Én nem mondanám provokatív mihasznának. Csak űzi az eszét, és szerez pár jó percet nekünk időnként. Aztán hasonló hülyeségeket esetleg beszólunk neki. Nézz be a Vaskerekes gumiszobába
és Te is mosolyra fakadsz azon a sok sületlenségen, amit oda írt ő is, meg többen mások is.
Ennek nincs köze a régi vasutas értékekhez.
Meg attól is függ, milyen vasutas értékeket keresel. Bogarássz a topikok között nyugodtan, mert szerintem meg fogod találni azt, amit keresel, de nem a géptemetős csoportban. Mert ide a moderatúra azokat a topikokat gyűjtötte össze jópár éve, ahol ritka a hozzászólás.
Szóval ez is egy afféle provokativ mihaszna, aki annak tudatában irogat ide, hogy sokan még tisztelik azokat a régi vasutasértékeket, melyek sokaknak mára jelentéktelen közhelyekké váltak ?
Nézd már meg ezt a pókot! Szórakozásból hülyeségeket ír (időnként tényleg szórakoztató, különösen a Vaskerekes gumiszobában), így én sem vettem komolyra a figurát. Lazíts egy kicsit!
Az igazság ezzel szemben az, hogy orvul beszőtted a szergej kipufogócsövét, lusta voltál elmászni, majd amikor beröffentették a gépet, a kijövő füstgáz hálóstul lőtt ki, ráadásul a fejeden landoltál - attól lettél ilyen ütődött!
Az úgy történt, hogy én sorompót kaptam, a vonatot meg szergej továbbította, ami nagyon füstölt, és rámszállt a füst, azóta mozdonyfüst által megcsapott vagyok.
A Közmunka- és Közlekedésügyi Minisztérium 1869-ben elrendelte, hogy az államkincstár kezelésébe vett vasút és a közeljövőben megnyíló Zákány-Zágráb vonal neve Magyar Királyi Államvasutak legyen – így alakult meg a mai MÁV jogelődje.
Ebből a legelső időszakból származó, 1869 és 1872 közötti eredeti típusterv gyűjteményemet eladom. A nagyméretű tervek között gőzmozdonyok, gőzmozdony kocsiszínek, indóházak, vasúti pályatest csomópontok, rakodórámpák, őrházak, de még az őrházak ajtóinak, ablakainak, tűzhelyének is külön tervlapjai vannak.. összesen 56 db. Egyben szeretném ha megfelelő kezekbe kerülne. E.mail címre szívesen küldök egy listát.
Köszi, de talán lesz majd olyan olvasó is, aki majd tud nekem segíteni. Még az is egy megoldás lehetne, ha megtidnánk, hogy mlyen típ. mozdonyok jártak a 60-as években Rédics-Zalaegesrzeg között.
Segítségeteket kérném a következő dolgokban. Keresek fényképet az 1960-as évek közepéből a zalaegerszegi vasutállomásról ill. a vonatairól. Keresek még képet 70/80-as évekből a Göcseji expressről. Talán nem vagyok telhetetlen, de a 60-80-as években Rédics-Zalaegerszeg között közlekedő "füstös", ill. motorvonatról, ill. e korból a Rédicsi vasutállomásról.
Igen, olyan kép, amit ha egy kétszínü (piros-cián) szemüvegen keresztül nézed, akkor hibátlanul térben látod.
Olyan mint ami a 63-as hsz.-be alul küldtem a mozdonyról, csak hát az kicsi is, meg nagyon le van "butítva", mert ide nem lehet akkora képet belinkelni. Még ma elküldöm az e-mailedre - remélem.
Most nincsen itt nálam, de van az unokámnak egy olyan könyve, amit ha nézel valami olyan szemüveggel, akóR térhatásúnak látod ! / olyanra gondolsz ?? /
Ne nézz hülyének.., de nem értek hozzá :-))
Már ezzel a sok fórumozással is " túlképeztem " magam :-)
Ha elküldöd.., megköszönöm !
Tudod, mostanában a " Gyöngyit " kergetjük a Mátrában.., s az ugyan ilyen !
Ha van lehetőséged, okt. 23.-án Mozdony Névnap Gyöngyösön.., gyere el !!
Nem tudom, hogy jó helyen kopogok, de szeretnék egy pár képet feltenni, mielőtt az enyészeté lesz.
A dolog arról szól, hogy Erdélyben az Ezeréves Határon kb. egy éve még nem, de most ott termett egy igen lelakott mozdony. Az, hogy hogy került oda, hogy miért pont oda, és kinek volt feleslegben egy ilyenje, azt homály fedi. A képeket beteszem ide, de ha valaki tud jobb helyet nekik, akkor használja ott...
Én nem értek hozzá, hogy ez milyen szerkezet, de kellően lelakott, nem mai darab. Hátha valaki tájékozottabb, és többet tud róla: