Szergej Lepsényben június végén (Pontosan az időt azért nem tudom, mert elcsesződött a dátumozó a fényképezőgépemen. Lényeg mikor a nagy viharok voltak)
Szergej kis idővel később (még aznap) egy elé kidőlő fával való találkozás után Székesfehérváron:
Kérdésem a 1994-ben történt vasúti katasztrófával kapcsolatos: Nem tudja valaki, hogy a kisiklott 613-as gyorsvonat továbbított-e Mátészalkai közvetlen kocsi(kat)t Budapestre? A segítséget előre is köszönöm.
A vasútállomás közelében, a nemzetközi vasútvonalat keresztező fénysorompós átjáróban a tolatást végző mozdony egy Skoda Fabia jobb oldalának ütközött. A mozdony a vasútállomás felé 100 métert tolta maga előtt a Skodát, majd a bal oldali sínekre kidobta az autót. A mozdony ezután még 20 méterrel távolabb tudott csak megállni. A Skoda bal oldala teljesen összeroncsolódott, jobb első kereke kitörött. Az autót vezető, súlyosan sérült középkorú férfit a tűzoltók szabadították ki a roncsok közül.
Urolsó infóim alapján valami átszámozással a nagyon összetört követö vonat megmarad, mert két rosszból csinálnak egyet. (Most hadd ne tudjam a psz.-okat.)
A mv-ről azt hallottam, hogy repülni fog ami már lehet, hogy megtörtént de közben lehet, hogy változott a dolog.
A vasúti pálya a szóbanforgó átjáró felé a közúton mindkét irányból közelízve, több száz méteren keresztül belátható. Az út nyílegyenes, a várost elkerülő út egy része.
Sajnos ennek ellenére nem ez volt az első baleset. Volt olyan is aki úgy döntött itt vet véget életének... A 012-es Szöcske az átjárótól számítva a harmadik szelvénykőnél állt meg:
A balesetben az újságokban megjelenttel ellentétben egy ember halt meg.
Ma hallottam,h 14.03-kor volt a baleset,és 22 óra körül adták vissza a pályát.Az Astra annyira összetört,h sokáig azt sem tudták kideríteni hanyan ültek benne.A szöcsit meg beemelés helyett "kiemelték" mert a hébli alatt megmozdult az felázott talaj.