"(A portyázó jármű keresők biztos a Beacon Rail-nél is jártak már.)"
Azt a maradék gépmennyiséget a Beacon szanaszét szórta már egy csomó (n) magántársasághoz n+1 országba. Többségük valószínűleg nem is cserélt bérlőt a lízingvállalat átadás-átvétele folyamán, csak az MRCE feliratot matricázták át Beacon-re. Ami azt illeti, nemrég Gyékényesen volt látható egyikük egy kilépő gabonavonattal, jó eséllyel valamelyik horvát magán jóvoltából.
Mennyi idő kell amúgy ezeknek, hogy megkaphassák a magyar engedélyeket?
Mivel a 15 db-al ellentétben ezek nincs magyar engedélye,nem elég a fóliázás és az MFB felszerelése.
Nem fals,mert ennyi az össz gépe az Akiemnek,lehet ha többit is megvették volna,az is Mo-ra kerül.(A portyázó jármű keresők biztos a Beacon Rail-nél is jártak már.)
470 008 + Traktor találkozása eredményeként ma Parndorfban anyagi kár és jelentős dízelolaj elfolyást leszámítva nem történt semmi komolyabb szerencsére.
Hol lenne olyan nagy szükség arra a 3kWkV-ra? Szlovénekhez arra az egy vonatpárra, vagy Sátoraljaújhelynél arra a 800 méterre, ami le sincs villamosítva?
Remélem nem. Nem mintha ne lenne rájuk szükség, de még mindig baromi sok 431-es rohangál szerte az ország fővonalain, sőt egyes helyeken (pl. Sg-n) egyre másra csak állítják üzembe az évek óta leállított gépeket is. Úgyhogy jó lenne kvázi felvárásolni az egykori MRCE-flotta nagy részét, nyilván először lízing keretében.
Ugyanannyi mint az eddigiek. Teljesen ugyanaz az ES64U2 típus, csak ezek már nem voltak bejárósak, így nincs magyar engedélyük, de ez min változtatna rajtuk?