Keresés

Részletes keresés

mdbz Creative Commons License 2019.01.05 0 5 12684

2002 ez első Dezső Magyarországon...

 

emká48 Creative Commons License 2018.12.27 0 3 12683

50558227103-5 Creative Commons License 2018.11.18 0 1 12682

A 006-os Desiro Debrecenben, viszont a 020-as már a Dunántúlon dolgozik.

Balogh Adam Software Creative Commons License 2018.11.07 0 1 12681

Mármint végleg vége, vagy csak ennyi van kész jelenleg illetve előkészítés alatt? A MÁV valami olyasmit írt, hogy előbb-utóbb mind fel lesz újítva, de valami irtózatosan csiga sebességet jelöltek meg.

Előzmény: bzmotoros (12675)
bzmotoros Creative Commons License 2018.11.06 0 1 12680

Igen,  ha van üveg, szabad álláshely és kapacitás, a pirosakban is van üvegcsere.

Előzmény: gyoparOHs (12679)
gyoparOHs Creative Commons License 2018.11.05 0 1 12679

Én már pirosban is láttam székesfehérvárira cserélt üvegeket. Kivétel a lenyitható bukókat.

Előzmény: sirdavegd (12676)
PCSGibson Creative Commons License 2018.11.03 0 3 12678

Emig alapján újabb 3 Desiro ment Debrecenbe (025, 026, 030)

CLY-802 Creative Commons License 2018.10.20 0 0 12677
sirdavegd Creative Commons License 2018.10.03 0 0 12676

Köszi a választ! És akkor a többi marad piros és akvárium-ablakú? 

Előzmény: bzmotoros (12675)
bzmotoros Creative Commons License 2018.10.03 0 4 12675

5 van kész. 014,022 az első körben,025,035 a második körben, majd a 029. oda van a 016,020, és vége.

Előzmény: sirdavegd (12674)
sirdavegd Creative Commons License 2018.10.02 0 0 12674

Hogy állunk az Uzsgyi-felújítással? Én eddig 3 darab bekéküléséről tudok.

andrasimre Creative Commons License 2018.10.01 0 0 12673

Köszönöm a válaszotokat!

Bzmot 353 Creative Commons License 2018.10.01 0 0 12672

Na, Tiszalökre se ment még eddig :D 

Kíváncsian várjuk itt Böszörményben 

Előzmény: PCSGibson (12671)
PCSGibson Creative Commons License 2018.10.01 0 1 12671

6818-6821, most pedig Tiszalökre megy (36628) :)

Előzmény: 50558227103-5 (12670)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.10.01 0 1 12670

Most nézem, a 028-as a 6818-al robog Nyírábrány felé.

Előzmény: 50558227103-5 (12669)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.10.01 0 0 12669

Mai megfigyelésem szerint ezek a fordulók Desiro-k a 108-ason:

6630-6617 , 6614-6625 , 6646-6611.

Ma már Nagykereki felé is mentek. Ma a 031-es Füzesabony felé, a 020, 028 Nagykereki felé ingázott.

Előzmény: andrasimre (12667)
Bzmot 353 Creative Commons License 2018.10.01 0 2 12668

Azok lesznek Desirók amik eddig Uzsgyik voltak. Az Usgyi a 109-esen fog járni. Az eddigi Csörgős ingák maradnak

Előzmény: andrasimre (12667)
andrasimre Creative Commons License 2018.10.01 0 0 12667

Sziasztok! 

 

Kérdezném, hogy tudjátok-e, hogy mely vonatok lettek Dezsősek a 108-ason?

 

Másik kérdés: Az Uzsgyik maradtak? Ez azt jelenti, hogy a 108-ason Dezsők, Uzsgyik járnak és kevesebb Csörgős inga ezután?

50558227103-5 Creative Commons License 2018.09.30 0 1 12666

A 028-as is Debrecenbe került, most nézem, már a 6617-el robog vissza a 108-ason Debrecenbe.

Előzmény: Komlósfecskés (12665)
Komlósfecskés Creative Commons License 2018.09.26 0 1 12665

426 031 hétfő óta Debrecen környékén közlekedik.

PCSGibson Creative Commons License 2018.09.14 0 0 12664

Köszi :)

Előzmény: rom templom (12663)
rom templom Creative Commons License 2018.09.14 0 1 12663

"Ma este sor kerül a már nemrégen általunk említett HÉV-MÁV Desirós próbavonat első útjára Közvágóhíd HÉV állomás-Soroksár MÁV-állomás között. Tervek szerint 21 óra körül kezdődik, több forduló lesz. Sok nagyember is a vonaton lesz információnk szerint"

"Egyelőre próbavonatként, később esetlegesen közforgalmú vonatként akarják közlekedtetni"

 

Vasutak Világa Facebook, 2014.09.13.

Előzmény: PCSGibson (12662)
PCSGibson Creative Commons License 2018.09.13 0 0 12662

426 006 Soroksáron áll. Ismét HÉV-ezik?

tom sawyer Creative Commons License 2018.08.29 0 1 12661

"Mert a Startnak van kb. 1000 vontatójárműve,a tevékenységéhez nem kell 500 db-se,így nem kell annyi műhely se,annyi szerelő/"műhelyfőnök se,a felesleges 500 járműre van fenntartási keret,amit el lehet költeni alibi tevékenységgel.(A 300 db Sziliből könnyebb kilökni 100 db-ot a kapum,mint 110 db-ól!)"

 

Hát nem tudom. Nem tűnik logikusnak, bár a traxxok beszerzése környékén volt egy ilyen szóbeszéd (nem kell több mert nem lesz munka, fölösleges lesz pár ember, műhely....)

 

 

 

 

"Van olyan műhely ahol megvalósítható,oda kell összevonni a többi alkotót illetve most is vannak olyan tevékenységek amit külső cégtől vásárol a Start."

 

Az északi bezárása után van erre példa. Pl. fékcuccok Istvántelek, villamos gépek Békéscsaba, stb. Ez annyiból szerencsétlen, hogy a decentralizáció miatt a szélrózsa minden irányába kell hurcolni a cuccokat. Persze közúton. A 10-20 tonnás vasakat is. Mert egy vasúti telephely vasúton belül csak autóval megközelíthető....

 

 

 Párat szívesen olvasnék.Pld.:a Tégláknak nincs,nem is volt "főműhelye",Szentesen a járműspecifikus javítások elvégezhetők.

 

pl. Kerékpár-forgóváz javítás. Tipikusan főműhelyi tevékenység mert rengeteg helyet igényel (fűtőházban lehet kerülgetni hónapokig a szétszedett forgóvázat ha pl. el kell küldeni a kerekeket javításba). Pielstick főtengely fektetés, regulátor javítás, főtengely köszörülés, fékpadi bejáratás, turbófeltöltő javítás, főtranszformátor javítás, hidraulikus hajtómű javítás, tengelyhajtómű javítás, marokágy öntés-fúrás , komolyabb balesetes javítások, stb. Ezek egyrészét még csinálják szolnokon, egy részét már sehol. 

 

Arra ,hogy az újabb beszerzésű járgányok sosem voltak főjavítva nem is mondok semmit... Meg is látszik rajtuk... 

 

 

 

 

 

Amihez csak egy határozott vezető kell,nem egy saját "nevelésű" iróasztalőr!!

 

Oda se jutna...

 

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (12660)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 12660

"De ez miért lenne akárkinek is az érdeke? "

 

 

Mert a Startnak van kb. 1000 vontatójárműve,a tevékenységéhez nem kell 500 db-se,így nem kell annyi műhely se,annyi szerelő/"műhelyfőnök se,a felesleges 500 járműre van fenntartási keret,amit el lehet költeni alibi tevékenységgel.(A 300 db Sziliből könnyebb kilökni 100 db-ot a kapum,mint 110 db-ól!)

 

 

 

"egy fenntartási műhelyben nem, vagy csak keservesen lehet megvalósítani ,mert nincs hely, felszereltség, szaktudás."

 

 

Van olyan műhely ahol megvalósítható,oda kell összevonni a többi alkotót illetve most is vannak olyan tevékenységek amit külső cégtől vásárol a Start.

 

 

 

"Számtalan munkafolyamatot tudnék felsorolni."

 

 

Párat szívesen olvasnék.Pld.:a Tégláknak nincs,nem is volt "főműhelye",Szentesen a járműspecifikus javítások elvégezhetők.

 

 

 

"Hogy bármilyen elmozdulás legyen pozitív irányba ,ahhoz radikális változtatásokra lenne szükség."

 

 

Amihez csak egy határozott vezető kell,nem egy saját "nevelésű" iróasztalőr!!

Előzmény: tom sawyer (12657)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.29 0 0 12659

Én spec nem így állok hozzá, és elhiheted ,hogy sokan mások se, de akik tudnának tenni ellene leszarják mert sokmilliós céges autóval járnak. És gondolom a jogszabályi háttér sincs meg a számonkérésre így nem is fog változni semmi. Miért is strapálná magát?

Előzmény: Zsivany2 (12658)
Zsivany2 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 12658

"Elment a vonatok nagyrésze A-ból- B-be? Igen. No problem. "

 

Ezért tart ott a MÁV (START, Trakció, meg mindenki más) ahol, mert így állnak (álltok) a kérdéshez. 

Ez nem szolgáltatás, ez csak látszat tevékenység. Ennek így semmi értelme...

Előzmény: tom sawyer (12655)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.29 0 0 12657

"A problémák rendszerszintűek."

 

 

"Aminek a fenntartásában érdekelt a "Gépészet" és mindent el is követnek az illetékesek,hogy ne kelljen minőségi munkát kiadni a kezükből."

 

De ez miért lenne akárkinek is az érdeke? 

 

 

"Sajnos ott tartunk ,hogy a nagyobb vontatási telepek lettek a főműhely, mert ami erre a célból lett létrehozva azt bezártuk, amit meg nem ott IC-kocsis lázálmokat kergetünk..."

 

 

"Az érzelmi húrok...."

 

Nem igazán. Számtalan olyan feladat van amit egy fenntartási műhelyben nem, vagy csak keservesen lehet megvalósítani ,mert nincs hely, felszereltség, szaktudás. Számtalan munkafolyamatot tudnék felsorolni.

 

 

 

"Két kérdéssel meg lehet válaszolni: Ki állítsa be? És hol? "

 

 

"Senki a MÁV Startnál,elég lenne a remotokat karbantartani.Ahogy a többi sorozat esetén is volna mit kisöpörni.(40 db remot Bobo ellenére,amikből jó pár sok-sok hónapja nem üzemképes illetve használható állapotú,mégis dolgozik hagyományos is.!!)De,hogy ne menjünk messzire,a 40+1 Téglából soha nem volt 40 db üzemképes egyszerre!!!!"

 

Kb. egyetértünk. Hogy bármilyen elmozdulás legyen pozitív irányba ,ahhoz radikális változtatásokra lenne szükség.

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (12656)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 12656

"A problémák rendszerszintűek."

 

 

Aminek a fenntartásában érdekelt a "Gépészet" és mindent el is követnek az illetékesek,hogy ne kelljen minőségi munkát kiadni a kezükből.

 

 

"Sajnos ott tartunk ,hogy a nagyobb vontatási telepek lettek a főműhely, mert ami erre a célból lett létrehozva azt bezártuk, amit meg nem ott IC-kocsis lázálmokat kergetünk..."

 

 

Az érzelmi húrok....

 

 

 

"Két kérdéssel meg lehet válaszolni: Ki állítsa be? És hol? "

 

 

Senki a MÁV Startnál,elég lenne a remotokat karbantartani.Ahogy a többi sorozat esetén is volna mit kisöpörni.(40 db remot Bobo ellenére,amikből jó pár sok-sok hónapja nem üzemképes illetve használható állapotú,mégis dolgozik hagyományos is.!!)De,hogy ne menjünk messzire,a 40+1 Téglából soha nem volt 40 db üzemképes egyszerre!!!!

Előzmény: tom sawyer (12655)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.28 0 2 12655

A problémák rendszerszintűek. Azon kívül ,hogy kieresztjük a gőzt (én már inkább offline) még nem fog változni semmi. Elment a vonatok nagyrésze A-ból- B-be? Igen. No problem. A többit majd felírjuk a veszteséglistára. Sajnos ott tartunk ,hogy a nagyobb vontatási telepek lettek a főműhely, mert ami erre a célból lett létrehozva azt bezártuk, amit meg nem ott IC-kocsis lázálmokat kergetünk... Az OFF M62-topicban tegnap nehezményezte egy masiniszta olvtárs ,hogy a regulátorok nincsenek beállítva. Két kérdéssel meg lehet válaszolni: Ki állítsa be? És hol? 

Előzmény: sifka (12654)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!

a b