Keresés

Részletes keresés

af*szombamá Creative Commons License 2020.04.06 0 0 12768

22 a negyvenből? Az dicséretes. 

Előzmény: Lukács55 (12767)
Lukács55 Creative Commons License 2020.04.06 0 0 12767

29 desiro 22 uzsgyi

Előzmény: ptrk92 (12766)
ptrk92 Creative Commons License 2020.04.06 0 0 12766

Sziasztok,

 

Tudja valaki hogy mennyi üzemképes Desiro/Uzsgyi van most?

 

köszi

rm40 Creative Commons License 2020.03.28 0 1 12765

Akkor linkkel is:

Fejlemény.

Előzmény: rm40 (12742)
rm40 Creative Commons License 2020.03.28 0 0 12764

Fejlemény.

Előzmény: rm40 (12742)
418 320 Creative Commons License 2020.03.28 0 1 12763
torokb2 Creative Commons License 2020.03.10 0 1 12762

Szerintem az hogy a piros fényezés felújításával próbálkoznak, nem arra utal hogy kékítenék őket. Nemigaz?

Előzmény: Lukács55 (12759)
benbe Creative Commons License 2020.03.09 -2 0 12761

Ezért javasoltam a lángvágót; az mindkét gondot megoldja.

Előzmény: M63,008 (12760)
M63,008 Creative Commons License 2020.03.09 -1 1 12760

Aha.

Szerintem fontosabb lenne üzembiztossá (üzemképessé?) tenni őket; az kicsit fontosabb, mint a külső fényezés...

Előzmény: benbe (12756)
Lukács55 Creative Commons License 2020.03.09 0 0 12759

Akkor lesz esély arra, hogy kékesíteni fogják őket ezek szerint? :O 

Előzmény: torokb2 (12757)
torokb2 Creative Commons License 2020.03.09 0 1 12758

Komolyra fordítva a szót, úgy emlékszem egy-két Desirot tavaly lekentek valami fényezés-felújító szerrel (ami meglepően drága, de azért olcsóbb mint egy fényezés).

Előzmény: Lukács55 (12754)
torokb2 Creative Commons License 2020.03.09 0 6 12757

Hamarosan megkezdődik a Desiro-Színterv-Bizottság éves ülésszaka, csak a tanácstermet eddig a rokilift bizottság foglalta le. Jövőre pedig lassan aktuális lesz megint átszámozni valamennyi járműsorozatot...

Előzmény: Lukács55 (12754)
benbe Creative Commons License 2020.03.08 -1 0 12756

Hivatalosan kellene.

Előzmény: Lukács55 (12754)
JHSZ TTL Creative Commons License 2020.03.08 0 0 12755

Szerintem csak ha áramszedő is kerül rá.

Előzmény: Lukács55 (12754)
Lukács55 Creative Commons License 2020.03.08 0 0 12754

Valaki tud róla valamit, hogy a desirokat is kékesíteni fogják?

Lukács55 Creative Commons License 2020.03.08 0 0 12753

Lesz olyan valaha is?

Előzmény: r1232 (12750)
r1232 Creative Commons License 2020.03.08 0 2 12752

Az igazi hiánypótló beruházás... Mondjuk senki nem tudja, milyen kulcs nyitja..:-)))

Előzmény: torokb2 (12751)
torokb2 Creative Commons License 2020.03.08 0 1 12751

Hát, a jelenlegi fejleményeket látva nekem úgy tűnik, a tulajdonos legnagyobb problémája a járgányokkal a rokkantlift hiánya :)) Szerencsére hamarosan megoldódik a probléma.

r1232 Creative Commons License 2020.03.08 0 1 12750

Majd az akkus vonat megoldja a problémát.. :-)

Előzmény: Lukács55 (12748)
r1232 Creative Commons License 2020.03.08 0 4 12749

A MÁV meglévő példányainak is 3 éven belül lángvágó alá kellene menniük...

 

Első körben kiegyeznénk egy alapos felújítással, inkluzíve motorcsere, fékberendezés, járművezérlés korszerűsítés, nagyobb teljesítményű, szabályozható klímaberendezés. Úgy még 15-20 évet eldöcögnének.

Előzmény: benbe (12747)
Lukács55 Creative Commons License 2020.03.08 -3 1 12748

Igen? Lángvágó? Akkor állitsd ki a bajai GEMENC és SUGOVICA Expresszeket másból ha tudod.....na gyerünk....ötletek?

Előzmény: benbe (12747)
benbe Creative Commons License 2020.03.07 -5 0 12747

Ugyan DB-ssel már rég nem találkoztam, de a magánvasutak magyarnál idősebb Desirói a vállalhatatlan és a roncstelepi állapotok között helyezkednek el. Ha azokból bárki idehoz egy darabot is, az semmit nem értett meg a korszerű vasút jellemzői közül. A MÁV meglévő példányainak is 3 éven belül lángvágó alá kellene menniük...

Előzmény: Terépcsecsős bódé (12743)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2020.03.07 0 1 12746

"mikor készül a DB ledobni a Desiroit."

 

 

Ha minden igaz vannak letétben.

 

Nincsennek, egy balesetes (642.172) és az ECO trainnek átépített 642.028 van jelenleg fenntartásból kivpnt állapotban. Ellenben a konkurencia termékeiből szép hosszú a leálltott járművek listája... 

 

Itt utána lehet nézni: https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?032,5934451

Előzmény: 1047 005-2 (12744)
rm40 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 12745

Hű, a hozzászólásom alapján ez merülne fel?

Előzmény: Terépcsecsős bódé (12743)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.03.07 -1 1 12744

"mikor készül a DB ledobni a Desiroit."

 

 

Ha minden igaz vannak letétben.

Előzmény: Terépcsecsős bódé (12743)
Terépcsecsős bódé Creative Commons License 2020.03.07 -5 0 12743

Érdemes lenne figyelni, mikor készül a DB ledobni a Desiroit....  Nálunk azért még eldöcögnének egy-két évtizedet a mieinkkel együtt..

Előzmény: rm40 (12742)
rm40 Creative Commons License 2020.02.29 -1 3 12742

> Ami aggasztó, hogy ON is legyen, a diesel vontatás terén eme topic címét adó két típus is újnak és korszerűnek mondható, nem csak Magyarországi viszonylatban és ezek is a szemünk láttára tűnnek el a szemünk elől..

 

Ha a Desirókra gondolsz itt, akkor egy pár dologra felhívnám a figyelmedet:

1. A konstrukció maga 21 éves, a hazai példányok 14-18 évesek.

2. A konstrukciót a DB (Regio) igényei alapján fejlesztették ki, ezen igények között szerepelt, hogy olcsó legyen, olcsóbb mint a DB 628 sorozata. Ennek alapján számos, a közúti járművekben járatos alkatrész/részegység került beépítésre és mint tudjuk, a közúti járműveket rövid élettartamra tervezik, mint a vasútiakat.

3. Anno a Desiro bemutatásakor leírásra került, hogy 20 éves gazdasági amortizációval számoltak.

4. Bizonyos részegységek beszállítója megszűnt, illetve más cégekbe olvadt be. Egy ilyen váltás nem szokott jót tenni az alkatrész-ellátásnak.

5. Bizonyos alkatrészek gyártása az évek során óhatatlanul kifut, helyettesítő termék nem mindig van. Jól jelzi ezt, hogy a DB már kénytelen volt elkezdeni a típusba tartozó járművei fékrendszerének komolyabb léptékű átépítését, egyszerűen azért, hogy azok továbbra is üzemben tarthatóak legyenek. És ez a járműnek csak az egyik rendszere...

6. Nem csak erre a gyártóra és típusra igaz, hanem általánosságban és manapság is: sajnálatosan kevéssé közismert, de roppant tanulságos utánanézni, hogy a járműgyártók a járművek leszállításától számítva hány évig garantálják az alkatrész-ellátást... 

 

***

 

A KT írásának többi részével kapcsolatban pár szóban itt már írtam.

Előzmény: Angyal K. (12736)
Terépcsecsős bódé Creative Commons License 2020.02.29 0 1 12741

A 30+ éves álló kocsik közel annyi munkát igényelnenek mint IC pluszt építeni ujan, tehát az a része hatalmas baromság.... A Desiro Usgyi viszont azért még nem kéne hogy pusztuljon. 

Előzmény: Angyal K. (12736)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2020.02.28 0 0 12740

Kap egy kis fehér festéket...
(Egy S betűt és egy dátumot.)
A 039-es lesz a másik jelölt, a harmadik meg a cseh uzsgyi...

Előzmény: Lukács55 (12739)
Lukács55 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 12739

Miért? :O 

Előzmény: 1047 005-2 (12737)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!

a b