Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2022.05.21 -1 0 27978

A Fenyves vagy a szombathelyi jött remot Szergejjel Keszthelyre? ☺

paca664 Creative Commons License 2022.05.20 0 1 27977

Az UIC nem szokott szabályokat alkotni, mostanában különösen nem.

Előzmény: M41 2180 (27974)
01016-25 Creative Commons License 2022.05.20 0 0 27976

Rendben, köszi! Írtam a megadott címre.

Előzmény: M41 2180 (27975)
M41 2180 Creative Commons License 2022.05.20 0 0 27975

A kocsigazdálkodási irányításon mit értesz?

 

xxxxxx 

 

 

Ez már itt off, ha gondolod cseréljünk eszmét privátban.

 

 

 

Előzmény: 01016-25 (27962)
M41 2180 Creative Commons License 2022.05.20 -1 0 27974

Inkább UIC szabály

Előzmény: zjakabfi (27956)
smith Creative Commons License 2022.05.19 0 0 27973

Picit OFF kérés: Pálköve és Ábrahámhegy közt, az ábrahámi ív előtt, úgy tudom, épül az új kerékpárút nyomvonal átjárója. Egy képet és pontos hely megjelölést tudna valaki, aki a vonalon jár? Előre is kösz.

V43 - 1157 Creative Commons License 2022.05.18 -1 0 27972

Utóbbi hála az égnek le lett húzva.

Előzmény: zjakabfi (27970)
martinaxe7 Creative Commons License 2022.05.17 -1 1 27971

Kiss Józsit

Előzmény: zjakabfi (27942)
zjakabfi Creative Commons License 2022.05.17 -1 0 27970

Menetrend alapján szerintem csak hétvegen lesz Kiss.

A 2 szolnoki, a szobi, a hétvegi nyíregyhazi, és a pár nélküli vasárnapi "esti csók" elnevezesűt nézem Kissnek.

Persze volt attól is szó tavaly, hogy a hétvégi északi parti Tekerő Kiss lesz, de csak Füredig.

 

Előzmény: H_CS (27966)
r1232 Creative Commons License 2022.05.17 0 5 27969

Nem Csörgőre építették át. Új rendszerű távvezérlést kaptak, ami az arra alkalmas gépekkel tud együttműködni.

Előzmény: extrémgörkoris (27968)
extrémgörkoris Creative Commons License 2022.05.17 -2 0 27968

Igen azóta hogy párat átépitettek Csörgőre (401-406 ha minden igaz). 

Előzmény: H_CS (27967)
H_CS Creative Commons License 2022.05.17 0 0 27967

"Azok helyett pedig vagy lesz majd 400-as, vagy visszatérnek a váltott gépes rendszerre."

 

Fecske vezérlő egyáltalán képes csörgőt távvezérelni?

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (27964)
H_CS Creative Commons License 2022.05.17 -2 1 27966

"A Kiss-ek közvetlenül jórészt a Fecskéket váltották de az a hangoztatott "befecskésedik a vidék" sem igazán történt meg, nagyon nagy részt ugyanazok a kocsik vannak forgalomban mint eddig."

 

A 70-esre és a 100-asra vették az első 19 db emeletest, ehhez képest az esztergomi oldalba próbálkoznak minél többet benyomni. 100-ason 5 db jár csak, de most már a fecske helyett a halbivezérlős-BDV betétkocsis ingát raknak azokra, amire nem akarnak emeletest.

Vajon hány emeletest visznek el nyáron a Balatonra, akár a 100-ról, akár a 120-ról?

Előzmény: extrémgörkoris (27958)
LoviGabi Creative Commons License 2022.05.17 0 1 27965

vagy visszatérnek a váltott gépes rendszerre.

Ahhoz kellene elegendő M41 is...

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (27964)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2022.05.16 -1 2 27964

A 142-esen már ma is csak egy tollvonás lenne, hogy csak a három vezérlő maradjon csapdosós. Azok helyett pedig vagy lesz majd 400-as, vagy visszatérnek a váltott gépes rendszerre. Ha szükséges egyáltalán.

Előzmény: LoviGabi (27963)
LoviGabi Creative Commons License 2022.05.16 0 3 27963

Nem tudom mi a határidő, de központi ajtózár vagy automata ajtó nélküli kocsik nem járhatnak a hálózaton. Alighanem az idén év végétől.

Erre nagyon kíváncsi leszek itt a 142-es vonalon...

Előzmény: M41 2180 (27954)
01016-25 Creative Commons License 2022.05.16 0 0 27962

Költői kérdésnek szántam, de igen. Nagyrészt itt állnak.

 

A kocsigazdálkodási irányításon mit értesz?

Előzmény: M41 2180 (27954)
01016-25 Creative Commons License 2022.05.16 0 0 27961

A 18509 mozdonyos. Az a Flirt a 18407-re megy le/fel. (A kívánt rész aláhúzandó.)

Előzmény: zjakabfi (27959)
01016-25 Creative Commons License 2022.05.16 -1 1 27960

Persze, hogy ki lett vonva a nagy része. Mivel évekkel ezelőtt érkezett 300 német kocsi, 50 körüli osztrák és nem mellesleg 123 Flirt. A KISS-ekkel meg hamarabb számoltak, csak a Covid miatt megcsúsztak. De az azok által közvetve kiváltott kocsik addigra leálltak.

 

Celldömölkön más okból voltak Fecskék. Azért nem látod őket, mert egy sincs ott. De emiatt ne aggódj, őszre kikopik majdnem az összes 29-05-ös.

 

És ezen Hofi sem fog segíteni.

Előzmény: extrémgörkoris (27958)
zjakabfi Creative Commons License 2022.05.15 0 0 27959

Jó lesz elsőre.

Előzmény: smith (27957)
extrémgörkoris Creative Commons License 2022.05.15 -2 2 27958

"Lószart mama" hogy egy klasszikustól idézzek .

 

Az általad emlegetett kocsik nagy része évekkel ezelőtt ki lett sorolva a forgalomból. 

 

A Kiss-ek közvetlenül jórészt a Fecskéket váltották de az a hangoztatott "befecskésedik a vidék" sem igazán történt meg, nagyon nagy részt ugyanazok a kocsik vannak forgalomban mint eddig. 

 

Pl Celldömölkön is megjelent mutatóba pár fecske kocsi, de szinte nem is látni őket a 10-11 en... 

Előzmény: 01016-25 (27953)
smith Creative Commons License 2022.05.15 0 0 27957

Fel? Hol van a lent?
A 025 Kanizsán van. Megfelel?

Előzmény: zjakabfi (27955)
zjakabfi Creative Commons License 2022.05.15 0 0 27956

Ez valami EU-s szabály? Régi kocsira is vonatkozik? 

Előzmény: M41 2180 (27954)
zjakabfi Creative Commons License 2022.05.15 -1 0 27955

18509-nek mikor megy fel a Flirt?☺

M41 2180 Creative Commons License 2022.05.15 -1 4 27954

Ohat-Pusztakócs, Heves, Baktalórántháza, Záhony, Szolnok magasfogadó, Dombóvár.

 

Nem tudom mi a határidő, de központi ajtózár vagy automata ajtó nélküli kocsik nem járhatnak a hálózaton. Alighanem az idén év végétől. 

Emellett persze a karban(nem)tartás, a tökéletlen vagy épp nem létező alkatrész utánpótlás (miért is van teletömve minden nap Debrecen hetekig, hónapokig ácsorgó fecskékkel miközben a 100-as vonali vonatok nagy része szolnoki kocsikkal van kiadva...), és úgy amblokk az impotens kocsiga(ráz)dálkodási irányítás bizony fog a nyáron és máskor is nagyon csúnya jelenetekkel szórakoztatni minket.

Előzmény: 01016-25 (27953)
01016-25 Creative Commons License 2022.05.15 0 7 27953

Hol van az a qrwasok 20-07, 20-17, 20-37, 29-05-ös kocsi amik helyett a Fecskék járnak? És miért gondolja bárki, hogy a Flirt-ök, KISS-ek által kiváltott kocsik üzemképesen várják a bevetést? Azok leállítását is biztosan vastagon beszámolták a megtérülési mutatókba.

Előzmény: extrémgörkoris (27952)
extrémgörkoris Creative Commons License 2022.05.15 -1 1 27952

És hol van az a qrwasok Fecske kocsi ami lekerült az elővárosból? 

 

Ha más nem, az azért csak lenne.... 

Előzmény: 01016-25 (27951)
01016-25 Creative Commons License 2022.05.15 0 1 27951

Én pedig elismerem, hogy igazad van, csak nem tudom, hogyan kéne ezt a terelést végezni. Sajnos nem emlékszem pontosan a tavalyi díjszabásra, de úgy rémlik, hogy a sebesre 100 (100+0), az IC-re 800 (100+700) Forint volt a kerékpárt felvinni. Ezen kívül az IC-re még a halbiba is kellett helyjegy. Ez elvileg elég jelentős árkülönbséget okozott, a terelés első lépcsőfokaként.

 

Másodsorban a kötelező kerékpárhelyjegy miatt elvileg nem is szállhatott volna fel az IC-re nyolcnál több bringás. Lehet, hogy csak én vagyok túl szabálykövető, de azért én nem szívesen szállnék fel oda, ahonnan "le vagyok tiltva". Most tekintsünk el attól, hogy összeborul a közlekedés, kimarad a vonatom, vagy már a harmadik megy el úgy, hogy nem kapok rá helyjegyet. Ennek ellenére rendszeresen volt 20-30 drótszamár ezeken a vonatokon.

 

Sajnos/szerencsére már nem abban a korban vagyunk, hogy kell egy pakli a 18502 - 18503 sz. vonatokra és ha akar menni a kerékpáros, menjen ezzel.

 

Ezzel együtt eljutottunk oda, hogy már kocsi sem jutna a sebesekre. És nem csak kerékpáros... :( 

Előzmény: Abymot (27946)
mcg Creative Commons License 2022.05.15 -3 4 27950

Pedig csak a füleiket és szemeiket kellene kinyitni miután kint varnak  peronon....

Előzmény: Down under (27949)
Down under Creative Commons License 2022.05.15 -2 1 27949

A páros IC-knél csak akkor van gond, ha Kelenföldön akar felszállni 30 biciklis egyszerre....mert annyi eszük nincs, hogy a Déliben pakoljanak fel a vonatra, ahol van idő erre.

A páratlan IC-knél van a gond visszafelé. Mert ugyebár a biciklis várja a vonatot a peron egyik végénél, a pakli meg az érkező vonat másik végén van! És ekkor kezdődik a rohangálás, biciklizés a peronon a vonat mellett. Így lesz az egy perces állásidőből három-négy perc. (Mondjuk ugyanezt eljátsszák az IC pótjegyes utasok is bicikli nélkül is.)

Előzmény: Abymot (27946)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!