Keresés

Részletes keresés

alkotasu Creative Commons License 2019.12.22 -2 0 30674

Előtte lehetett MÁV-os, sok jármű került a GySEV-hez a MÁV használat után.

Előzmény: György barát (30672)
alkotasu Creative Commons License 2019.12.22 -2 1 30673

Nem inkább SSy a korábbi képen szereplő kocsi? Ugyanis szögletes csapágyházas siklócsapágyasnak nézem, és nem tudok 100 km/ó-ra engedélyezett siklócsapágyas teherkocsiról. De lehet, hogy csak én vagyok tudatlan.

Előzmény: György barát (30671)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30672

Fölöslegesen firkálok. 

Nem háborús maradék, jóval későbbi jövevény.

Sternhart: Die GySEV (1966) könyvében nem szerepel. 

 

Előzmény: alkotasu (30670)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30671

Az SSy  típust 1940-ben gyártották először, 

az SSys pedig 1955-ben jött ki. 

Kellene a forgócsaptáv a megkülönböztetéshez. 

 

Előzmény: alkotasu (30670)
alkotasu Creative Commons License 2019.12.22 -2 0 30670

?????

 

Ez inkább háborús maradvány szerintem.

Előzmény: György barát (30669)
György barát Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30669

Egyesek havi jövedelmét valahogy célba kell juttatni.   😎 

 

Előzmény: fantal (30667)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 30668

A hatszámjegyű rendszerben elvileg külön csoportban voltak a fékesek. A 12 számjegyű pályaszámoknál már szerintem nem foglalkoztak vele, számozták, ahogy jött. De ez csak tipp.

Előzmény: Mk45-2010 (30666)
fantal Creative Commons License 2019.12.21 -1 0 30667

Német SSys nehézharckocsi-szállító  kocsi.

 

(Azért "érdekes" kocsik kötöttek ki a GySEV-nél)

 

 

 

Előzmény: 505519570004 (30638)
Mk45-2010 Creative Commons License 2019.12.21 0 0 30666

Köszönöm az infókat! Azt hiszem ez az St dolog nekem nem világos, én azt gondoltam hogy csak a "magastetősek" azok...

A fékházas/fékállásos kocsik külön psz-csoportot kaptak vagy "ömlesztve" lettek? 

Előzmény: Zsivany2 (30665)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.12.20 -1 0 30665

147 0, ex Gye 106 000-106 159, a "lapostetős". Elvileg román gyártmány.

 

147 3 már magastetős. Ebben a kupacban van a "simabőrű" is.

 

És ugye a 148-asok.

 

149 3500-3999, ex 104 000- 104 499, ez wroclawi gyártás.

 

149 5 szintén lapostetős, de az ablaknyílások a kocsi vége felé vannak.

 

Szerintem hogy melyik volt UIC St azt csak a fotók alapján lehet eldönteni. Én nem vettem észre, hogy valamelyik csapat nem lett volna az.

Előzmény: Mk45-2010 (30663)
róbertke Creative Commons License 2019.12.18 -1 0 30664

Ez való igaz, csak hát akkor volt szokás "A köztünk bújkáló ellenség megtévesztése" 

A  nálunk rendszeresített T34/76 szélességének kereken 3 méter volt írva.

Előzmény: György barát (30659)
Mk45-2010 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30663

Köszönöm, ez megvan. Igazából pont ez okozta a képzavart. (Meg a '67-es kiadás...) A 147-148-as kocsira írja hogy UIC-St-s, pedig a rajzok/méretek alapján a 149-es hasonlít inkább a hasonszőrű külföldi kocsik kivitelére. A fotókon 148-asként látható kocsit a jellegrajz album pedig 149-esként hozza... 

Előzmény: alkotasu (30655)
505519570004 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30662

Világos. A 395 9 Rmms fel sem merült bennem. Az szemre is máshogy néz ki. Ezért is kérdezősködtem.

Előzmény: paca664 (30660)
paca664 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30661

Köszönöm, ezekről beszéltem mint spec. állatszállító kocsikról. Bár ezek egyike sem cirkusztársulaté.

Előzmény: RhB (30653)
paca664 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30660

Azért zártam ki az Rmms-t, mert annak a hossztartója és a forgóváza is más. Ez többnyire győri jellegű, az pedig lengyel - az 594/599 Eams-okkal való egyezés ugye szintén nem véletlen.

Előzmény: 505519570004 (30652)
György barát Creative Commons License 2019.12.18 -1 0 30659

Jó napot kívánok! 

 

Zűrös év volt 1956. Láthatóan még az írógép billentyűi sem tudták, hová helyezkedjenek.   :-) 

 

Az 1967-es albumban szereplő hattengelyes adatai: (ez meg a tejtestvére) 

 

Nayy 427 000 

W. P. Győr, 1952–55 

Hossz: 14 000; csaptáv: 8160; Zsámoly: 2×1500 

Rakhossz: 12 760; szélesség: 3050; felület: 38 m2

 

Üdv.: György 

 

Előzmény: 505519570004 (30652)
division by zero Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30658

Az első képen valami plusz árnyékolás van a tetőn, hogy ne melegedjen fel annyira a kocsi belseje?

Előzmény: RhB (30653)
505519570004 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30657

Kösz. Ezek az adatok legalább nem mondanak sajátmaguknak ellent. (mert nem tartalmazzák a szélességeket)

Előzmény: Zsivany2 (30656)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.12.18 -1 0 30656

A Quabla a 4 tengelyest német alapra készítette, ha jól emlékszem. 

A GySEV-es kocsiról is volt már szó itt, talán az is német kocsi volt.

 

 

Én az alábbi adatokat találtam:

Rmmp 387 2  tengelytáv: 8000 mm rakhossz 9200 mm, tömeg: 14,5t raksúly 50t

 

A 6 tengelyes: 

Sap 482 9, tengelytáv 9000mm, teljes hossz 14730mm, forg.tengelytáv 2x1200, rakhossz 12700mm, tömeg:20,8t, raksóly 50t

Előzmény: 505519570004 (30652)
alkotasu Creative Commons License 2019.12.18 -2 0 30655
Előzmény: Mk45-2010 (30651)
róbertke Creative Commons License 2019.12.18 0 2 30654

Nálunk is van Cirkuszvonat, csak azt drukkerek veszik igénybe ... :)

Előzmény: SÜNÖCSKe (30644)
RhB Creative Commons License 2019.12.18 0 0 30653

Ezeket csak úgy... Hogy ne kelljen átkelni a nagy vízen...

 

https://de.wikipedia.org/wiki/Elefanten_im_Schienenverkehr

 

 

 

 

És az utolsó kocsi a Roco-tól:

 

https://www.roco.cc/en/product/23072-0-0-0-4-00-501-003001-0/products.html

 

 

 

 

 

Előzmény: paca664 (30642)
505519570004 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30652

Ezek valami idegen eredetűek lehettek?

Egy nem tudom, hogy honnan származó listából kiemeltem az idevágó részt.

Valahogy nem tudom megérteni a beírt számadatokat.

A rakodási hossz és szélesség szorzata sehol sem egyezik a rakodási területtel.

A 3,6 m-es rakodási szélesség komoly?

Az önsúly alapján a felső sort vélném a 6 tengelyesnek. De a 4 tengelyessel azonos rakodási hosszúsághoz nagyobb forgócsaptáv tartozna a 6 tengelyeshez?  

 

Előzmény: Vizilo7 (30646)
Mk45-2010 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30651

Üdvözlet! 

Akad valahol anyag a neten a 147-148-149-es (Ggs) sorozatú kocsikról? (Melyik típus az UIC-St-s, melyikből volt fékállásos, mikor kerültek fel a keskeny raktérajtó-hágcsók, stb.) Modellátalakításhoz kezdtem anyagot gyűjteni, de teljes képzavarban lettem az eddig fellelt információktól... (A modell a '70-es évek végi,' 80-as évek eleji állapotot mintázná, lehetőleg már KE-fékkel...)

Előre is köszönöm a segítséget! 

Atis57 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30650

Sziasztok!

 

 köszi !

somytomy Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30649
Előzmény: SÜNÖCSKe (30645)
Atis57 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30648

Szia!

 

Azért a cikk cime; Zsiráf halál az autópályán.

 

 

 

Előzmény: Zsivany2 (30647)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30647
Előzmény: Atis57 (30641)
Vizilo7 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30646

Ha jól gondolom ez volt a 387 2 Rmmp ex Nav 426 000 - 426 110 (még korábban Nv).

Előzmény: 505519570004 (30638)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2019.12.17 0 0 30645
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Circus_train
Előzmény: SÜNÖCSKe (30644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!