Nem inkább SSy a korábbi képen szereplő kocsi? Ugyanis szögletes csapágyházas siklócsapágyasnak nézem, és nem tudok 100 km/ó-ra engedélyezett siklócsapágyas teherkocsiról. De lehet, hogy csak én vagyok tudatlan.
A hatszámjegyű rendszerben elvileg külön csoportban voltak a fékesek. A 12 számjegyű pályaszámoknál már szerintem nem foglalkoztak vele, számozták, ahogy jött. De ez csak tipp.
Köszönöm, ez megvan. Igazából pont ez okozta a képzavart. (Meg a '67-es kiadás...) A 147-148-as kocsira írja hogy UIC-St-s, pedig a rajzok/méretek alapján a 149-es hasonlít inkább a hasonszőrű külföldi kocsik kivitelére. A fotókon 148-asként látható kocsit a jellegrajz album pedig 149-esként hozza...
Azért zártam ki az Rmms-t, mert annak a hossztartója és a forgóváza is más. Ez többnyire győri jellegű, az pedig lengyel - az 594/599 Eams-okkal való egyezés ugye szintén nem véletlen.
Egy nem tudom, hogy honnan származó listából kiemeltem az idevágó részt.
Valahogy nem tudom megérteni a beírt számadatokat.
A rakodási hossz és szélesség szorzata sehol sem egyezik a rakodási területtel.
A 3,6 m-es rakodási szélesség komoly?
Az önsúly alapján a felső sort vélném a 6 tengelyesnek. De a 4 tengelyessel azonos rakodási hosszúsághoz nagyobb forgócsaptáv tartozna a 6 tengelyeshez?
Akad valahol anyag a neten a 147-148-149-es (Ggs) sorozatú kocsikról? (Melyik típus az UIC-St-s, melyikből volt fékállásos, mikor kerültek fel a keskeny raktérajtó-hágcsók, stb.) Modellátalakításhoz kezdtem anyagot gyűjteni, de teljes képzavarban lettem az eddig fellelt információktól... (A modell a '70-es évek végi,' 80-as évek eleji állapotot mintázná, lehetőleg már KE-fékkel...)