Akkor melyik MD kavart itt még a 3034-es búcsúztatója után? Mert az biztos, hogy a hivatalos búcsú után egy MD még itt volt Szentesen és az ment el utoljára.
-A 3004-es pár nappal később ment el, voltaképpen ő ment el utoljára saját lábán Szentesről. A 3004 a 3007-3030 páros előtt került Pécsre a Btx 034-el.
A búcsú 3 ütemben zajlott: -Először a 3007 és a 3030-as szinkronkapcsolással ment el Pécsre. -Aztán egy különvonattal a 3034-es búcsúzott el Szentestől. -A 3004-es pár nappal később ment el, voltaképpen ő ment el utoljára saját lábán Szentesről.
A 3004, a 3007, 3034, 3035? a 3036 is szóba jöhet. A 3003 ekkor már Debrecené volt, a 3021, a 3013, 3041 és a 3042 ekkor már az akkori dögsor tagja volt.
VALÓDI tehervonat MDmot vontatással Gádoros-Szentes között, Dónát megállóhely előtt. 2004.dec.10. Gép pályaszámát sajna eltakarja a pályamunkás. 12-20 kocsival közlekedtek az igazi répavonatok.
Sziasztok ! Nem szoktam erre járni, most is csak azért, mert elkészült az alföldi vonatozásom második napjáról szóló beszámoló, benne egy jó kis MDmot vonatozással:
Köszi a helyesbítést! Úgy látszik túl optimista voltam ezekkel a vezérlőkocsikkal. Elég lett volna, ha csak a "lakhelyüket" írom. Bár a "munkahelyük" is megvan, csupán a "kötelező orvosira" várnak - ahogy írtad. De talán mindegyikükről van itt a topikban kép a közelmúltból (max. 1 évre visszamenőleg), v. van amelyik még régebb óta áll?
Más: A szokásos kérdésem: V.mi új hír a Btx 015 "féle" szerelvényről??