Kicsivel sem egyszerűbb, de az látszik, hogy nem vagy otthon a témában.
Ez nem kis aszinkron motor, amit minden faluban meg tudnak tekercselni. A forgórészt már szétszedni sem egyszerű, összerakni még nehezebb. Megannyi speciális anyag, eszköz és szaktudás kell hozzá, a tekercselési anyagot szigetelni kell, sablonban formára hajlítani, újból szigetelni, összerakni a forgórészt, kommutátorba beforrasztani a tekercsvégeket, kiegyensúlyozni, vákuum impregnálni., stb. stb. Tudok feltenni északis képeket a folyamatokról...
Nem tudom, a 740 vontató motorja mennyivel egyszerűbb, mint a TC 701K, de anno még Eurocomos időkben mind a négy vontatómotort újratekercselték ( kolléga összekeverte a 740-742 párost, nem bírta a kilencvenet a forgórész tekercselése és kirepült a horonyból ).
Motortekercselést régen az északi, ma Békéscsaba csinál. Ez bőven meghaladja a fűtőházi kompetenciát, még akkor is, ha Dombóvár már kvázi járműjavítóként működik...
1, vontatómotor (3-ból 2 gép ennek hiányában ácsorog, alkatrész ellátás olyan évi 3-4 darab újratekercselt motor egy ekkora járműjavítónál... Siralmas, nem véletlenül fut 4-ből 3 Gigant 5 motorral, már amelyik még egyeltalán működik).