A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Ma reggel már Kelenföldön, az 1. vágány környékén láttam, amikor mentem Tapolcára a 972. sz. vonattal. Visszafele az 1973 sz. vonattal jöttem, akkor már nem volt ott.
Ma a Tapolcáról Székesfehérvárra közlekedő 9727-es sz. vonatba második egységként besorozott 1426 020-2 pályaszámú Desiro kigyulladt. Elől a 1426 025-1 volt, de a mozdonyvezető gyors észlelésének köszönhetően gyorsan leakadt, így az nem sérült.
Jelenleg állnak: 003,004,007,012,014,017,019,020,023,027,030,031,033,035,039 tehát majdnem a fél flotta. A 30-as uzsgyi amelyik balesetet szenvedett tavaly augusztus utolsó napján Vajta állomáson, egy kocsi az oldalának hajtott és ennek következtében kisiklott, másnap 2 uzsgyi vitte el és azóta is áll. A 017,020 kékesítésen vannak még. A többi meg talán alkatrész hiány miatt állnak Szentesen.
Én is pont ezt akartam kérdezni meg még azt hogy ha Hatvannak olyan kevés van akkor miért nem állomásítanak át. Most olvastam egy cikket amiben azt írják hogy nagyon jó a rendelkezésre állásuk Kíváncsi volnék hogy valóban így van e....
Mármint végleg vége, vagy csak ennyi van kész jelenleg illetve előkészítés alatt? A MÁV valami olyasmit írt, hogy előbb-utóbb mind fel lesz újítva, de valami irtózatosan csiga sebességet jelöltek meg.