Keresés

Részletes keresés

róbertke Creative Commons License 2019.12.23 0 0 30687

Rendszertanilag ez most "Alacsony tetős, előfeszített alvázú, fékállásos kocsi" ? 

 

Előzmény: gumidani (30686)
gumidani Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30686

Mi az az "előfeszített fékállás"?

(Én is tudok kötekedni.)

Előzmény: róbertke (30682)
gumidani Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30685

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=153301089&t=9121454

A 147, 148, vagy a 149 sorozathoz tartozik a képen látható kocsi?

Szerintem egyikbe sem.  

Előzmény: róbertke (30682)
róbertke Creative Commons License 2019.12.22 0 1 30684

3.)  Mengyelejev ...

Előzmény: György barát (30683)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30683

Darwin vagy Linné renszere?   😀 

Ám nem UIC és nem St. 

 

Előzmény: róbertke (30682)
róbertke Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30682

Ez egy régebbi hozzászólásodból lementett kocsi. 

Rendszertanilag ez most "Alacsony tetős előfeszített fékállásos kocsi" ? 

Előzmény: gumidani (30679)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30681

Mellényomtam. 

 

Jelöli, jelzi. 

 

Előzmény: György barát (30680)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30680

"Az SSy és SSys kocsik a betűzhető rakoncák típusában tértek el, másban nem." 

 

Vagy mégis. 

Az "s" melléksorozatjel a német tehervagonoknál 1937 óta a nagyobb sebességet kelöli. 

 

Előzmény: fantal (30678)
gumidani Creative Commons License 2019.12.22 0 1 30679

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=153333087&t=9121454

Ez a kérdés nem arra irányult, hogy a fékes és fék nélküli kocsik pályaszámilag meg voltak-e különböztetve.

A kérdezett kocsitípus összes darabja fékes volt. Csak az egyeseken volt kézifékállás, a ketteseken meg nem.

 

Az alacsony tetejű és alváz-feszítőmű nélküliek között fékállásost nem láttam.

-----------

Az alacsony tetejű és alváz-feszítőművesek között többnyire fékállásosakat láttam, de akadt anélküli is.

----------

A magas tetejű és alváz-feszítőmű nélküliek között többnyire fékállás nélkülieket láttam, de akadt fékállásos is.

Előzmény: róbertke (30677)
fantal Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30678

az SSys pedig 1955-ben jött ki. 

**

Vagy nem.

A 50 tonna teherbírású SSy és SSys négytengelyes kocsik 1942-ben jöttek ki, akárcsak a 80 tonna teherbírású hattengelyes SSyms kocsi.

Az SSy és SSys kocsik a betűzhető rakoncák típusában tértek el, másban nem.

Előzmény: György barát (30671)
róbertke Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30677

Tulajdonképpen mindkettőtöknek igaza van ....:-) 

Előzmény: rezgaras (30676)
rezgaras Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30676

"A hatszámjegyű rendszerben elvileg külön csoportban voltak a fékesek."

 

Nem úgy volt, hogy az utolsó 3 szám 500 alatt volt a fékes, felette a fék nélküli?

 

Előzmény: Zsivany2 (30668)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 0 0 30675

Pont ott a pont.    😊 

 

Előzmény: alkotasu (30673)
alkotasu Creative Commons License 2019.12.22 -2 0 30674

Előtte lehetett MÁV-os, sok jármű került a GySEV-hez a MÁV használat után.

Előzmény: György barát (30672)
alkotasu Creative Commons License 2019.12.22 -2 1 30673

Nem inkább SSy a korábbi képen szereplő kocsi? Ugyanis szögletes csapágyházas siklócsapágyasnak nézem, és nem tudok 100 km/ó-ra engedélyezett siklócsapágyas teherkocsiról. De lehet, hogy csak én vagyok tudatlan.

Előzmény: György barát (30671)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30672

Fölöslegesen firkálok. 

Nem háborús maradék, jóval későbbi jövevény.

Sternhart: Die GySEV (1966) könyvében nem szerepel. 

 

Előzmény: alkotasu (30670)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30671

Az SSy  típust 1940-ben gyártották először, 

az SSys pedig 1955-ben jött ki. 

Kellene a forgócsaptáv a megkülönböztetéshez. 

 

Előzmény: alkotasu (30670)
alkotasu Creative Commons License 2019.12.22 -2 0 30670

?????

 

Ez inkább háborús maradvány szerintem.

Előzmény: György barát (30669)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30669

Egyesek havi jövedelmét valahogy célba kell juttatni.   😎 

 

Előzmény: fantal (30667)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30668

A hatszámjegyű rendszerben elvileg külön csoportban voltak a fékesek. A 12 számjegyű pályaszámoknál már szerintem nem foglalkoztak vele, számozták, ahogy jött. De ez csak tipp.

Előzmény: Mk45-2010 (30666)
fantal Creative Commons License 2019.12.21 -1 0 30667

Német SSys nehézharckocsi-szállító  kocsi.

 

(Azért "érdekes" kocsik kötöttek ki a GySEV-nél)

 

 

 

Előzmény: 505519570004 (30638)
Mk45-2010 Creative Commons License 2019.12.21 0 0 30666

Köszönöm az infókat! Azt hiszem ez az St dolog nekem nem világos, én azt gondoltam hogy csak a "magastetősek" azok...

A fékházas/fékállásos kocsik külön psz-csoportot kaptak vagy "ömlesztve" lettek? 

Előzmény: Zsivany2 (30665)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.12.20 -1 0 30665

147 0, ex Gye 106 000-106 159, a "lapostetős". Elvileg román gyártmány.

 

147 3 már magastetős. Ebben a kupacban van a "simabőrű" is.

 

És ugye a 148-asok.

 

149 3500-3999, ex 104 000- 104 499, ez wroclawi gyártás.

 

149 5 szintén lapostetős, de az ablaknyílások a kocsi vége felé vannak.

 

Szerintem hogy melyik volt UIC St azt csak a fotók alapján lehet eldönteni. Én nem vettem észre, hogy valamelyik csapat nem lett volna az.

Előzmény: Mk45-2010 (30663)
róbertke Creative Commons License 2019.12.18 -1 0 30664

Ez való igaz, csak hát akkor volt szokás "A köztünk bújkáló ellenség megtévesztése" 

A  nálunk rendszeresített T34/76 szélességének kereken 3 méter volt írva.

Előzmény: György barát (30659)
Mk45-2010 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30663

Köszönöm, ez megvan. Igazából pont ez okozta a képzavart. (Meg a '67-es kiadás...) A 147-148-as kocsira írja hogy UIC-St-s, pedig a rajzok/méretek alapján a 149-es hasonlít inkább a hasonszőrű külföldi kocsik kivitelére. A fotókon 148-asként látható kocsit a jellegrajz album pedig 149-esként hozza... 

Előzmény: alkotasu (30655)
505519570004 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30662

Világos. A 395 9 Rmms fel sem merült bennem. Az szemre is máshogy néz ki. Ezért is kérdezősködtem.

Előzmény: paca664 (30660)
paca664 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30661

Köszönöm, ezekről beszéltem mint spec. állatszállító kocsikról. Bár ezek egyike sem cirkusztársulaté.

Előzmény: RhB (30653)
paca664 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30660

Azért zártam ki az Rmms-t, mert annak a hossztartója és a forgóváza is más. Ez többnyire győri jellegű, az pedig lengyel - az 594/599 Eams-okkal való egyezés ugye szintén nem véletlen.

Előzmény: 505519570004 (30652)
György barát Creative Commons License 2019.12.18 -1 0 30659

Jó napot kívánok! 

 

Zűrös év volt 1956. Láthatóan még az írógép billentyűi sem tudták, hová helyezkedjenek.   :-) 

 

Az 1967-es albumban szereplő hattengelyes adatai: (ez meg a tejtestvére) 

 

Nayy 427 000 

W. P. Győr, 1952–55 

Hossz: 14 000; csaptáv: 8160; Zsámoly: 2×1500 

Rakhossz: 12 760; szélesség: 3050; felület: 38 m2

 

Üdv.: György 

 

Előzmény: 505519570004 (30652)
division by zero Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30658

Az első képen valami plusz árnyékolás van a tetőn, hogy ne melegedjen fel annyira a kocsi belseje?

Előzmény: RhB (30653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!