Keresés

Részletes keresés

Lukács55 Creative Commons License 2020.03.08 0 0 12754

Valaki tud róla valamit, hogy a desirokat is kékesíteni fogják?

Lukács55 Creative Commons License 2020.03.08 0 0 12753

Lesz olyan valaha is?

Előzmény: r1232 (12750)
r1232 Creative Commons License 2020.03.08 0 2 12752

Az igazi hiánypótló beruházás... Mondjuk senki nem tudja, milyen kulcs nyitja..:-)))

Előzmény: torokb2 (12751)
torokb2 Creative Commons License 2020.03.08 0 1 12751

Hát, a jelenlegi fejleményeket látva nekem úgy tűnik, a tulajdonos legnagyobb problémája a járgányokkal a rokkantlift hiánya :)) Szerencsére hamarosan megoldódik a probléma.

r1232 Creative Commons License 2020.03.08 0 1 12750

Majd az akkus vonat megoldja a problémát.. :-)

Előzmény: Lukács55 (12748)
r1232 Creative Commons License 2020.03.08 0 4 12749

A MÁV meglévő példányainak is 3 éven belül lángvágó alá kellene menniük...

 

Első körben kiegyeznénk egy alapos felújítással, inkluzíve motorcsere, fékberendezés, járművezérlés korszerűsítés, nagyobb teljesítményű, szabályozható klímaberendezés. Úgy még 15-20 évet eldöcögnének.

Előzmény: benbe (12747)
Lukács55 Creative Commons License 2020.03.08 -3 1 12748

Igen? Lángvágó? Akkor állitsd ki a bajai GEMENC és SUGOVICA Expresszeket másból ha tudod.....na gyerünk....ötletek?

Előzmény: benbe (12747)
benbe Creative Commons License 2020.03.07 -5 0 12747

Ugyan DB-ssel már rég nem találkoztam, de a magánvasutak magyarnál idősebb Desirói a vállalhatatlan és a roncstelepi állapotok között helyezkednek el. Ha azokból bárki idehoz egy darabot is, az semmit nem értett meg a korszerű vasút jellemzői közül. A MÁV meglévő példányainak is 3 éven belül lángvágó alá kellene menniük...

Előzmény: Terépcsecsős bódé (12743)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2020.03.07 0 1 12746

"mikor készül a DB ledobni a Desiroit."

 

 

Ha minden igaz vannak letétben.

 

Nincsennek, egy balesetes (642.172) és az ECO trainnek átépített 642.028 van jelenleg fenntartásból kivpnt állapotban. Ellenben a konkurencia termékeiből szép hosszú a leálltott járművek listája... 

 

Itt utána lehet nézni: https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?032,5934451

Előzmény: 1047 005-2 (12744)
rm40 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 12745

Hű, a hozzászólásom alapján ez merülne fel?

Előzmény: Terépcsecsős bódé (12743)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.03.07 -1 1 12744

"mikor készül a DB ledobni a Desiroit."

 

 

Ha minden igaz vannak letétben.

Előzmény: Terépcsecsős bódé (12743)
Terépcsecsős bódé Creative Commons License 2020.03.07 -5 0 12743

Érdemes lenne figyelni, mikor készül a DB ledobni a Desiroit....  Nálunk azért még eldöcögnének egy-két évtizedet a mieinkkel együtt..

Előzmény: rm40 (12742)
rm40 Creative Commons License 2020.02.29 -1 3 12742

> Ami aggasztó, hogy ON is legyen, a diesel vontatás terén eme topic címét adó két típus is újnak és korszerűnek mondható, nem csak Magyarországi viszonylatban és ezek is a szemünk láttára tűnnek el a szemünk elől..

 

Ha a Desirókra gondolsz itt, akkor egy pár dologra felhívnám a figyelmedet:

1. A konstrukció maga 21 éves, a hazai példányok 14-18 évesek.

2. A konstrukciót a DB (Regio) igényei alapján fejlesztették ki, ezen igények között szerepelt, hogy olcsó legyen, olcsóbb mint a DB 628 sorozata. Ennek alapján számos, a közúti járművekben járatos alkatrész/részegység került beépítésre és mint tudjuk, a közúti járműveket rövid élettartamra tervezik, mint a vasútiakat.

3. Anno a Desiro bemutatásakor leírásra került, hogy 20 éves gazdasági amortizációval számoltak.

4. Bizonyos részegységek beszállítója megszűnt, illetve más cégekbe olvadt be. Egy ilyen váltás nem szokott jót tenni az alkatrész-ellátásnak.

5. Bizonyos alkatrészek gyártása az évek során óhatatlanul kifut, helyettesítő termék nem mindig van. Jól jelzi ezt, hogy a DB már kénytelen volt elkezdeni a típusba tartozó járművei fékrendszerének komolyabb léptékű átépítését, egyszerűen azért, hogy azok továbbra is üzemben tarthatóak legyenek. És ez a járműnek csak az egyik rendszere...

6. Nem csak erre a gyártóra és típusra igaz, hanem általánosságban és manapság is: sajnálatosan kevéssé közismert, de roppant tanulságos utánanézni, hogy a járműgyártók a járművek leszállításától számítva hány évig garantálják az alkatrész-ellátást... 

 

***

 

A KT írásának többi részével kapcsolatban pár szóban itt már írtam.

Előzmény: Angyal K. (12736)
Terépcsecsős bódé Creative Commons License 2020.02.29 0 1 12741

A 30+ éves álló kocsik közel annyi munkát igényelnenek mint IC pluszt építeni ujan, tehát az a része hatalmas baromság.... A Desiro Usgyi viszont azért még nem kéne hogy pusztuljon. 

Előzmény: Angyal K. (12736)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2020.02.28 0 0 12740

Kap egy kis fehér festéket...
(Egy S betűt és egy dátumot.)
A 039-es lesz a másik jelölt, a harmadik meg a cseh uzsgyi...

Előzmény: Lukács55 (12739)
Lukács55 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 12739

Miért? :O 

Előzmény: 1047 005-2 (12737)
r1232 Creative Commons License 2020.02.28 -1 3 12738

Desiroktól 85%-os üzemkészség? Tán új korukban sem tudták ezt és nem a véletlennek köszönhetik a rossz hírüket sem.

Előzmény: 1047 005-2 (12737)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.02.27 -1 2 12737

Ki maradt a vezérigazgató mondjon le,hogy 41 db Tégla van,de hamarosan,a képen szereplő már nem rontja az üzemképességi statisztikát.

Előzmény: CD-DC (12735)
Angyal K. Creative Commons License 2020.02.27 0 0 12736

Valószínűnek tartom nem a linken olvasható nyílt levél tartalma miatt világosodott meg az Igazgató Úr.

Gyanítható, hogy ez csak a jéghegy csúcsa és a háttérben sokkal többről van szó mint arról, hogy korszerűnek számító de használhatatlan kocsikból van a kerítés - ország szerte - minden nagyobb pályaudvaron.

 

Ami aggasztó, hogy ON is legyen, a diesel vontatás terén eme topic címét adó két típus is újnak és korszerűnek mondható, nem csak Magyarországi viszonylatban és ezek is a szemünk láttára tűnnek el a szemünk elől..

 

 

Előzmény: CD-DC (12735)
CD-DC Creative Commons License 2020.02.27 -2 1 12735
Előzmény: Angyal K. (12734)
Angyal K. Creative Commons License 2020.02.27 -1 1 12734

A 40 év körüli hugyos BHv-hez képest -  ami a 81-esen jár "helyette" - mindenképpen új és komfortosabb, még akkor is ha a magukat fanatikus vasút barátnak nevezők a Bhv-ból kiállított szerelvényt nevezik "igazi vonatnak" az Uzsgyi-t pedig csak nemes egyszerűséggel puszta metrónak.

 

Bár a jó oldalát nézve:

- pár éve kicsit nyugatabbra, egy Bhv-hez hasonló színvonalú kocsikból kiállított vonatot nosztalgia járatként közlekedtettek az amúgy is borsos árú vasúti személy szállítás mértékéhez képest közel dupla felárral.

Nézhetjük a jó oldalát, nálunk normál tarifával közlekedik.

 

 

Nyilván most nem én vagyok a Mártír akit agyon kell sajnálni, mert ez jutott, tudom, hogy máshol ezek nem csak kisegítésként hanem napi rendszerességgel járnak. Sajnos ott sem kellene már...  de a semmitől ez is jobb!

Előzmény: MÉHtelepre tolt kiskocsi (12721)
szén lapátos Creative Commons License 2020.02.17 0 1 12733

 Pápa állomáson a 028!

szén lapátos Creative Commons License 2020.02.17 0 1 12732

Bp.Nyugati 2020-02.13.

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2020.02.16 0 3 12731

034 a 14. Most jutott el Dombóvárra a műhelybe.

Előzmény: gjovar (12728)
SZALAROAA Creative Commons License 2020.02.16 0 0 12730

Köszönöm!

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (12727)
Bzmot 353 Creative Commons License 2020.02.16 0 3 12729

1416 034 tegnap ment el Ud-ra festésre

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (12727)
gjovar Creative Commons License 2020.02.16 -1 0 12728

Melyik  a 14. ? / itt csak 13 szám van/

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (12727)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2020.02.15 0 3 12727

013, 014, 016, 017, 019, 020, 022, 025, 029, 031, 033, 035, 040. Festésre vár: 034. Ez eddig 14.

Előzmény: SZALAROAA (12726)
SZALAROAA Creative Commons License 2020.02.15 0 0 12726

Hány Uzsgyit fényeztek már át kékre?

430 322 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 12725

A 1426 029 megérkezett Celldömölkre, szerintem eszterga miatt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!