A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Tegnap Baján láttam a 14-est az az oldala pont sértetlen volt ami az állomásépület fele nézett a vonatomról benéztem az utastérbe ott annyi változást láttam hogy lecserélték az üléshuzatot.
Na ne, újra kell festeni teljesen? Nem volt rajta olyan réteg, amiről leszedhető ez az ocsmányság? Az ilyet legszívesebben a vonat után kötném a lábánál fogva. Az sem tetszik, amikor a kopott, rozsdás vagonokat firkálják össze, na de egy vadonat új festésűt, ami még forgalomban sem volt?
13-14 év üzem után fővizsga helyett(érdekes módon a dízel motorkocsiknak nem jár le a fővizsgájuk szemben a személykocsikkal) elindul egy folyamat a külső-belső rendbetételre. Ennyi járműnél ez 4-5 év.
Gyerkőckorunkban apukánk és a tanítónéni is a fejünkbe veri, hogy a fehér papírra fehér, a sötét papírra grafitceruzával nem lehet írni. Erre tessék....
A kocsi tulajdonságait (másodosztály, nemdohányzó, stb) közlő kis ikongyűjtemény pontosan a kék és a fehér terület határán kapott helyet, így erős napsütésben, mélyrurális megállóhelyek kivilágítatlan peronjairól a tartalom fele lényegében láthatatlan lesz. Nem lehetett volna a kék felületet kicsit előrébb húzni?