Keresés

Részletes keresés

Edericsi Creative Commons License 2023.09.11 0 0 29333

A Lesencén azt hiszem talán 2 alkalommal volt remot M41 május elejétől mostanáig. Illetve talán 2x 4, vagy 5 napra emlékszem, hogy a 301 helyett a 304 volt, meg egyszer a 308. Úgyhogy faszán végigbírta a nyarat az első remot M62 :) 

Előzmény: zjakabfi (29332)
zjakabfi Creative Commons License 2023.09.11 -1 0 29332

Fenyves.

A Lesence szinte mindig ilyen géppel jön.

Előzmény: Down under (29331)
Down under Creative Commons License 2023.09.11 0 0 29331

Ez a kép tegnap készült.....nem az északi parton!

 

Borkó Creative Commons License 2023.09.10 0 1 29330

> Miért verte volna el Tolnán a szembe vonatot olyannyira hogy ne érje el az IC-t? Annyit nem késett szerintem......

 

Ezért is írtam, hogy baromira el kellene felejteni, hogy az IC nem várhat. Igazából már semmi sem indokolja. A gerinchálózat alapvető része. S egyébként, akiket otthagyna, azok is

ugyanúgy megfizették az IC helyjegyet. Különben meg vicces, hogy a pécsi IC-k rendszeresen "önerőből" is sokkal de sokkal többet késnek annál, amit az okozna, hogy esetenként várjanak mondjuk 10, akár 15 percet

egy-egy nagy ritkán késő Gemencre.

 

De még ha mindezeket az érveket ignoráljuk is, akkor is ott van, hogy ha a páros IC-t nem várja meg az IR, akkor az az átszálló utasoknak alapból két óra kését, és mondjuk másfél óra plusz dekkolást okoz Bogárdon,

míg, ha a páratlan IC nem vár, akkor a hoppon maradt utas maximum felszáll a 20 perc múlva érkező Flirt-re, és kulturált körülmények között, az eredeti menetrendhez képest kb. egy óra késéssel fent van Budapesten.

Szóval melyik is okozza a jóval nagyobb utassérelmet?

 

Előzmény: Lukács90 (29329)
Lukács90 Creative Commons License 2023.09.08 0 0 29329

Miért verte volna el Tolnán a szembe vonatot olyannyira hogy ne érje el az IC-t? Annyit nem késett szerintem......

Előzmény: Borkó (29327)
418 320 Creative Commons License 2023.09.08 -1 0 29328

Ez érdekes, mert se a vagonweb se a ször szerint nincs egyikben se. Én a gyakorlatban is tapasztaltam már ezt sajnos. Viszont az alapszerelvény része lett egy 10-44-es első osztály. 

 

Most esett le, hogy nem írtam le, hogy a 2es számú halbit vették ki, nem a 2-es kocsit, ami most ugye sima 2g/3g másodosztály. 

Előzmény: Borkó (29326)
Borkó Creative Commons License 2023.09.07 0 0 29327

Tudom, sokaknak nem fog tetszeni, de elképesztő pofátlanságnak és cinizmusnak tartom, hogy 9:13-kor (+11-gyel), amikor mi Szabadegyházán jártunk, elküldték Bogárdról a fehérvári "buli" miatt onnan visszafordított Gemencet. (Apropó, ha nem ránk várt addig, márpedig ezek szerint nem, akkor mire?)

  Persze lehet mondani, hogy azért nem várhatott meg, mert akkor Mözsön úgy elverné a szembe Gemencet, hogy az nem érné el az IC-jét. De ezt meg aztán végképp el kellene felejteni, hogy az IC szent és nem várhat (jó, max. 5 percet) amikor egyszerű gerinchálózati gyorsvonati szerepkörben járnak, és ráadásul ezért egy csomó közvetlen viszonylatot megszüntettek mondván, hogy járjanak az emberek átszállással ( s elismerem, papíron néha gyorsabban). Ja, és egy csomószor "önerőből" jóval többet késnek, mint amit az jelentene, ha várna 10-15 percet a késett IR-re. Szóval, ezek mellett széttenni a kezünket, hogy ja bocs, túl sokat késett az IC, egyszerűen cinizmus!

 

Mellesleg a mai páros Mecsek IC mérleg: egy elmaradt vonat (nyilvánvalóan mindenféle csatlakozás bukta), egy fél óra késéssel közlekedő vonat ( az első jelentős csatlakozás megint csak bukta). No meg emellett teljes összeomlás Fehérváron...

Előzmény: Borkó (29326)
Borkó Creative Commons License 2023.09.07 0 1 29326

Itt ülök a pécsi IC (802) kettes kocsijában, úgy hogy általánosságban nem igaz, hogy kivették, legfeljebb egyszer-egyszer lemaradt...

 

  Ettől függetlenül a mai reggel iszonyú gáz. Az első páros Mecsek Kelenföldig jutott. Mi, a másodikkal, +25-tel indultunk a Keletiből, de legalább már Albertfalvánál járunk. Persze nincsenek olyan illúzióim, hogy megvár Bogárdon a Gemenc... 😒

Előzmény: 418 320 (29325)
418 320 Creative Commons License 2023.09.07 -1 0 29325

A pécsi ICből miért vették ki a 2es kocsit? Lehet erről tudni valamit?

traxxtoto Creative Commons License 2023.09.04 0 1 29324

"Ikrény állomáson a 9926 sz. vonat a „Megállj!” jelzést adó kijárati jelzőt engedély nélkül meghaladta, majd a 3 sz. váltó felvágása után megállt. A szemből érkező 923 sz. vonat a „Megállj!" jelzésbe visszaeső bejárati jelző előtt megállt."

Előzmény: király2644 (29322)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.03 -1 0 29323

1-esen baleset/biztber

király2644 Creative Commons License 2023.09.03 -1 0 29322

Mi volt ez a tegnapi vörös meghaladás Ikrény és Enese között??

zjakabfi Creative Commons License 2023.09.02 0 0 29321

19795 Tapolca  és Füred közt Bz volt?

Előzmény: r1232 (29318)
r1232 Creative Commons License 2023.09.02 0 0 29320

Pontosan ez történt.

Előzmény: zjakabfi (29319)
zjakabfi Creative Commons License 2023.09.02 0 2 29319

Feltehetòen már rajta volt a Csőrgő, es onnan kapták le, és vitték a dögért.

Vasutas nyilván nem mondott olyat, hogy a villanygép megy ki Zánkára.

Előzmény: nonick7 (29317)
r1232 Creative Commons License 2023.09.02 0 0 29318

A 19792 gépe ment segélynek a 19797-re.

A 19792 emiatt Balatonfüred-Tapolca között nem közlekedett.

A 19775 Zánka-Köveskálon fordult vissza 19774-nek.

Egy vonatnak volt 100 perc feletti késése, a 19797-nek, a többi közlekedő vonatnak kb. 20-25 perce volt.

Előzmény: nonick7 (29317)
nonick7 Creative Commons License 2023.09.02 -1 0 29317

...így csak Balatonfüredig közlekedett. Ott arról tájékoztatták az utasokat, hogy Zánkánál vesztegel egy vonat a síneken, ezért lecsatolják a mozdonyt, hogy elmenjen és elhúzza a veszteglő vontatot valahova

 

na azt megnézném :)

Előzmény: martinaxe7 (29315)
Ghost Busters Creative Commons License 2023.09.02 -5 0 29316

Undorító pofátlanság az, amit a Start csinál velem és velünk majdnem minden nap.

Előzmény: kez-577 (29314)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.02 -1 1 29315
kez-577 Creative Commons License 2023.09.02 -1 4 29314

Amit pedig csináltál,az nem kemény,hanem undorító pofátlanság,egyszer akadj össze olyan jv-vel,aki belédáll,és lebasz a vonatról,vagy a buszról,ugyanis ott is vígan ellenőrizheti a menetjegyeket!Ne találkozzunk...

Előzmény: Ghost Busters (29309)
István Gyuri Creative Commons License 2023.08.30 -1 1 29313

1. Még tartanak a munkák éjszakánként.

2. Rostálás után is csak folyamatosan emelik vissza a pályasebességet.

3. Egy ilyen szintű munkától nem kell azt várni, hogy utána sokáig 120-as lesz ez az öreg pálya a tőzegen...

 

Ezeket a munkákat is követheted itt:

https://takt.kapella2.hu/metronom-server/map

Előzmény: FeNegyerek93 (29312)
FeNegyerek93 Creative Commons License 2023.08.30 -1 2 29312

A kapella ágyazatcserét írt emlékeim szerint. Illetve tudomásom szerint 120-as a pálya és hát tele van 40-es meg 60-as "táblácskákkal". Szerintem elég kézenfekvő ezek után, hogy a vágányzárban legalább részlegesen ezzel foglalkozzanak. Lemértem a sebességet, max. 104km/h volt Szakály-Hőgyész és Dombóvár között, az átlag pedig 77km/h, nem éppen acélos...

Előzmény: miciati. (29311)
miciati. Creative Commons License 2023.08.30 0 1 29311

Miből jött le, az  hogy a vágányzár a lassú jelek eltüntetése miatt volt?  Hidat szigeteltek. Illetve kihordtak 3 vödör követ.

Előzmény: FeNegyerek93 (29302)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.30 -3 0 29310
Ghost Busters Creative Commons License 2023.08.29 -14 2 29309

Múlt héten csütörtökön életemben először utaztam Pécsre. Rövid élménybeszámoló következik 😀

 

Sejtettem, hogy a vonatpótlózás nem lesz egyszerű, de nem jöhet össze minden... Pécs felé Pincehelyig minden rendben lett volna, ha lett volna a jegyemen szereplő 2-es kocsi (nem volt) és 102-es hely (ekképpen az se volt). Beültünk az első osztályra egy fülkébe, ami üres volt, kellő idővel rendelkezve a jegyvizsgálóval való eszmecserére. Miután emlékeztettem arra, hogy a Start nevében elnézést kell először kérnie, és csak utána szólíthat fel az első osztályú hely elhagyására, korrekt volt a hangnem (főleg, hogy a velem sorstárs srác szeretett volna venni 1. osztályú jegyet, de nem adott neki a rendszer). Békés kompromisszumot kötöttünk: miután elfogy a kaja, átülünk a 2. osztályra (az egyikben ment a klíma is...). Szép lassan ettünk, Pincehelyig csak 10 perc volt nem 1. oszt.

 

Pincehelyen 3 busz várta az utasokat, korrekt, mindenki elfért, ha kicsit szűkösen is.

 

Dombóváron csak 1 IC kocsi (3G). Klíma nincs (ezt nem tudtam, hogy csak légjavító van benne (?)).

 

Visszafelé egy előbb menő Pécs - Dombóvár személy, béke, nyugalom. 25-30 utas, részben ingázók, részben szünidős diákok. Dombóvárig csak 2 utas, velem együtt. Dombóváron 20 perc várakozás, majd a taktika az volt, hogy a vonatpótló buszra nem kell jegy, szolgáltatásnak ugyanis ne nevezzük (3 busz visszafelé is, a végletekig elcsigázott sofőr, alig bírt már az útra figyelni). És ha már a jegyvizsgáló visszafelé is végigviszi a járatot, akkor Pincehely - Kelenföld között se vettem jegyet (elnézést, sose csináltam ilyet).

 

Ez a szolgáltatás pontosan ennyi ellentételezést kívánt meg!

 

Hallottam már érdekes dolgokat a pécsi vonalról, itt is olvastam sok mindent, de azért ez tényleg kemény!

lenand Creative Commons License 2023.08.29 0 2 29308

9307 egy egység, wc lezárva, megy a pisiltetés a vonalon. Van, ami nem változik. 

Dénes Balázs Creative Commons License 2023.08.28 0 4 29307

És ma leközlekedett az első menetrend szerinti "ablakos" vonat is az Érd-Érd alsó összekötő vágányon (hivatalosan 32 sz. vonal :))

zjakabfi Creative Commons License 2023.08.28 -1 0 29306

Lehet, de ez a menetrend nagy luxus... 30 percet behozott érkezőben Siofokig!

Ennek kéne huzni a menetrendjén.

 

 

Előzmény: nidsz (29305)
nidsz Creative Commons License 2023.08.28 0 0 29305

szerintem csak ma volt így az átállás miatt

Előzmény: zjakabfi (29301)
zjakabfi Creative Commons License 2023.08.28 -1 0 29304

Pár nap még ilyenkor.

Előzmény: FeNegyerek93 (29302)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!