:( Ilyenkor nem lehet (jó, tudom, meghalt a kamionsofőr) "rá HTK-zni" (katonai szleng a károkozás kifizetésére) a sofőrre, vagy a szállítmányozó cégre a kárt? Van ennek intézménye? Szomorú egy ilyen történet, de a mozdonyt javítani kell, a forgalom állt, milliók mennek a levesbe. A biztosítók ezt nem vállalják? Egyszer HÉV-vel elcsaptunk egy autót, aki figyelmen kívül hagyta az stop táblát és a vasúti átjáróba való behajtás szabályait. A motorász és a sofőr megírta a betétlapot, és továbbmentünk. A gyerek biztos visszaesik malus 4-be, de a HÉV-en keletkezett kárt megtéríti a biztosító?
Randának randa, de kaszni, ütköző, meg némi kikalapálható izék látszanak sérültnek, ami relative nem nagy sérülés -- pláne ahoz képest, ahogy a teherkocsi kinézhetett...
Az biztos, hogy annak a G1200-as tulajdonosának nem sok fejtörést okozott, mit is csináljon a mozdonyával. Eldöntendő kérdések helyett kapott egy eldöntött tényt. :(
Szerintem e témában azon van a hangsúly és a lányeg, hogy tolatási mozgást tudsz-e villanygéppel végezni biztonságosan. Győr-Rendezőből a nyílt vonal felé van ilyen lehetőség Komárom irányába. Akkor valszeg értelmetlen kiépíteni még egy másik, sokadik lehetőséget is. Gondolom én.