Passport Ultra külső winchester szürke (WDBTLG0010BGY) 
(3db x 25.490 Ft = 76.470 Ft) 

https://www.aqua.hu/1tb-wd-25-my-passport-ultra-kulso-winchester-szurke-wdbtlg0010bgy-534254.html

 

lett volna, szeretném hozzátenni, hogy a kapzsiságnak és az arcátlan árréspolitikának nincs határa Madzsarisztánban. Lehet, hogy tévedek, de a gyakorlatot ismerve, van egy olyan érzésem, sejtésem, hogy túl olcsón (25490 HUF) rendeltem meg ebből a termékből 3 darabot a "Blöff Weekend" (valahol "Blöff Friday") elindulása előtt és ez sértette az "üzletpolitikájukat". Kíváncsi leszek mennyibe fog ez kerülni az Aqua.hu shopjában, ha újra kapható lesz, kb. 31.000 - 33.000 HUF. Már most látom, egy csomó hasonló terméknél, hogy hogy visszakúsztak az árak a "Blöff Weekendre". 

Lásd még alant, hogy a gazdag Nyugaton ez mibe fáj nekik most: 


1TB WD 2.5" My Passport Ultra (WDBTLG0010BGY) 
€67,90 EUR = kb. 21728,80 HUF
https://www.heise.de/preisvergleich/western-digital-wd-my-passport-ultra-2017-schwarz-1tb-wdbtlg0010bgy-a1654613.html

 

1TB WD 2.5" My Passport Ultra (WDBTLG0010BGY) 
€72,59 EUR = kb. 23228,80 HUF
https://geizhals.at/western-digital-wd-my-passport-ultra-2017-schwarz-1tb-wdbtlg0010bgy-a1654613.html

 

1TB WD 2.5" My Passport Ultra (WDBTLG0010BGY) 

€71,99 EUR = kb. 23036,80 HUF 

https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss_2/262-3649970-7748942?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=WDBTLG0010BGY

 

Szóval indulás Bécsbe! - a részemről. De érdemes a bécsi januári leértékeléseket is megvárni.

 

nagygabor82 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 183

Üdv Mindenkinek!

 

Eddig alapvetően elégedett voltam az Aqua szolgáltatásaival, legalább 600K-t hagytam már ott. Az tény, hogy a szervíz lassú, de ezen kívül nekem minden oké volt mostanáig.

 

Rendeltem egy terméket, amely aztán nem tetszett, ezért úgy gondoltam élek az elállási jogommal. A terméket és a csomagolást is kifogástalan, tiszta, sérülésmentes, egyszóval makulátlan állapotban vittem vissza. Mivel tudtam, hogy erre sor kerülhet, kicsomagolásnál nagyon vigyáztam mindenre és a termék is éppcsak csak kipróbálva lett.

 

Amint betértem az üzletbe, és közöltem az eladóval, hogy mit szeretnék, onnan a szervízbe küldtek. Ott a termék rövid vizsgálata után kiszúrták a szemem egy szervíz munkalappal, mondván, hogy nekik is 14 napjuk van visszafizetni a pénzt, mert időbe telik amig ez átmegy az adminisztráción, stb, stb... Adjam meg az elérhetőségem, és majd felhívnak. Rendben mondom, legyen így.

 

Ezzel alapvetően nem is lenne akkora gondom, de (!) máshol már többször is elálltam a vásárlástól gond nélkül, és azonnal visszaadták a pénzt, nem hivatkoztak semmire. Az Aquához visszavitt termék egyébkénr nem olyan, ami csak úgy szokott lenni, de mire hazaértem, érdekes módon lett belőle az adott üzletben, azonnal átvehető formában.

 

Ez azért bosszantó, mert vidékről utaztam fel, csak emiatt, és hazaérve azt látom, hogy nagy valószínűséggel azonnal átment a cucc a rostán. Nyilván nem szereztek be az adott termékből egyet csak úgy, hogy vegye meg akinek kedve van. Szóval köszönöm, kíváncsi vagyok, mikor hívnak.

voltakeppeni Creative Commons License 2017.10.10 0 0 182

Sajnos nekem is rossz tapasztalatom volt az Aqua computerrel. A szervizben irtó lekezelően bántak velem, mikor egy terméket ráfizetéssel be szerettem volna cserélni. Az óriásira nagyított fotókon addig manipulálták a szabad szemmel alig látható karcokat, amíg aztán ráfogták, hogy sérült. Pedig az általuk mintának bemutatott sérülésmentes példányok is ugyanúgy néztek ki.

dustinzahn Creative Commons License 2017.09.11 0 0 181

Kedves Bilby, gondolom azzal nem vagy tisztában, hogy ha veszel egy ifos cuccot és azt beregisztrálod, akkor annak a garija az apple-nél leállíthatatlanul/visszavonhatatlanul elindul.
A kereskedelmi egységeknek full bukó ebből a szempontból az apple cucc.

És mi van ha a te kedvedért berendeltek egy 200ezres cuccot, te elállsz, és kb 6 hónapig nem veszi meg senki?

Addig is ketyeg a garija, és ha valaki 6 hónap múlva megveszi, ugrott 6 hónap a gariból.
Te komolyan megvennél teljes áron egy olyan apple cuccot aminek már elindult a garija???

Ugye hogy nem! Az a motyó jó ha a felét éri úgy.

A korábbi hozzászólóknak. Igenis megkövetelheti egy cég elállás esetén, hogy az eredeti csomagolásban szolgáltasd vissza azt amitől el akarsz állni.
Ezt még a fogyasztóvédelem is elismeri, az a kritérium, hogy az ÁSZF-ban benne kell lennie, hogy feltétel az eredeti csomagolás.
Ez persze bliszteres cuccoknál nem követelmény, de mondjuk egy HiFi-nél fura ha egy zacskóban viszed be, és követeled a teljes vételárat.

Előzmény: Bilby (180)
Bilby Creative Commons License 2017.09.05 0 0 180

Hát, engem is.

Gusztustalan amit csinálnak.

Én egy Ipad-et vettem onnan (150eft értékben), amit másnap be akartam cserélni egy 190eft-osra.
Minden dumát bedobtak, hogy azt nem lehet, mert az apple termékekre nincs csere stb., totál hülyének néztek.
Persze mondom, mert azokra nem érvényesek a magyar törvények, mi?

Addig ütöttem a vasat amíg visszahívtak és közölték, hogy vigyem be bevizsgáltatni. Ott azt mondták, hogy ez olyan mint egy bontatlan, nem lesz gond.

2 hét múlva se hívtak, én hívtam, akkor mondták, hogy mehetek cserélni. Annyi dolguk volt biztos a szervizeseknek...

Nem volt időm, ezért ott vásároltam le, de soha többé Aqua, szívassanak mást 200 e-ért.

 

Előzmény: AquaGaranciaHelyett (177)
ööö...aaa... Creative Commons License 2017.09.05 0 0 179

 

Ha valaki vásárol egy terméket nem csomagolást vesz. A gyártó köteles szállítható csomagolásban eladni a termékét. A bolt is köteles ennek eleget tenni. Az ár csak a megvásárolt termék árát tartalmazza. Csere, meghibásodás, elállás esetén nem kérhetnek számon semmiféle csomagolást. Ezért semmilyen költséget nem számolhatnak el. Ezt nem kitalálom, fogyasztó védelmi műsorban hangzott el szakember szájából, kb. 1 hónapja a rádióban. Tehát ha batyuban viszed vissza a terméket, akkor se szólhatnak egyetlen szót sem a csomagoló anyag hiányáért. 

Egyébkén nem okoskodni jöttem. Egy mem. kártyát szeretnék vásárolni a közeli aquánál és csak tájékozódni szerettem volna a guggleen a cég kínálatáról... De erre a topik címre felfigyeltem.

Jó lenne ha a fogyasztóvédelem szélesebb körben tájékoztatná a vásárlókat az aktuális fogy. védelmi szabályokról, mert elég beletörődők, lusták és elnyomottak vagyunk. Még nem tanultunk meg utána járni, kiállni és harcolni a jogainkért. A kalmárok meg elég gátlástalanok és kicsinyesek. (tisztelet a kivételnek.)

Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.19 0 0 178

"Természetesen ez törvénytelen, ha megsérül a csomagolás miközben felbontod az az eladó baja, nem vagy köteles ezzel foglalkozni."

 

Ez nem így van, csak hibátlanul, hiánytalanul visszacsomagolt termék esetén állhatsz el.

 

Ezt ugyan pont így nem írja a jogszabály, azt igen, hogy kipróbálhatod a terméket, de nem "használhatod", ami így logikai ellentmondásnak tűnik, viszont azért nagyjából érthető miről van szó:

Gyárias, eredetinek megfelelő, arra 99.999%ig hasonlító állapotban add vissza a terméket és a dobozt illetve minden tartozékot. Kopástól, karcolástól, szennyeződéstől, szakadástól, sérüléstől, tartós használati nyomoktól mentesen.

 

Egyébként eléggé egyértelmű annak, aki nem hülye, ezeket a cuccokat újra eladják majd másnak.

 

Lehet, az AQUA nem a garancia és az elállás bajnoka, de hogy árukeresőn előre tudjon ugorni egy cég (jó árak), és mindezt eléggé széles termékpalettával tudja, valahol meg kell fogni a pénzt, csodák nincsenek.

 

Mivel idehaza olyan a gazdasági helyzet, mindenki az anyját eladná egy 100ezres cuccnál 2-3 ezer ft "megtakarításért", a rendszer erre állt be, farkastörvények vannak, az összes nagyker és kisker _mindent_ kihasznál, amin egy fillért is meg lehet fogni.

 

Abban ettől függetlenül meglehetősen biztos lehet mindenki, szakadt dobozos terméket sehol -számítástechnikai alkatrész kereskedelemben- nem fognak elfogadni elállás esetén, legfeljebb értékcsökkentként, tehát a teljes vételárat soha az életben nem látod viszont.

 

Esetleg, néha, olyan multik vesznek így vissza, ahol a "közért" (napi fogyasztási cikk üzletág) mellett az elektronikai lom és egyéb áruda csak egy marketing fogás, hogy oda járjál tejért és szalámiért is, ha jó áron van gyagyitévé meg hajsütővas is.

 

 

Előzmény: AquaGaranciaHelyett (177)
AquaGaranciaHelyett Creative Commons License 2017.06.29 0 0 177

Hát engem is elveszítettek, pedig évek óta csak ott vásárolok. Egy webshopos vásárlás után másnap visszvittem egy egeret, hogy elállnék. És elkezdenek szórakozni, hogy ők ezt bevizsgáltatják a szervízben csak utánna adják vissza a pénzt, a kis mocsokláda eladó meg belengette, hogy mivel az egérnek az a nyamvadt papírdoboza megtépődött bontás közben, akkor le fognak vonni az árából. Természetesen ez törvénytelen, ha megsérül a csomagolás miközben felbontod az az eladó baja, nem vagy köteles ezzel foglalkozni.

kacsa003 Creative Commons License 2016.12.19 0 0 176

Nemrég vettem tőlük októberben egy AOC monitort. Van rajta egy pixel hiba kb vagy nem tudom mi mert bele zoomolva kamerával nem látszik semmi, de távolról egy kis piszok folt mindenhol fekete. Illetve megjelent rajta egy 1mm átmérőjű világosabb kör és fent a monitor kávájánál pedig 1cm szélesen kicsit világosabb rész. A garancialevélre azt írták, hogy : monitorok teljes mértékben megfelelnek az ISO 13402-2 Class II nemzetközi szabvány követelményeinek, pixelhiba garancia kérdésében a szabványértékei számítanak kötelezőérvényűnek.
Szerintetek ezt garanciásan ki kéne cserélniük, el kéne vinni javítani(az ilyen hibát lehet egyáltalán javítani?) vagy még rámondhatják, hogy erre nem érvényes a garancia? Ha nem milyen hiba esetén kéne?

torma99 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 175

Nemrég rendeltem tőlük egy majdnem teljes konfigot a neten. FB-n üzeneteket is váltottunk, minden rendben volt velük. A csomag már szombatra megérkezett, holott hétfőre írták az emailben, szóval ennek külön örültem.

 

Korábban 2005-ben vásároltam legutóbb a boltban, akkor még személyesen, ráadásul a karácsonyi forgatagban. Akkor én is belefutottam egy bunkó munkatársba (LCD monitor kipróbálás elutasítva). De ennyi, ilyen máshol is lehet. Nekem az Iponnal és a PCX-szel is pozitívak a tapasztalataim. Igaz azt leírom, hogy ez mind vásárlási oldal, gariztatni nem gariztattam egyiknél sem.

 

Akinél gariztattam AB Informatika, na az egy rémálom volt, nem ajánlom senkinek, bár lehet már nem is léteznek. Na ott volt egy olyan bunkó flegma srác. Amikor Alienből lett AB egyik napról a másikra. A szemembe hazudta, hogy nincs gari, ez a cég nem az a cég és ő nem is dolgozott az Aliennél. Na párszor a nyakukra jártam, telefonálgattam, idegeskedtem, de befigyelt a csere videókártya, igaz az átadásnál a barátunk egy bubis csomagban azért bepróbálkozott valami számomra ismeretlen stock nvidia kártyával a custom radeon helyett, de csak előkerült a végére. Persze egyből eladtam áron alul, mint mégegyszer szenvedjek velük.

 

Emellett vidéki sufnik esetében is rosszak a tapasztalataim. Simán hazudoznak olyat, ami nem igaz. Pl. hosszas garanciális ügyintézés végén felajánlják, hogy ingyen kiszállítja az emberük, be se kell menni érte (anyám gépe), össze is dugdossa a kábeleket. Ok megbeszél, szülő nyugdíjas jöjjön, amikor akar. Persze egész nap nem jött, aztán volt pofájuk a telefonba mondani, hogy a szállító 1 órát várt és nem engedték be...

 

Na mind1 a gariztatás legtöbbször szívás mindenhol, azért a rendelés nem rémálom.

nicko Creative Commons License 2016.11.11 0 0 174

telefonhoz kütyüket kínából kell rendelni...olcsóbbak lényegesen cserébe min. 2 hetet kell várni és nem kell morcos kiszolgálóval vesződni. :)

(sőt telefont is)

Előzmény: mekkGyver (173)
mekkGyver Creative Commons License 2016.11.11 0 0 173

Sajnos a jelenség elég általános Magyarországon a nagyobb cégeknél, mivel olcsó és kiképzetlen alkalmazottakat foglalkoztatnak, ezért nem is a Aquára kellene haragudnom, de kettőből két rossz tapasztalat miatt írom le. Unokaöcsémnél voltunk vendégségben, és mondja, hogy vett egy grafikuskártyát, de nem tudja rákötni a tápot, mert nincs a tápegységén olyan (8 lábú) csatlakozó. Aznap indultunk valahova, és útba esett egy Aqua "szaküzlet", hát befutottam. Vásárló épp egy sem volt, viszont eladóból 4 is ült a pult mögött. Mondom az egyik srácnak, hogy olyan kábelt szeretnék, ami a winchester csatlakozót átalakítja grafikus kártya csatlakozóra. Fa arccal mondja, hogy nincs. Mondom olyan esetleg, ami a 6 lábúbó csinálna 8 lábút? Olyan sincs. Mivel gondolkodás nélkül vágta rá most is, gyanús lett, ezért kérdezem, hogy akkor esetleg valami más megoldást tud ajánlani? Erre flegmán mondja, hogy csak akkor tud kiszolgálni, ha előtte megrendelem interneten, és már fordul is el tőlem, mintha kimentem volna. Hát türtőztettem magam, de elég morcosan megjegyeztem, hogy rendben, akkor keresek egy "RENDES informatikai szaküzletet", és mentem. Ez még a nyáron volt.

Múlt héten a neten nézegettem gyári tokokat a kollégám ás a saját telefonomhoz, de elég húzós áron volt mindenhol, ezért próbáltam az olcsóbb cégek közül válogatni, de nem nagyon volt olyan, akinél volt raktáron mindkettőből. Még élénken élt bennem a nyári eset emléke, de csak az Aquánál voltak (a weboldaluk szerint) raktáron, így megrendeltem. Sajnos. Nem akarom bő lére ereszteni, 4. nap telefonálok, kiderült, hogy az egyiket ők is csak rendelik, de erről se egy mail, se egy telefon. (1-3 nap szállítást ígértek.) Amikor 8 nap után újra érdeklődtem, akkor azt mondja a csávó, hogy elvileg lennie kéne raktáron, de mégsincs, utánanéz és hamarosan visszahív. Persze semmi. Másnap telefonálok, ugyanez a duma, na akkor feladtam, mondtam, hogy nem kell a visszahívós játék, töröljék a rendelést és felejtsenek el örökre...

Nem mellékesen ma délután megrendeltem a Supergamernél, este jött a mail, hogy átadták a futárnak, holnap jön.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!