Apróság, de a teljes sorompónak azért nem igazán jártak utána, elvégre átépíthető elektromos hajtásra, a fonyódi szakállas meg emlékeim szerint külön engedélyt kapott a maradásra, mert azon az átjárón nagy a gyalogos forgalom és ez alatt nem lehet csak úgy átbújkálni.
Remek megfigyelés ,hogy én mennyit láttam ,Az lényegtelen .De ha egy gkv oktató 40 év munka alatt egyet sem ? Na az már valami! S van 4 ilyen osztálytársam is!
A szlogen ; az autó benzinnel megy nem papirokkal. ha elkapják eltiltják 1 évre a vezetéstől!
mert tonnaszámra járkálnak köztünk az autóra és személyre vonatkozó bármiféle papír nélkül száguldozó egyének. Retorzió pedig nincs, autóval ölni teljesen legális, "vezetéstől eltiltással" és felfüggesztett börtönnel mindent meg lehet úszni, akkor is, ha ötödjére csinálja.
De most komolyan, nem érdekel ki mit mond hogy minősít,de akkor is felteszek egy kérdést.
Írjátok már meg hogy ki ,hány roma származásút látott oktató autóban,mert Én a környezetemben eskü hogy 1-et összesen 30év alatt...nem tudom másfelé mi lehet a tapasztalat...persze megértem ha arra a kérdésre sincs válasz hogy a bűnügyi elkövetők hány százaléka roma.?
(hogy ne legyen off, akár a vasuti balhékat is nézhetjük).
Könyörgöm ha nem lesz élőerő a vonatokon egy-egy állomás között csak idő kérdése hogy komplett vonatokot raboljanak ki,majd egy vészfékezés után lelépjenek.
Le minuszolhatnak a jogvédők nem érdekel, nem vk. fajgyűlölő sem,nem vk. fasiszta,sőőt roma ismerősöm is van...
Igen, borzasztó, hogy mennyire tudatlan, jóhiszemű liberális emebrek vannak. Elég csak megnézni egy mindennapos rikárdós autóval emberölős cikk alatti véleményeket. 90%-uk az "úgy elvenném a jogsiját 1 évre, hogy fütyülne" típusú ostobaságokból áll. Miközben a probléma már régesrég 1000 km-re van a jogosítvány meglététől és az ahhoz szükséges követelményektől, mert tonnaszámra járkálnak köztünk az autóra és személyre vonatkozó bármiféle papír nélkül száguldozó egyének. Retorzió pedig nincs, autóval ölni teljesen legális, "vezetéstől eltiltással" és felfüggesztett börtönnel mindent meg lehet úszni, akkor is, ha ötödjére csinálja.
Ez a zene nagyon is találó és teljesen rendben van a stílusa, a célközönség nyelvén kommunikál, azok csak ebből értenek. Felesleges nekik ilyen-olyan kedveskedő kampányokkal, szakértői kerekasztal-beszélgetésekkel és egyebekkel udvarolni, mert hülyék hozzá, hogy felfogják az abban elhangzottakat. Ha nem szeded ki a fülest, megdöglesz, ennyi, ez kell nekik sajnos.
A kommentek meg a reagálók nagyrésze a tipikus hópihék akik a jajj szegény idióták hát gyakorlatilag meghaltak meg elbaszták több száz ember napját, de jajj ne mondjunk róluk ilyeneket mert nem szabad mert csúnya monológot adják elő.
Nnn... nagyon nem ment át. Úgy néz ki, a célon is, a célközönségen is túllőtt. A kommentelők szétszedték, ennyi negatív véleményt ritkán kap bármilyen video. Már körülbelül két tucat video készült ellene. (A tulajdonképpeni célközönség hardcore része meg rendületlenül sétál tovább fülhallgatóval a fülén.)
Ezen a videón is volt olyan, akit neccesen lehetne ennyi alapján büntetni, mert a piros kezdetén gurult át, de a többség elég masszív. Aki pedig kikerülte a már várakozót, arra nem nagyon vannak szavak...
Amúgy tényleg nem a pénzbüntetés tartana vissza jómódúbb embereket, hanem ha megfosztanák ideiglenesen az autójától.
Hát igen, amikor még csak éppen bevezették ezt a jogosítvány előéleti pontrendszert, és 1 vagy 3 pontot lehetett "begyűjteni" (utóbbit a "súlyosabb" szabálysértésekért), már akkor sem értettem, hogy miért csak annyit, sok esetben. Nálam például már akkor a fénysorompó tilos jelzésen áthaladás "megért" volna vagy 10-12 pontot (jó, rá lehet "csúszni", ha még nem ment le a félsorompó, ezért még nem ugrik a jogsi), de ha mindezt pedig a már (régóta) leeresztett félsorompó kikerülésével teszi, akár 20-25 pontot is.
Hogy utóbbi hogy illett volna bele a rendszerbe? Nos: jogsi elvétel (legalább) egy évre, kötelező tanfolyam, utánképzés, plusz új vizsga. Mindez természetesen a delikvens pénztárcájára. Az új ciklust meg majd kezdheti már 2-7 ponttal...
Pedig annak lenne elrettnető ereje. Autót zárja le ott, ahol most van, lopóautó hív aztán viszik a garázstelepre valahová a külvárosban. Ha befizeti a bírságot és visszakapja a jogsiját akkor majd elhozhatja. Közmunka sem rossz, bizonyos óra közmunka, amit le kell töltenie mondjuk 1 éven belül, kutyaszart seperni meg pl. vonatokat takarítani mindig lehet utak mentén is lehet szedegetni a kidobott HELL-es dobozokat ( vagy ha az már nem lesz, mert összeszedik az 50 ft miatt akkor is lesznke nejlonzacskók meg cigicsikkek).
Hatásosabb lenne bezúzni az autót és fél év közmunkára ítélni, napi 12 órában. Ha a meglévő munkahelye visszaveszi fél év múlva, oké, ha nem, abból is kereshet újat. Nem kéne akkor a tele lévő börtönöket sem terhelni.
Ezek a büntetőpontok meg jogosítvány bevonások szart sem érnek, mert fizikailag nem akadályozza meg az autóvezetésben. Szökőévente egyszer állítja meg a rendőr az embert, soha nem derül ki, hogy nincs vezetői engedélye. Egyébként jelenleg úgy zajlik egy igazoltatás, hogy ha észre is veszik, hogy rendszám/forgalmi/jogosítvány nélkül vezet valaki, akkor kiszabnak egy lószar pénzbírságot, és azzal a "munka" le van tudva, a rendőrök elhajtanak, a bűnöző meg mehet tovább ugyanazzal az autóval, ugyanúgy papírok nélkül. Nemrég voltam szemtanúja egy ilyennek. Nincs semmféle "innen gyalog mész haza" szituáció vagy ilyesmi. Az autó szent és sérthetetlen.
Azok, akik áthajtanak a vasúti átkelő tilos jelzésén, nemcsak azokat veszélyeztetik szándékosan, akik mellettük ülnek az autóban, hanem a vasúti átjáró környékén szabályosan várakozó egyéb járműveket, vezetőiket, gyalogosokat is, hiszen az kiszámíthatatlan, mikor, merre fog repülni az autó vagy egyes darabjai, ha csatt van. Emellett a vonaton ülőket is veszélyeztetik.
Aki pedig pár perc időnyereségért képes gátlások és gondolkodás nélkül veszélyeztetni mások testi épségét, életét, annak semmilyen járművet nem kell vezetnie.
A Szentesről Szolnokra tartó, Martfűről 7:31-kor tovább indult vonattal (7217) ütközött egy mezőgazdasági vontató a Bagimajornál lévő, andráskereszttel jelzett átjáróban. A vonaton senki sem sérülte meg ( A 025-ös Pusztametró.)
Köd, alig 10 méteres látótávolság, pirosan villogó fénysorompó ködvágó fénnyel, már hallható a lefele csattogó Fogas és mind a gyalogosok, mind a gépjárművek lazán átmennek előtte.
Csak a szokásos, tömeges áthajtások villogó piroson, de számomra a legmegdöbbentőbb új elem, amikor az útátjárójelzőnél legalább tíz másodperce szabályosan álló autót hátulról ketten is kikerülik, és áthajtanak a síneken, miközben szemből is ketten átjönnek.
„Kilépni munkahelyről szoktak. A papi hivatását abbahagyóra a népnyelv a kiugrott szót használja.”
Nyelvészkedjünk tovább!
A papi szolgálatból való kilépés létező és helyes fogalmazási gyakorlat. Kilépni lehet még pártból, egyesületből és más helyről is. Életemben többször változtattam munkahelyet, ám a munkakönyvemben „kilépett” beírás nincs. „Munkaviszony megszűnt”, „felmondás a dolgozó részéről” és „felmondás a munkáltató részéről” beírások vannak benne. Annak idején a „kilépett” bejegyzés a következő munkaviszonyokra vonatkozó hátrányokat eredményezett.
A „kiugrott pap” kifejezés valóban csak népnyelvi elem. Hasonlóképp, ahogy a dolgozó felmondását is kilépésként definiálja a slaposan fogalmazó.
Ez az átkosban nem volt ritkaság (ma se). Egy kimutatás szerint akkoriban a mérnöki állások egyharmadát nem mérnökök töltötték be, és vice versa: a mérnöki végzettségűek egyharmada nem a neki megfelelő munkakörben dolgozott.