A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
13-14 év üzem után fővizsga helyett(érdekes módon a dízel motorkocsiknak nem jár le a fővizsgájuk szemben a személykocsikkal) elindul egy folyamat a külső-belső rendbetételre. Ennyi járműnél ez 4-5 év.
Gyerkőckorunkban apukánk és a tanítónéni is a fejünkbe veri, hogy a fehér papírra fehér, a sötét papírra grafitceruzával nem lehet írni. Erre tessék....
A kocsi tulajdonságait (másodosztály, nemdohányzó, stb) közlő kis ikongyűjtemény pontosan a kék és a fehér terület határán kapott helyet, így erős napsütésben, mélyrurális megállóhelyek kivilágítatlan peronjairól a tartalom fele lényegében láthatatlan lesz. Nem lehetett volna a kék felületet kicsit előrébb húzni?
Kíváncsi vagyok arra, hogy sikerül-e valaha annak a néhány alacsony psz.-ú Uzsgyinak az üléseihez "hozzátenni" valamit, mert ez a pusztametrós kialakítás hagy némi kívánnivalót. Különösen egy bajai R-ben, ahol nem ördögtől való a másfél-két órás ücsörgés. Így ebben a formában pillanatnyilag a legkényelmetlenebb, írd és mondd, fapados járművek. És ez talán némileg fontosabb, mint az, hogy milyen színtervvel futják köreiket. ;)